Foros ›
Author

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3238 Posts
Vigo
Reply with quote Post Sun, 28 Nov 2021, 17:06
Post subject: Re: Diario de Meigalicix

Semana do 22 ao 28 de novembro

Podería dicir que máis do mesmo. Abducción laboral e doméstica e nada de entrenos ou táboas de exercicios.
Onte sábado nada mais erguerme da cama decidín calzar as zapatillas e uniforme de correr, por si facía oco para saír pola maña, pero ao final non foi posible.
Hoxe domingo conseguín finalmente sair a iso das 9:30. Por aquelo de non tirar con nada, fixen uso de dúas gominolas enerxéticas que quedaran fora do envase e sen consumir o día da San Martiño. Supoño que entre iso e o frío, o ritmo de entreno a trote saiu vivo, e logrei que o garmin me anotase o récord de km máis rápido deste mes, e que o crono final fose de 49:19 minutos , en lugar de 53, e que o ritmo óptimo nalgún momento baixase a 3:57 nalgún decámetro dalgunha das breves costas abaixo do percorrido. Ritmo medio: 5:33, o que non está nada mal para un único entreno semanal.

A xente anda toleando coas inscripcións nas carreiras. Eu non teño nin idea de que facer coa miña vida. Haberá que esperar a ver que dí a compañeira Nair, se quere volver a entrenar a dúo e se lle apetece facer a Vig Bay por dcebaixo das 2 horas. Mentras non se saiba nada por esa banda, o obxectivo segue sendo non subir dos 52 kg de peso e manter o xeonllo esquerdo en niveis funcionais aceptables
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4248 Posts

Reply with quote Post Mon, 29 Nov 2021, 15:59

Bravo Meiga. Me apunto a eso de no subir de los 92. Y también a la idea del Papa de los decámetros. No te vuelvas loca y escoge bien las carreras que son pocas y caras. La Vig-Bay, por el hecho de ser 2109,7 decámetros (espero haber hecho bien la transformación), o por el hecho de ser clásica en tiempos covid, no sé si me da más agobio por la distancia o por el precio.

¿Porqué una media empieza a sonarme palabra mayor?
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3238 Posts
Vigo
Reply with quote Post Mon, 06 Dec 2021, 19:36

Semana do 29 de novembro ao 5 de decembro:

"- Ves de correr?
- Si.
- Pois xa tes gana... "

Así me recibiu na porta da casa o ancestro convivinte, exactamente coa mesma empatía que se gastaba Laverne Todd, a enfermeira de "Nido Vacío" (por se alguén se lembra daquela destetanenos de Arkansas).

Resumindo, a pesar do mal tempo, das abduccións inevitables , puiden polo menos facer dúas saídas. O venres só 5 km e medio no perímetro da Balbarda , e o domingo doume por ir ata a pista da ETEA a facer microseries. En total 45 minutos de exercicio, entre ir , volver , e tratar de facer algo entre medias. Case da risa contalo, un minuto de aceleración e dous de recuperación en cada volta de menos de 600m. Desinflándome como un globo, empezando a 4 min/km e rematando a 4:50, 5 , ou máis no tramo de ida
En fin, tendo en conta que non facía nada disto desde antes da lesión e da pandemia, aínda menos mal.
E non perdamos de vista o verdadeiro obxectivo. Hoxe a báscula estaba en 51,5, e o xeonllo ben. Os glúteos xa non tanto
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3238 Posts
Vigo
Reply with quote Post Sun, 12 Dec 2021, 23:07

Semana do 6 ao 12 de decembro:

Moi pouquiños kilómetros desta vez. Tentada estou a poñer as cifras en hectómetros ou decámetros como fan outros, e engondar as estadísticas.
Unha saída o mércores, ata as Catro Pontes, e hoxe domingo, apremiada pola conciliación imposible, unha breve ruta ata a rúa Arnela. E máis valeu que fose breve, porque rematar a costa de Ríos de xeito ascendente é sempre un reto, por moito que o frío me dea ritmo nos pes.

Desde hai uns días, supoño que polo frío, por non estirar de abondo, ou por calquera outra cousa que andarei a facer mal, ando coa coxa dereita moi queixosa e resentida. Como vai por momentos e non se manifesta especialmente na hora de correr, non vou pedir cita adiantada na fisio.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3238 Posts
Vigo
Reply with quote Post Mon, 20 Dec 2021, 16:49

Semana do 13 ao 19 de decembro :
Parón casi total debido aos danos colaterais da terceira dose da vacina.
Onte domingo quixen salvar a semana in extremis, saíndo a facer os 9 km do circuito de Chapela. A cousa en si non foi mal de todo. Certo que se notaba a falta de entreno, pero os resultados foron case igual ca sempre.
O problema é que o corpo xa non resiste coma antes o de estar varias horas de pé na cociña, ou as tarefas que implican axeonllarse... Así que pola noite tocou ver as estrelas todas, as reais e as figuradas: Algo debe estar definitivamente pinzado, descolocado, mazado na coxa dereita.
E desta vez sí. A cita adiantada coa físio é para este mércores 22 de decembro. E nunca vai sonar mellor aquelo de "a mellor lotería e ter salud". Agardo expectante co meu décimo atlético na man... Rezar
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4248 Posts

Reply with quote Post Tue, 21 Dec 2021, 19:43

El gordo Meiga. Ya verás.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3238 Posts
Vigo
Reply with quote Post Sun, 02 Jan 2022, 23:56

Do 20 de decembro ao 2 de xaneiro

É dicir, unha quincena enteira ,e eu sen poñer este curruncho en orde desde o ano pasado.

Na lotería non me tocou o premio gordo que auguraba Freaky, pero nas dúas visitas semanais á fisio o diagnóstico foi de "non lesión" , o que está moi ben, pero non me librou de pinchazos e sufrimentos varios.

Tocou descansar de impactos e facer só andainas, pero desde hai uns días xa volvo a ter permiso para trotar, distancias curtas, e de aquí ao 25 de xaneiro ir aumentando frecuencia e distancia, ata chegar aos 18 ou 20 km semanais nos que estaba.

Así que hoxe fun pola mañá a facer o circuíto das Catro Pontes. Para facer case tres semana que non trotaba, aínda non foi tan mal ir a 5:30. Suficiente para queimar parte do turrón destes días.

A ver se coas boas intencións características do inicio de ano, logro cumplir o obxectivo de mínimo 2 saídas e 2 táboas de exercicios esta semana
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3238 Posts
Vigo
Reply with quote Post Tue, 18 Jan 2022, 19:16

Semanas do 3 ao 16 de xaneiro
É todo un clásico o de esquecer as boas intencións de primeiros de ano pasadas as 24 horas.
Digamos que tiveron prioridade o cociñado de roscóns e galletas, as reunións domésticas propias das datas, test de antíxenos de por medio.
Difícil conciliar todo iso coa práctica atlética.
Ao final nestes 15 días as contas saen en 3 saídas escasas e 1 táboa de exercicios. Con todo, aínda queda algo de memoria nos músculos, e saen ritmos de 5:40.
O problema é ás maniotas do día seguinte que me sacan as ganas de coller as zapatillas en 3 ou 4 días, e logo cando volvo é como partir de cero outra vez, subindo de contado ao tope das pulsacións.
Penso nos tempos aqueles en que saía sen chistar tres días á semana as 7 da mañá en manga sisa, e parece que foi nunha era xeolóxica anterior...
Terei que probar a inscribirme na VigBay ou algo drástico e suicida
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3238 Posts
Vigo
Reply with quote Post Wed, 09 Feb 2022, 16:55

Semanas do 17 de xaneiro ao 7 de febreiro:
21 días dan para moito... Para pasar pola fisio, para engondar 2 kilos, para semiconfinarme por contacto estreito con positivo Covid, para aborrecer mil veces o horario de traballo que teño este ano, para renegar da conciliación imposible, da nugalla crónica e algunha cousa máis.

Pero sí, estou inscrita na Vig Bay. E tamén na 10 k de Teis, que vai ser xa en 3 semanas.

Ata agora no daba pasado dos 17 km semanais. Hoxe , como declaración de principios, fixen o percorrido oficial da 10k Teis para este ano. Segundo o Garmin foron 10km 400m. Pode ser discutible. Pero o que non se poden negar son os 200 m de desnivel ... O álbum enteiro de banderillazos ten este percorrido. De especial mención o tramo da Rúa da Cacharela, e a subida da Riouxa. Logrei rematalo en 1 hora e 6 minutos. Imposible facelo máis lento.
Así que de aquí ao 6 de marzo só queda mellorar. Todo o que baixe de 60 minutos xa me sabería a gloria.
O caso é reenganchar coa esquecida rutina de tres saídas á semana. A ver se desta o consigo
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4248 Posts

Reply with quote Post Fri, 11 Feb 2022, 19:46

Bravo Meiga. En la Vig-Bay nada menos. Estaré atento a la épica y a los detalles de tu crónica.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3238 Posts
Vigo
Reply with quote Post Sun, 13 Feb 2022, 12:05

Operación 10K Teis - Semana 1

Posto así, ata parece que vai en serio.

No fixen ningunha táboa de exercicios, pero sí as 3 saídas que me propuxera , sumando 28,8 km. Os ritmos moi lentos , pero agora iso é o de menos.

Hoxe volvendo de Chapela quixen probar sorte e ver canto teñen avanzado as obras na Vía Verde. Quitando uns 100 metros no límite municipal , tiña dispoñibles para min soa case 3km de terra prensada ou de carril bici en construción ata a zona da Xorxa, onde tiña pensado saír á estra veciñal que conecta cao Avenida Bos Aires, e de volta para casa costa abaixo. Todo perfectamente horizontal. Unha especie de oasis no inferno de costas que é este barrio, pero non ... Cando cheguei á zona da Xorxa os accesos cara afora estaban agora rodeados por todas partes cun valado ferros de encofrado de polo menos 3 metros de alto. Nin que esto fose Berlín Leste hai 50 anos... E total deixando ben á vista o resto da Vía verde, ben rematadiña e practicable ata o seu remate no centro de Vigo... E todo por qué? Pois porque ata de Don Abel I de Vigo e V de Alemania non veña a cortar a cinta e soltar o discurso, aquí non se estrea nada.
Total que tocou dar marcha atrás e buscar outra saída alternativa, afortunadamente tamén en costa abaixo que me levou cara a Avenida de Galicia fronte ás Sete Torres. En fin, toca amolarse . Esto da Vía Verde vai case ao mesmo ritmo que o Ave.
Pero volvamos ao que nos ocupa:

Plan para a semana 2 da operación 10K Teis:

Luns: Táboa completa de exercicios
Martes : Táboa reducida de exercicios
Mércores : Saída
Xoves : Táboa reducida de exercicios
Venres : Saída
Sábado: Taboa completa de exercicios
Domingo : Saída

E xa veremos que sae realmente
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3238 Posts
Vigo
Reply with quote Post Sun, 20 Feb 2022, 23:03

Operación 10K de Teis. Semana 2

Hai ben meses que non daba cumplido con ningún plan semanal. Por fin esta semana logrei facer os deberes ao completo. Ben por min.
Tratarei de repetir axenda esta semana. O obxectivo segue a ser conseguir regularidade, aínda que sexa a ritmo de caracol coxo.
De momento 40 mulleres anotadas para a carreira de 10km, case un 25% do total. Podería ser mellor, pero aínda menos mal
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4248 Posts

Reply with quote Post Mon, 21 Feb 2022, 18:48

Meigalicix escribió:

De momento 40 mulleres anotadas para a carreira de 10km, case un 25% do total. Podería ser mellor, pero aínda menos mal

Aquello del 10% donde quedó. Ta bien, la cosa sigue aumentando.
ghose

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/20
0 Carreiras
413 Posts
Galiza
Reply with quote Post Thu, 03 Mar 2022, 6:45

entro a deixarche unha copia do teu diario (unha copia nunha soa páxina web) no ficheiro adxunto, aínda que vexo que aquí está publicado o mesmo.

Descomprimindo o .zip e abrindo o ficheiro cun navegador calquera xa se pode ler.

edito: fago esto porque Nico vai fechar o servidor.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3238 Posts
Vigo
Reply with quote Post Thu, 03 Mar 2022, 23:43

ghose escribió:
entro a deixarche unha copia do teu diario (unha copia nunha soa páxina web) no ficheiro adxunto, aínda que vexo que aquí está publicado o mesmo.

Descomprimindo o .zip e abrindo o ficheiro cun navegador calquera xa se pode ler.

edito: fago esto porque Nico vai fechar o servidor.

Graciñas Ghose. O que son as cousas, nunca pensei que fose pechar Friends nogafam antes que Ceg

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum