Wed, 31 Aug 2022, 11:01
Post subject: Re: Diario de Meigalicix
Operación retorno. Semana 5:
Cinco semanas prepandemia daban para moitísimo máis. Agora están tan devaluadas como o poder adquisitivo do soldo base.
Certo que a semana de Louro rematou con 3 saídas a trotar, por asfalto e area, moita andaina e unha media diaria de 16000 pasos, 5 días consecutivos de táboa de exercicios e unha aceptable recuperación do glúteo dereito. Por esa banda non hai queixa.
Pero foi chegar a Vigo e deixar aparcada a sana rutina de abdominais en favor do leiragim de urxencia ( chover non chove, pero o gramos medra igual ou peor).
Hoxe por fin calcei as zapatillas, en plan agrimensora de Tagen Ata, coa idea de comprobar se a Vía Verde estaba xa utilizable en toda a extensión, e canto é o longo exacto da mesma.
Resultados : Desde o extremo de Chapela ata a beirarrúa de Vía Norte saen, segundo o Garmin, 4,7km aprox, e facendo ida e volta máis ou menos 9,5 km. Pero non compensa, pois hai unha boa porción de falsa terra prensada, que en realidade é cemento con algo de gravilla enriba, e non da xeito ir por aí, e non é cousa de andar invadindo o carril bici de seguido... Aínda que hoxe, ás 10:30 da mañá gañaban por goleada o número de persoas correndo, paseando cans, peregrinando a Santiago, empurrando carriños e andadores geriátricos. De todo iso había, fronte a 5 bicis adultas e 3 infantiles. A verdade é que para ser día de semana a media mañá estaba moi concurrida a Vía Verde. E iso que aínda non está inaugurada.
Outra razón pola que non me compensa é o difícil que me resulta manter un ritmo de entre 5:40 a 5:50, moi cutre para ser llaneando, nun pavimento así. Cando vou por asfalto chupo máis costas arriba, pero tamén hai costas abaixo que me deixan o consolo de crer que podo ir máis rápido.
En calquera caso, de aquí ao retorno, 11 de setembro no Berbés, quédanme como moito 4 entrenos . Non queda marxe para ningún miragre. Se remato os 10 km de ese día en menos de 60 minutos xa será moito.
Last edited by Meigalicix on Thu, 01 Sep 2022, 20:51; edited 1 time in total