Foros ›
Autor
Mensaxe
roca151

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/11/10
0 Carreiras
290 Mensaxes
El Temple
Respostar citando Envío Xov, 26 Set 2013, 19:56
Asunto: Chi running

Para mí es un mundo desconocido, así que me gustaría conocer las opiniones de quienes lo estén poniendo en práctica y, entre otras cosas, corran con metronomo.

Gracias anticipadas
oregui

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/13
0 Carreiras
196 Mensaxes
A Coruña / Porto do Son
Respostar citando Envío Xov, 26 Set 2013, 20:52
Asunto: Re: Chi running

Yo leí algo sobre el tema. Al principio me resulto raro, pero en un viaje a EEUU me compre unas five fingers y a partir de ahí empece a practicar un poco eso. Al principio lo de los 180 pasos resulta difícil pero luego sale prácticamente solo. Simplemente hay que concentrarse más a la hora de realizar los ejercicios. También te digo que me cuesta mucho mantener esa cadencia con zapatillas convencionales, eso si, la aumente muchísimo desde los entrenos con five fingers
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Ven, 27 Set 2013, 5:29
Asunto: Re: Chi running

roca151 escribió:
.........me gustaría conocer las opiniones de quienes lo estén poniendo en práctica y, entre otras cosas, corran con metronomo.

Gracias anticipadas

chirunning ven a ser como unha "marca rexistrada", se buscas información encontrarás moita máis se buscas por "minimalismo", "técnica de carreira natural" ou "barefoot".

tanto chirunin, como outros, promoven unha postura erguida co corpo aliñado, frecuencia alta de zancada (máis alta do habitual con zapatóns amortiguados), pisar baixo o centro de gravidade do corpo, ...

nin a frecuencia nin a forma de pisar son valores absolutos que haxa que respetar de xeito estricto, son referencias. Trátase de correr de outro xeito polo que é ABSOLUTAMENTE IMPRESCINDIBLE que sepas por qué o fas, qué te motiva a correr así, e se das o paso o tomes como un cambio que che levará MESES como mínimo se non queres acabar cando menos dolorido ou no peor dos casos, lesionado.. É recomendable facer o cambio cando non te estás preparando para un obxetivo concreto para non sentirse presionado e poder tomalo con verdadeira paciencia.

en este mismo foro, se buscas" técnica minimalista ", atoparás máis opinións e información ao respeto, así como en este pequeno resumen de preguntas frecuentes ao respecto de correr de xeito natural.
www.correrengalicia.or...inimalista
www.correrengalicia.or...inimalista
www.correrengalicia.or...inimalista
www.correrengalicia.or...inimalista
www.correrengalicia.or...inimalista

e tamén aquí (google+)

Dado este aviso, dicirche que personalmente non voltarei a correr con zapatóns amortiguados. Personalmente, a principal vantaxe notoa nos meus xeonllos. Corro tanto polo monte como por asfalto e aínda sigo aprendendo cousas (levo como un ano facendo o cambio).

-- Chámame "ghose"
roi

Montañés
Montañés
20/12/10
0 Carreiras
269 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Set 2013, 14:48
Asunto: Re: Chi running

Eu tamén estou practicando cousiñas: corpo aliñado, cadencia 180, inclinación adiante desde nocellos, cóbados atrás, pisada de mediopé e baixo o corpo (non por diante)...

E noto que este xeito de correr sí me vai ben, xa sexa correndo con zapatillas minimalistas ou clásicas! No fondo é todo postura e técnica...

O de chi running, barefoot running, método POSE... como di XoseM son "marcas rexistradas", todo ten unha base común e cada un dálle máis importancia a unha cousa e menos a outra...

Un saúdo!
roca151

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/11/10
0 Carreiras
290 Mensaxes
El Temple
Respostar citando Envío Dom, 29 Set 2013, 6:35
Asunto: Re: Chi running

Muchas gracias a todos!
mcorredoira

Montañés
Montañés
21/12/10
0 Carreiras
966 Mensaxes
la coruña
Respostar citando Envío Mar, 01 Out 2013, 11:47
Asunto: Re: Chi running

A mi personalmente y respetando todas las opiniones creo que es un poco una trangallado por varios motivos motivos.1)Yo todos los estudios que he leido son de unas muestras tan pequeñas de corredores y en un espacio tan pequeño de tiempo que no se puede sacar la conclusión de que esta manera de correr sea menos lesiva 2)Anatomicamente el pie tiene una amortiguación en el talon por algo 3)Unas five finguers que cuestan 120 euros, en fin...
roi

Montañés
Montañés
20/12/10
0 Carreiras
269 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Out 2013, 13:00
Asunto: Re: Chi running

Motivo 1 y 3: de acuerdo!

Motivo 2: anatómicamente el pie está "protegido" en el talón, pero de ahí a concluir q está diseñado para correr taloneando, va un trecho, no?

Un saludo!
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 01 Out 2013, 13:40
Asunto: Re: Chi running

mcorredoira escribió:
A mi personalmente y respetando todas las opiniones creo que es un poco una trangallado por varios motivos motivos.1)Yo todos los estudios que he leido son de unas muestras tan pequeñas de corredores y en un espacio tan pequeño de tiempo que no se puede sacar la conclusión de que esta manera de correr sea menos lesiva 2)Anatomicamente el pie tiene una amortiguación en el talon por algo 3)Unas five finguers que cuestan 120 euros, en fin...
1.- sin embargo, e lástima que sexa tan preguiceiro como para non poñelos aquí, abundan os que din que correr amortiguado é malo. Por poñer algo [en inglés] mira ésto www.sportsci.org/jour/0103/mw.htm Onde se dí que sí, que faltan máis estudios, pero os que hai apuntan en certa dirección

2.- Pensando Igoal é que o pé sirve para algo máis que para correr. Igoal estando de pé ou andando ten máis utilidade. Pero neste punto non podo ser categórico.

3.- pero qué me contas? Ríndose qué ten que ver o que se paga por un obxeto cos supostos beneficios que aporta? Acaso unha camiseta do barsa (por decir algo) "vale" 100€? ou as adidas bus 179€?


e escribo desde o respeto, sin ironías. Edito: o punto 2 si que é un pouco irónico Avergoñado

-- Chámame "ghose"
mcorredoira

Montañés
Montañés
21/12/10
0 Carreiras
966 Mensaxes
la coruña
Respostar citando Envío Xov, 03 Out 2013, 10:01
Asunto: Re: Chi running

Si eso de correr minimal al menos teoricamente tiene mucha lógica pero yo lo que digo es que cuando veo a tribus "primitivas" en partidas de caza y cosas de esas no los veo correr a 3´el kilometros ni nada parecido.En todo caso yo creo que estamos diseñados para ir al tran-tran durante muchas horas.Eso de correr 42 km en 2 horas no parece ni un poquito natural y cuando hacemos cosas así me parece lógico que tengamos gadgets que nos ayuden.Es como lo de nadar en el mar ¿Podriamos nadar en aguas abiertas sin neopreno?En fin que de todas amneras estoy dispuesto a cambiar de opinión,pero yo soy mucho de todo lo contrario al minimal.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos