Foros ›
Autor
Mensaxe
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Mér, 21 Feb 2007, 4:59
Asunto: 10km Cidade Universitaria 07 Vigo

Ya se comentó esta carrera en el tema de la Vig-Bay, y aquí abro el suyo propio; pues nada, una carrerita de 10 km exactos la semana siguiente a la de O Pino. Es el 1 de Abril y aparece indicada en el calendario de correrengalicia. Tiene muy buena pinta.

Aquí adjunto el plano y el perfil que se pueden descargar en www.deportes.uvigo.es, en la misma página donde se puede realizar la inscripción online.




Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Mér, 21 Feb 2007, 13:39
Asunto:

Vou ter que deixar de ver os foros, enterase un de todalas carreiras e teñen todas voa pinta...........fixome gracia no seu dia o foro de "febreiro deserto" e eu que levo desde novembro con solo tres domingos de "descanso" sin competir............
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Mér, 21 Feb 2007, 15:19
Asunto:

Me acabo de inscribir online en la web, y no sé si lo he hecho mal, pero la cuestión es que no me dejaba enviar mi solicitud mientras no pusiese si era alumno y de que Universidad. Por suerte he dejado de ser alumno; -aunque no de aprender Disimulando -, pero para que me dejara inscribirme le he puesto que soy alumno de la USC, lo cual fue cierto pero ya no le es; y así inscripción realizada. O sea que allí estaré. Buen test para VigBay.

Saludos

Todos temos unha leiriña en Conxo

Última edición por Piky o Mér, 21 Feb 2007, 15:37; editado 1 vez
sampedro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/11/03
0 Carreiras
458 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 21 Feb 2007, 15:21
Asunto:

Si, resulta bastante complicado lo de inscribirse. Yo lo hice por e-mail pero me respondieron que lo hiciera a través de la web. El caso es que de momento no me he inscrito.
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Mér, 21 Feb 2007, 16:45
Asunto:

na incripcion que significa no de tipo de usuario PDI e PSA
Alguen saberia decirmo

You´ll never run alone
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Mér, 21 Feb 2007, 16:54
Asunto:

PAS ( persoal de administración e servicios, da universidade suponse; funcionariado)

PDI supoño que será a outra parte do funcionariado da universidade, persoal de docencia e investigación.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mér, 21 Feb 2007, 22:46
Asunto:

Resposta absolutamente impecable, VicMan... véxote moi posto en temas universitarios Demo sorrindo Demo sorrindo

Eu, ainda que maiorciño (vou facer os 39 en pouco tempo) rematei a miña vida de estudante universitario hai pouco máis de dous anos e medio... cousas que ten un... que é así de rariño Avergoñado Avergoñado
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Mér, 21 Feb 2007, 23:37
Asunto:

Bueno eu apunteime agora que estea apuntado ou non esa e outra tiben que poñer que son da universidade de santiago e o mais preto que estiben de ela e cando se me da por aparcar ali.

You´ll never run alone
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 21 Feb 2007, 23:56
Asunto: Inscripción

Acabo de tentar inscribirme, pero preguntame de que universidade son. Agora isto non o teño claro hai moitos anos que deixei de estudiar, daquela só había unha universidade. Non si que poñer, se a do sur se a do leste, se a do norte ou a do oeste. Vou pensalo, non vaia ser que erre.
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Xov, 22 Feb 2007, 3:14
Asunto:

banderas, nunca é tarde se o dito é bo.

Pois sobre o detalle de non dar coma opción a de "non universitario" xa lle mandei un mail comentándollo, seguro que se lles pasou. Porque o que é seguro é que a carreira está dirixida, como indican na súa páxina, a toda a sociedade en xeral.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Xov, 22 Feb 2007, 9:51
Asunto:

Eu acabo de inscribirme, o que pasa é que, en principio, deixei sen cubrir os datos de universitario e puxen non federado. Entón díxome que era obrigatorio elexir "Universidade" e puxen a de Vigo (que foi a derradeira na que estudiei). Logo non houbo problema... díxome algo así como "Inscripción enviada"... o que non sei é se mandan confirmación ou se poñen unha lista de inscritos en algures Pregunta Pregunta Se alguén sabe algo máis que o diga cando poida. Con un pouco de sorte vémonos no CUVI (Lagoas-Marcosende). Como faga un día despexado pode ser unha carreira maravillosa... un pouco rompe-pernas, pero fermosísima. Molón Molón Molón

Edito de novo e poño perfil e plano da carreira Molón Molón (ollo, que circuito faise dúas veces) . Por certo, xa recibín a confirmación de que estou inscrito... como estudiante da Universidade de Vigo non federado Demo sorrindo Demo sorrindo :twisted: Demo sorrindo




Última edición por banderas o Ven, 23 Feb 2007, 11:05; editado 1 vez
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Xov, 22 Feb 2007, 13:24
Asunto:

Problema arranxado. Se ides á páxina web onde se completa o formulario de inscrición comprobaredes que xa está engadida outra opción para os que nin son universitarios nin traballadores na universidade.

Móvense rapidiño estes do servicio de deportes da Universidade de Vigo.
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1387 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Xov, 22 Feb 2007, 16:41
Asunto:

Hola a todos!!!

Me acabo de inscribir y he bajado el mapa.... suelo correr por ahi y es una mezcla de asfalto (piche) y cemento pulido (zona aparcamientos) bastante abrasivo.

Por cierto, una vez inscrito te contestan confirmandolo a tu e-mail.

Saludos
Sunsury

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/11/06
0 Carreiras
288 Mensaxes
Meira, sitio distinto!
Respostar citando Envío Xov, 22 Feb 2007, 22:43
Asunto:

Yo si es que me doy puesto a entrenar me inscribiré, soy universitario y me hace ilusion!

sunsury.blogspot.comEspacios de música:http://www.myspace.com/sunsuryhttp://www.myspace.com/thebluesomes
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Ven, 23 Feb 2007, 11:06
Asunto:

Se ollades un pouco máis arriba, no meu anterior mensaxe, xa o editei e podedes ver todos o perfil e mailo percorrido da carreira. Un saúdo Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos