Foros ›
Autor
Mensaxe
NECHOV

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/11/13
12 Carreiras
133 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 07 Nov 2013, 12:58
Asunto: Conocéis las zapatillas Inov-8?

Hola a todos, estaba viendo zapatillas en wiggle y tienen unos cuantos modelos de la marca Inov-8, que yo desconocía totalmente, en parte porque llevo poco tiempo en el mundo del running. Conocéis la marca? Sabéis que tal están? es que de precio ya veo que sin descuento son bastante careiras y como en mi vida había oído hablar de ellas me sorprendió.
mandu

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/11/11
28 Carreiras
110 Mensaxes
Xunqueira de Ambia - Ourense
Respostar citando Envío Xov, 07 Nov 2013, 15:51
Asunto: Re: Conocéis las zapatillas Inov-8?

Son zapatillas orientadas al trail running , más q para carreras de asfalto
XelaBlan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/09/05
0 Carreiras
278 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 07 Nov 2013, 16:25
Asunto: Re: Conocéis las zapatillas Inov-8?

Son zapatillas minimalistas, pero creo que tienen algunos modelos de asfalto. Mira en
www.zapatillas-minimal...3godWhQAEQ
www.zapatillasminimalistas.net/
5dedos.es/17-zapatilla...nimalistas
www.foroatletismo.com/...imalistas/
www.correrdescalzos.es...imalistas/
www.gadgetsparacorrer....-barefoot/

Alex
Kolas

Maratoniano
Maratoniano
14/01/12
40 Carreiras
267 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Xov, 07 Nov 2013, 19:17
Asunto: Re: Conocéis las zapatillas Inov-8?

Yo tengo las de trail, pero bueno te aviso que son minimalistas, y si no estás acostumbrado a este tipo de calzado no te las recomendaría , a menos que decir probar el minimalismo. Ahora yo estoy encantadísimo con ellas, tengo las inov-8 pero de trail

Finisher maratón
Finisher 1/2 IRONMAN
Finisher IRONMAN
Ahora a por más retos
tomatecolorado

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/07/13
0 Carreiras
869 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 07 Nov 2013, 20:46
Asunto: Re: Conocéis las zapatillas Inov-8?

Perdona mi ignorancia, a qué te refieres con lo de minimalista?
veterano

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/01/12
0 Carreiras
187 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 07 Nov 2013, 21:37
Asunto: Re: Conocéis las zapatillas Inov-8?

minimalismo es la misma sensación practicamente que correr descalzo.
Pero ten cuidado, hay que ir poco a poco entrando en ese mundo
tomatecolorado

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/07/13
0 Carreiras
869 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 07 Nov 2013, 21:57
Asunto: Re: Conocéis las zapatillas Inov-8?

veterano escribió:
minimalismo es la misma sensación practicamente que correr descalzo.
Pero ten cuidado, hay que ir poco a poco entrando en ese mundo

Ahhh, ok! Yo busco lo contrario, amortiguación. Corro con 2 pares de NIMBUS y unas NB 1080 así que ya te podrás imaginar por donde voy... peso 78kgs.
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 07 Nov 2013, 23:19
Asunto: Re: Conocéis las zapatillas Inov-8?

Ola. No meu caso, os dous últimos pares de zapatillas de trail son Inov-8. Son as Rocklite, e estas non son minimalistas en absoluto. Teñen un agarre moi axeitado, unha amortiguación media e son moi resistentes. Utilizoas para adestramentos por monte, e incluso para as carreiras de orientación (que son bastante agresivas para o calzado), e no meu caso resisten perfectamente duas temporadas completas.
De momento, non teño pensado pasarme a outras!!!
NECHOV

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/11/13
12 Carreiras
133 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 07 Nov 2013, 23:56
Asunto: Re: Conocéis las zapatillas Inov-8?

Muchas gracias, es que estuve mirando en wiggle y tenían muchos modelos de esa marca y la desconocía al completo.. Mi ritmo de carrera de momento para el minimalismo no sirve, mi ritmo de carrera no baja de 4:25, de media así que nada, creo que las NB 890 me podrían ir bien, aunque como ya tengo unas para entrenar a lo mejor espero un poco para cogerme unas un poco mas cañeras, estuve mirando las NB RC 1400, que espero que en unos mesitos me puedan ir bien por lo menos para hacer las carreras de 10k.
Kolas

Maratoniano
Maratoniano
14/01/12
40 Carreiras
267 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Ven, 08 Nov 2013, 1:01
Asunto: Re: Conocéis las zapatillas Inov-8?

para correr minimalista no hay que ir a un ritmo determinado, solo que hay que correr con una buena tecnica y fortalecer ciertas zonas, pero no exige un ritmo determinado, como si vas a 6 /km, puedes ir minimalista igual

Finisher maratón
Finisher 1/2 IRONMAN
Finisher IRONMAN
Ahora a por más retos
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Ven, 08 Nov 2013, 7:18
Asunto: Re: Conocéis las zapatillas Inov-8?

inov-8 eu coñecina por cousas de trail, e ten modelos que non son minimalistas como che din arriba. Na súa web www.inov-8.com/ pódense ver

tomatecolorado escribió:
veterano escribió:
minimalismo es la misma sensación practicamente que correr descalzo.
Pero ten cuidado, hay que ir poco a poco entrando en ese mundo

Ahhh, ok! Yo busco lo contrario, amortiguación. Corro con 2 pares de NIMBUS y unas NB 1080 así que ya te podrás imaginar por donde voy... peso 78kgs.
Pensando e que esperas conseguir gracias a amortiguación.

pesas 78kg, pero.... son moitos ou poucos? máis ou menos dos que quererías pesar?

dicirche que, como sinalan outros compañeiros arriba, para utilizar zapatillas minimalistas non fai falta correr a determinados ritmos e o peso non é ningún impedimento. Ou polo menos en maior medida que para correr ao xeito achaparrado.

Nas ligazóns de arriba tes bastante información ao respecto, e en todos sitios está ben claro o de un período (meses) de adaptación, non esperar milagros en 15 días.

-- Chámame "ghose"
tomatecolorado

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/07/13
0 Carreiras
869 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 08 Nov 2013, 15:47
Asunto: Re: Conocéis las zapatillas Inov-8?

XoseM escribió:
inov-8 eu coñecina por cousas de trail, e ten modelos que non son minimalistas como che din arriba. Na súa web www.inov-8.com/ pódense ver

tomatecolorado escribió:
veterano escribió:
minimalismo es la misma sensación practicamente que correr descalzo.
Pero ten cuidado, hay que ir poco a poco entrando en ese mundo

Ahhh, ok! Yo busco lo contrario, amortiguación. Corro con 2 pares de NIMBUS y unas NB 1080 así que ya te podrás imaginar por donde voy... peso 78kgs.
Pensando e que esperas conseguir gracias a amortiguación.

pesas 78kg, pero.... son moitos ou poucos? máis ou menos dos que quererías pesar?

dicirche que, como sinalan outros compañeiros arriba, para utilizar zapatillas minimalistas non fai falta correr a determinados ritmos e o peso non é ningún impedimento. Ou polo menos en maior medida que para correr ao xeito achaparrado.

Nas ligazóns de arriba tes bastante información ao respecto, e en todos sitios está ben claro o de un período (meses) de adaptación, non esperar milagros en 15 días.

Pois busco que os meus músculos e articulaciones non sufran. Peso 78 kgs. e mido 1,80. Pensó que estoy no meu peso pero o que pasa é que levo correndo menos de 4 meses polo que están "débiles". Cando empecei a correr pedía consello de zapatillas e todo o mundo foi o que me dixo e de momento, perfecto! Aplauso
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Sáb, 09 Nov 2013, 7:57
Asunto: Re: Conocéis las zapatillas Inov-8?

tomatecolorado escribió:


Pois busco que os meus músculos e articulaciones non sufran. Peso 78 kgs. e mido 1,80. Pensó que estoy no meu peso pero o que pasa é que levo correndo menos de 4 meses polo que están "débiles". Cando empecei a correr pedía consello de zapatillas e todo o mundo foi o que me dixo e de momento, perfecto! Aplauso

lástima non terche aconsellado outra cousa. Empezando de cero é máis doado aprender a correr ben.

Nada, que che vaia ben durante moitos anos Guiño

-- Chámame "ghose"
tomatecolorado

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/07/13
0 Carreiras
869 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 09 Nov 2013, 8:45
Asunto: Re: Conocéis las zapatillas Inov-8?

XoseM escribió:
tomatecolorado escribió:


Pois busco que os meus músculos e articulaciones non sufran. Peso 78 kgs. e mido 1,80. Pensó que estoy no meu peso pero o que pasa é que levo correndo menos de 4 meses polo que están "débiles". Cando empecei a correr pedía consello de zapatillas e todo o mundo foi o que me dixo e de momento, perfecto! Aplauso

lástima non terche aconsellado outra cousa. Empezando de cero é máis doado aprender a correr ben.

Nada, que che vaia ben durante moitos anos Guiño

E qué consello me darías ti logo? Estou aberto a todos que teño moito que aprender neste mundillo de correr que levo sólo 2 días.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Sáb, 09 Nov 2013, 9:56
Asunto:

que uses zapatillas flexibles en todas as direccións, anchas para os dedos e sen diferencia de altura entre a punta e o talón.

Podes ler este artigo Por qué non funcionan as zapatillas de correr (convencionáis, engado eu)? (aquí unha tradución en español). É un artigo en varias partes, tamén na súa tradución ao español en esa misma web

Aquí unhas preguntas frecuentes (FAQ) para correr de xeito adaptado ao corpo (e non as zapatillas)

Aquí qué NON esperar por correr de xeito adaptado ao corpo e non as zapatillas

Aquí un listado (varias páxinas) con estudios ao respecto

Aquí a web dun famoso corredor en chancletas pero con sentido común (non vende fume nin límites a desafiar Disimulando )

Espero que o leas con espíritu aberto pero crítico e que tomes as decisións que creas máis oportunas. Neste momento trátase de unha opinión minoritaria, recoñezo este punto, pero ser maioritario/minoritario non resta validez a un argumento.

Saúdos a tod@s Guiño

-- Chámame "ghose"





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos