Foros ›
MARATÓN DE HAMBURGO 2014.
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
mascalzzone

Maratoniano
Maratoniano
9/04/08
25 Carreiras
146 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Mar, 05 Nov 2013, 20:28
Asunto: Re: MARATÓN DE HAMBURGO 2014.

OSCAROURENSE escribió:
ufff algo asi vi, pero es que casi llego antes en coche... 9-10horas con la escala? uff
si hay 2500 km
Sorriso

Muro dan ganas de no ir cagontoooo. Haber si van saliendo cosas y se puede apañar de alguna manera

Haiche moito badulaque.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3689 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Nov 2013, 21:17
Asunto: Re: MARATÓN DE HAMBURGO 2014.

mascalzzone escribió:
OSCAROURENSE escribió:
eso foi o que pareceu
NOn sei si rynair voa dende Oporto...
outra ocpion ... Munich + carro ?

o maraton ten boa pinta pero a conexion....

Boa conexion ten ese mesmo dia Ginebra (non a do gin tonic... a de Suiza) pero o maraton e pequeno.. 1000 pax Guiño

Creo que Ryanair no tiene ese vuelo desde Oporto Oscarourense, lo tiene Vueling desde Vigo con escala en Barcelona. Pensando
Mirastedes con Air Berlin (non sei se segue voando dende Santiago a P. de Mallorca), pero eu hai uns anos voara a Palma, e vendíancho como escala para facer a viaxe despois a Alemania, dende ali tiñan unha morea de destinos as principais cidades xermanas.
Simom

Maratoniano
Maratoniano
5/04/13
0 Carreiras
364 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Nov 2013, 10:20
Asunto: Re: MARATÓN DE HAMBURGO 2014.

Con Ryanair tedes a ruta de Porto a Hamburg-Lübeck, ou tamén a Bremen, que están relativamente preto. Logo supoño que se pode desprazar un en bus ou tren ata Hamburg.
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Mar, 07 Xan 2014, 23:35
Asunto: Re: MARATÓN DE HAMBURGO 2014.

Finalmente os Canuda's boys Sorriso do parque de Salvaterra decidímonos por Hamburgo.
Tres dos habituais do parque da Canuda acabamos de inscribirnos hoxe e probablemente mañán se apuntará algún mais.
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Mar, 04 Feb 2014, 14:59
Asunto: Re: MARATÓN DE HAMBURGO 2014.

Acaban de anunciar que este ano vainos acompañar na Maratón de Hamburgo un tal Haile Gebreselassie Sorriso

...e eu coincidirei por terceira vez con el logo de Berlín'09 e NewYork'10
Sorriso
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Mér, 23 Abr 2014, 19:14
Asunto: Re: MARATÓN DE HAMBURGO 2014.

Xa non nos queda nada para Hambuego.

Ap final o noso grupo imos 10 persoas das que cinco correremos. Un quedouse atrás por lesión aínda que nos acompañará na viaxe.

Dos cinco, catro corremos coa camisola nova do Seguros Nilbao - A Canuda de Salvaterra dos que un é o meu irmán Pasitos que volve correr un maratón logo de moitos anos. Na súa mocidade fixera oito con marcas por baixo das 3h todos e chegando a ter 2:40 ( buffff !!! ). Desta vez virá un pouco mais lento pero aínda así pode facer moi boa marca.

E a gacela do grupo non é outro que Dani Bargiela Sorriso que de seguro que fará unha gran carreira e sobre todo disfrutará coa panda que imos.
Moi feliz Moi feliz Moi feliz Silbar

Para os que andedes pensando en ir outro ano, saber que voamos a Bremen dende Porto e non gastamos mais de 100€ por billete (incluso conseguimos varios por 65€). Dende Bremen a Hamburgo hai trés cada hora e o traxecto dura sobre 40 minutos.

Xa vos contaremos ao regreso como foi. Agardo poder contar o día 6 que xa levo 15 maratóns rematados Sorriso e unha nova aventura internacional nas miñas zapas. Satisfecho
Govi

Maratoniano
Maratoniano
13/01/09
0 Carreiras
902 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 23 Abr 2014, 19:40
Asunto: Re: MARATÓN DE HAMBURGO 2014.

Mincha escribió:
Xa non nos queda nada para Hambuego.

Ap final o noso grupo imos 10 persoas das que cinco correremos. Un quedouse atrás por lesión aínda que nos acompañará na viaxe.

Dos cinco, catro corremos coa camisola nova do Seguros Nilbao - A Canuda de Salvaterra dos que un é o meu irmán Pasitos que volve correr un maratón logo de moitos anos. Na súa mocidade fixera oito con marcas por baixo das 3h todos e chegando a ter 2:40 ( buffff !!! ). Desta vez virá un pouco mais lento pero aínda así pode facer moi boa marca.

E a gacela do grupo non é outro que Dani Bargiela Sorriso que de seguro que fará unha gran carreira e sobre todo disfrutará coa panda que imos.
Moi feliz Moi feliz Moi feliz Silbar

Para os que andedes pensando en ir outro ano, saber que voamos a Bremen dende Porto e non gastamos mais de 100€ por billete (incluso conseguimos varios por 65€). Dende Bremen a Hamburgo hai trés cada hora e o traxecto dura sobre 40 minutos.

Xa vos contaremos ao regreso como foi. Agardo poder contar o día 6 que xa levo 15 maratóns rematados Sorriso e unha nova aventura internacional nas miñas zapas. Satisfecho
Estaremos atentos. Moita SORTE.
Rama

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/08/09
0 Carreiras
678 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Mér, 23 Abr 2014, 21:51
Asunto: Re: MARATÓN DE HAMBURGO 2014.

Home Mincha!

Porque estou estragado, que dan ganas de ir!!!!

Sorte a todos, amigos, moita sorte!!!

Saú2
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Lun, 05 Mai 2014, 20:04
Asunto: Re: MARATÓN DE HAMBURGO 2014.

Pois xa estamos de regreso de Hamburgo. Pasamos cinco días estupendos e rematamos correndo unha das grandes maratonas de Europa.

Dano Bargiela fixo un carreirón e rematou no posto 22 da xeral facendo a súa MMP de 2h 24m 45s.
Meu irmán o compañeiro da Canuda Bernardo e mais eu saímos xuntos e fixemos unha carreira de menos a mais rematando forte. Bernardo tirou mais nos 8 qm finais e rematou en 3h 15m 42s na súa segunda maratón e tamén facendo MMP e meu irmán e mais eu rematamos en 3h 17m 23s que supón unha melloría de 5´na miña MMP e a volta as maratonas do meu irmán moitos anos despois.

A carreira está moi ben organizada e o percorrido e moi asequible aínda que non tan chan coma podedes pensar polo perfil. O tempo foi fresco, a redor dos 8 graos con momentos de vento incomodo e algunha poalleira por momentos.
Moita animación e dos recomendables para facer.

En resumo, moi especial pola MMP, por correr co meu irmán e pola viaxe en grupo tan divertida que tivemos.

Agora descansar un pouco de carreiras pero a tope co triatlón e as travesías a nado Sorriso
Rama

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/08/09
0 Carreiras
678 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Lun, 05 Mai 2014, 21:17
Asunto: Re: MARATÓN DE HAMBURGO 2014.

Ola:

Noraboa a todos!!!

Saú2 de Rama





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos