Foros ›
Non ao negocio nas Carreiras Populares
Foros de debate / Atletismo en pista
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
SergioPiñon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/10/11
200 Carreiras
55 Mensaxes
NARÓN
Respostar citando Envío Mér, 05 Feb 2014, 19:23
Asunto: Non ao negocio nas Carreiras Populares

Boas tardes, quero compartir un escrito do meu adestrador dedicado ao negocio que estase creando coas carreiras populares, nestes ultimos anos. Espero que podades perder un par de minutos pra leer este escrito. É só unha opinión e que algúns podades estar dacordo e outros non tanto.

Un sáudo.

Non ao negocio nas Carreiras Populares.

Como entrenador dos atletas do Clube de Atletismo Narón Sergio Piñón, Santi García, Adrian Bouza, Carlos Piñeiro, o pentatleta de alto nível Cristóbal Rodríguez, Andrés Piñón e en anos anteriores numerosos atletas da nosa Comarca, quero dar a miña opinión sobre o cobro aos atletas federados nas Carreiras Populares e ata nos Campeonatos de España e que, como noutras ocasións, dende a Federación e os estamentos que a forman aproben e den por bó que os atletas teñan que pagar por competir nas Carreiras Populares cando non teñen un fin solidario a favor dalgunha ONG, que por suposto ten que ser así, pero non co ánimo de privatizar o noso deporte, o atletismo, e que os organizadores: Concellos, Deputacións, etc. entren no afán recaudatorio sen máis.
Alégrame a proliferación prácticamente todos os fins de semana de Carreiras Populares porque beneficia dende o punto de vista da saúde a unha ampla maioría da poboación e se enchen as rúas de practicantes dunha actividade física sinxela como é correr e iso só o consegue o atletismo.
Recordar que as institucións mencionadas reciben xa de todos os cidadáns impostos para organizar e asumir os gastos dos eventos e que os atletas federados xa pagan a súa ficha, seguro, etc e paréceme impresentable que se lles faga pagar un imposto máis. Comparándolo con outro deporte é como si o que xoga ao fútbol o día do partido ten que pagar por xogar.
Na nosa Comarca están anunciando para maio unha media maratón, un circuito de cross, no que os atletas terían que pagar unha inscripción de entre oito e dez euros e que me parece un verdadeiro atraco. Aos organicadores dirialles que vexan como organizan os crosses no País Vasco, pois máis do 80% do presuposto consígueno coa aportación da iniciativa privada, como o de Elgoibar, e non a costa dos atletas, e ata os espectadores pagan por ver a competición, como no futbol.
Para finalizar destacar que os atletas cada vez reciben menos axudas co argumento da crisis: becas, patrocinios etc. e dende aquí fago un chamamento aos organizadores (que debían pagarlles por correr, pois dedican moitas horas e días de sacrificio entrenando sen apenas ningunha compensación) que paren esta privatización do noso deporte e que valoren aos verdadeiros protagonistas que son os atletas, os que dan espectáculo.
Dende a miña postura tratarei de indicarlles que acudas só as competicións nas que sexan valorados e se recoñeza o seu esforzo, tanto económicamente como con material deportivo, etc. e non ás que teñan que pagar eles por correr.


Marcelo Rodríguez Serantes, Narón 4 de febreiro do 2014
kalquera

Novo foreiro
Novo foreiro
8/06/09
0 Carreiras
40 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Feb 2014, 20:05
Asunto: Re: Non ao negocio nas Carreiras Populares

Eu estou totalmente dacordo, hay que selecionar moi ben que non tan os tempos pa tirar os cartos,
tartaruga

Maratoniano
Maratoniano
18/10/09
0 Carreiras
271 Mensaxes
ourense
Respostar citando Envío Mér, 05 Feb 2014, 20:15
Asunto: Re: Non ao negocio nas Carreiras Populares

Totalmente de acuerdo.
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Feb 2014, 21:08
Asunto: Re: Non ao negocio nas Carreiras Populares

Tema nunca tratado jejeje

Rodicio @ gmail.com

"Sacroleitis touch the kinder...but...I will be back" jeje
Javier_1

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
2/04/13
200 Carreiras
1541 Mensaxes
Arteixo
Respostar citando Envío Mér, 05 Feb 2014, 21:58
Asunto: Re: Non ao negocio nas Carreiras Populares

Si los atletas federados ya pagan su seguro ¿ porqué lo vuelven a pagar los organizadores de las carreras? ¿o acaso no lo pagan y se quedan la pasta?.
Acaso duplican el seguro.
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Feb 2014, 22:58
Asunto: Re: Non ao negocio nas Carreiras Populares

Totalmente de acuerdo en los campeonatos gallegos, de España, etc. Para nada de acuerdo en las carreras populares, que no tienen nada o poco que ver con la ficha federativa que se paga. En todo caso, sí que podría haber un descuento equivalente al seguro que se ahorran, no creo que haya duplicidad de seguros, para algo preguntan sí eres o no federado en todas las inscripciones, aunque no sea necesario este dató para nada más.

Los Perros del Anuncio - 2014/15
DragonRunner

Montañés
Montañés
21/03/12
101 Carreiras
129 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 05 Feb 2014, 23:01
Asunto: Re: Non ao negocio nas Carreiras Populares

touchè¡¡ Aplauso Aplauso
quetepillo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/05/10
0 Carreiras
184 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Feb 2014, 23:14
Asunto: Re: Non ao negocio nas Carreiras Populares

Yo lo siento,por perderme alguna carrera interesante pero ya seleciono sólo las gratuitas
Ariberna

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/10/11
25 Carreiras
938 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 05 Feb 2014, 23:30
Asunto: Re: Non ao negocio nas Carreiras Populares

Javier_1 escribió:
Si los atletas federados ya pagan su seguro ¿ porqué lo vuelven a pagar los organizadores de las carreras? ¿o acaso no lo pagan y se quedan la pasta?.
Acaso duplican el seguro.

REpago, como el medicamento o los contenciosos.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mér, 05 Feb 2014, 23:32
Asunto: Re: Non ao negocio nas Carreiras Populares

En las competiciones en pista no cobran, ¿no?


Ariberna

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/10/11
25 Carreiras
938 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 05 Feb 2014, 23:34
Asunto: Re: Non ao negocio nas Carreiras Populares

Estou de acorod con moitos aspectos do escrito, pero non con todos.
Por suposto que hai atracos, pero libertade hai de ir ou non. Así aprenderán, pero vendo que as carreiras teñen custo elevado e sigue indo a xente, lévame a pensar que non se van botar atrás. Ese tipo de folga de brazos caídos e motín a algunhas carreiras non funciona.
non estou de acordo con que paguen por correr. Pagan por gañar. Se pagaran por correr, os pupilos deste señor non gañarían nada, posto que virían de fóra con outras marcas mellores a quitarlles os cartos. E a todos non se pode pagar. Tampouco iriamos os populares, porque eu non vou pagar para que outros cobren sin gañar.
Tamén estou de acordo coas míseras subvencios, cazoladas...
Javier_1

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
2/04/13
200 Carreiras
1541 Mensaxes
Arteixo
Respostar citando Envío Mér, 05 Feb 2014, 23:52
Asunto: Re: Non ao negocio nas Carreiras Populares

Lo que hay que procurar es ir a carreras gratuitas aunque sean cada vez menos o que cuyo importe sea el que pensemos que sea sólo para cubrir gastos o ir alguna de las caras pero escogida.

Si diesen más ventajas al estar federados creo que mucha más gente se federaría, por ejemplo si hiciesen descuentos en carreras a los federados al final de año compensaría el pagar la cuota de estar federados, pero me da la sensación de que todo esto va por libre y cada organización va a su aire...
Carmele

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/05/13
35 Carreiras
56 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Feb 2014, 23:57
Asunto: Re: Non ao negocio nas Carreiras Populares

Que non paguen nas organizadas polas distintas federacións e delegacións destas paréceme ben, pero nas populares... e si por riba lles teñen que pagar por correlas... en fin...un pouco excesivo, non?
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Xov, 06 Feb 2014, 0:30
Asunto: Re: Non ao negocio nas Carreiras Populares

Buenísimo el chiste de lo de cobrar al público en Galicia por ver correr. Cuando hagan la prueba que me avisen, que no me lo pierdo.
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1021 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Feb 2014, 8:51
Asunto: Re: Non ao negocio nas Carreiras Populares

Bueno, me estaís diciendo que yo corredor popular voy a ver como a un señor o señora la pagan por quedar de 4º, 5º.... Muro Muro Muro Muro entonces es que ya no voy a ninguna carrera.
Lo que pienso es que hay gente que se olvida de que son CARRERAS POPULARES, y muchos de los que corren es para pasar un buén rato sólo, con los colegas,para poder terminar un medio aunque sea en 2 horas.... y tanto les dá el atleta de turno que participa.
Esto último lo digo por si hay gente que opina que los atletas son necesarios porque le dan prestigio a la competición, si es cierto, pero también hay que reconocer que gran parte de la gente que participa no los conoce ni saben quien es "fulano ni mengano".
Un saludo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos