Foros ›
Autor
Mensaxe
Theo

Novo foreiro
Novo foreiro
27/12/13
1 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Dec 2013, 0:54
Asunto: Re: Vegetarianos y anemias

Arixon escribió:
A auga de mar, ok, porque non?, eso si eu ferveria por si acaso, non vaia a ser...

O estudio da FAO, moi interesante, o final, o problema e a globalizacion, e acantidade de poboacion que hai que alimentar

A auga de mar non e isotonica, cuidado, e hipertonica, tes querebaixala, senon queres intoxicarte claro...

Tomar dha? Ou epa, e paflipar, desdeo meu humilde punto de vista, o que hai e que comer sardiñas

Sí, por suposto, eu tomo a auga de mar rebaixada e con zume de froita.

As sardiñas teñen DHA e EPA, pero a mín dame igual tomalo directamente de cápsulas. ¿Por qué vai ser millor unha ou outra forma de asimilar eses elementos? Un ácido graso é un ácido graso, non ten porque ser millor tomalo dun animal que sintetizado o marxe dun animal, ou o revés. No meu caso prefiero tomalo en cápsulas. É rápido e sinxelo.


Última edición por Theo o Sáb, 28 Dec 2013, 0:57; editado 2 veces
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1309 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 28 Dec 2013, 0:54
Asunto: Re: Vegetarianos y anemias

Arixon escribió:
A auga de mar, ok, porque non?, eso si eu ferveria por si acaso, non vaia a ser...

O estudio da FAO, moi interesante, o final, o problema e a globalizacion, e acantidade de poboacion que hai que alimentar

A auga de mar non e isotonica, cuidado, e hipertonica, tes querebaixala, senon queres intoxicarte claro...

Tomar dha? Ou epa, e paflipar, desdeo meu humilde punto de vista, o que hai e que comer sardiñas

As sardiñas, igual que o Salmón, caballe etc, non se atopa durante o todo o ano coas cantidades e calidade da sua grasa necesaria.

A auga de mar hay que diulila para facela isotónica claro, 1 parte por 4 de auga aprox. azucar e zume de froita e o que lle engado eu.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1309 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 28 Dec 2013, 0:57
Asunto: Re: Vegetarianos y anemias

Eu o aceite de peixe que tomo agora mesmo non ven en cápsulas, é líquido directamente e fano en Boiro. Epadhax
Theo

Novo foreiro
Novo foreiro
27/12/13
1 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Dec 2013, 1:00
Asunto: Re: Vegetarianos y anemias

mac-ray escribió:
Eu o aceite de peixe que tomo agora mesmo non ven en cápsulas, é líquido directamente e fano en Boiro. Epadhax

Eu tomo OPTi3. Son cápsulas de procedencia vexetal, penso que do lino, por exemplo.
Arixon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/05/12
0 Carreiras
66 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Dec 2013, 1:02
Asunto: Re: Vegetarianos y anemias

Home, se somos tan puristas que non comemos alimentos de orixen animal polas alerxias,....., dedicarse a tomar acidos graxos, de maneira indibidual,... E de locura, unha alimentacion equilibrada vaicheroporcionar todos os alimentos que o teu organismo necesita, o teu corponon lle fan falta reactores quimicos, fermentadores, extraxtores,. Para ter osnutrientes que necesita.

O corpo humano (e o dos animales igualmente) e unha creacion magnifica da natureza e non necesita nada mais que o que a natureza lle pode ofrecer en forma de alimentos, o teu tubodixestivo esta preparado paraaproveitar o que necesita e expulsar o que sobra, sempre que non nos empeñemos en sobrealimentar, ou infraalimentar, ou facer coisas raras, pero xa digo, cada un ten as suas aficions, consumir vitaminas, acidos graxos.., pode ser divertido, ademais, os que os venden teñen que vivir de algo, osea que guai.
jabilino

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/11/13
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Dec 2013, 1:03
Asunto: Re: Vegetarianos y anemias

O resume e ese, Se non como peixe saco o dha das algas. En cápsula ou sopas pero qe mais da!
Arixon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/05/12
0 Carreiras
66 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Dec 2013, 1:04
Asunto: Re: Vegetarianos y anemias

Descuida, ti come de vez en cando algunha sardiña, algo de aceite de oliva, algo de salmon, e olvidate da epoca do ano, o organismo adaptase, non ten un contador de nanogramos, hoxe un pouquño de mais, mañan unpouquiño de menos, non somo ordenadores
Theo

Novo foreiro
Novo foreiro
27/12/13
1 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Dec 2013, 1:08
Asunto: Re: Vegetarianos y anemias

Arixon escribió:
Home, se somos tan puristas que non comemos alimentos de orixen animal polas alerxias,....., dedicarse a tomar acidos graxos, de maneira indibidual,... E de locura, unha alimentacion equilibrada vaicheroporcionar todos os alimentos que o teu organismo necesita, o teu corponon lle fan falta reactores quimicos, fermentadores, extraxtores,. Para ter osnutrientes que necesita.

O corpo humano (e o dos animales igualmente) e unha creacion magnifica da natureza e non necesita nada mais que o que a natureza lle pode ofrecer en forma de alimentos, o teu tubodixestivo esta preparado paraaproveitar o que necesita e expulsar o que sobra, sempre que non nos empeñemos en sobrealimentar, ou infraalimentar, ou facer coisas raras, pero xa digo, cada un ten as suas aficions, consumir vitaminas, acidos graxos.., pode ser divertido, ademais, os que os venden teñen que vivir de algo, osea que guai.

Eu tomo suplementos pero non me alimento cos suplementos. Como bastante variado.

Hai vendedores de moitas cousas, tamén de animais, eu tomo semillas de lino de vez en cando e tamén cápsulas da marca opti3, fagoo porque non tomo peixes, non por afición a nada en concreto. Hai xente que ten aficción polo peixe ou outros alimentos animais, eu non.
Theo

Novo foreiro
Novo foreiro
27/12/13
1 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Dec 2013, 1:11
Asunto: Re: Vegetarianos y anemias

jabilino escribió:
O resume e ese, Se non como peixe saco o dha das algas. En cápsula ou sopas pero qe mais da!

A mín vaime ben así, non como peixe, tomo semillas de lino e de vez en cando cápsulas destes aceites grasos, levo moitos anos e non teño problema ningún. O único é lembrar que os suplementos non son para sustituir a alimentación. Quizás no futuro sí, pero hoxe non.
Arixon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/05/12
0 Carreiras
66 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Dec 2013, 1:13
Asunto: Re: Vegetarianos y anemias

Non me gustaria vivir nese futuro
jabilino

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/11/13
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Dec 2013, 1:15
Asunto: Re: Vegetarianos y anemias

Como dixen, eu tampoco como peixe, nada de peixe animal, estou controlado e sólo tomo dha de cando el vez. Creo que é un feito que podese estar san sendo vegano... Estamos no mesmo que calquera outro, vixilar o que se come !!!
Theo

Novo foreiro
Novo foreiro
27/12/13
1 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Dec 2013, 1:15
Asunto: Re: Vegetarianos y anemias

Arixon escribió:
Non me gustaria vivir nese futuro

Claro home, cada un ten os seus gustos.

A mín non me importaría en absoluto un futuro no que poidese comer productos que copien calquer sabor e textura existente, cos nutrientes que che fagan falla diariamente, adecuados o teu organismo de xeito individual..
Arixon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/05/12
0 Carreiras
66 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Dec 2013, 1:21
Asunto: Re: Vegetarianos y anemias

Se ese dis chega, sera o fin da especie, o fin da civilizacion

Eu, como cabezon que son, sigo nas miñas, unha dieta que precisa de suplementos para manterte san, non e unha dieta equilibrada, igual ten outras ventaxas, pero non e unha dieta san
Theo

Novo foreiro
Novo foreiro
27/12/13
1 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Dec 2013, 1:26
Asunto: Re: Vegetarianos y anemias

Arixon escribió:
Se ese dis chega, sera o fin da especie, o fin da civilizacion

Eu, como cabezon que son, sigo nas miñas, unha dieta que precisa de suplementos para manterte san, non e unha dieta equilibrada, igual ten outras ventaxas, pero non e unha dieta san

¿O fin da especie e da civilización? Non entendo qué fundamento ten esa idea.

O que che pode ocorrer e que demonizas os suplementos de minerais e vitaminas. Eu tomo complementos porque non tomo peixe. O peixe ten minerais e vitaminas, son elementos químicos, físicos, que podo obter de outros xeitos, non é maxia, é materia que se pode producir doutros xeitos, sen máis, e ademáis aliméntome con outros productos que entran en sinerxia con eses suplementos. Os animais e vexetais son transmisores deses elementos materiais.


Última edición por Theo o Sáb, 28 Dec 2013, 2:06; editado 1 vez
Arixon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/05/12
0 Carreiras
66 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Dec 2013, 1:34
Asunto: Re: Vegetarianos y anemias

Poñamos que a moda se extende e todo quisqui fai eso, o dia "apocaliptico" que se acabe o petroleo ou calquera outra movida rara, e posible que ese laboratorios deixen de funcionar, e xa nadie tera acceso o peixe, e se o tivesen non se atreverian a comelo, moito menos matar un animal para comelo.... Toditos de cabeza o sitio donde foron os dinosaurios, juas, juas, juas, juas, un pouco desternillante, non?? Ou non?? Quen sabe, somos solo animales, non somos maquinas, gracias o cortex cerebral do que nos dotou a evolucion podemos incluso autodestruirnos..

Que nada oh, que vou durmir..





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos