Foros ›
Subida Rocas-Eirado + Andaina 2007
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2007, 11:46
Asunto:

Caramba Ojordo non serás de Tui e pensarás vir de Coruña a Ourense por Viveiro............."volta a galicia"........e broma, alégrome que teñas ánimo de ir as duas provas, xa que e unha pena que non teñamos un calendario a consultar a nivel galego para poñer fechas de carreiras........ Demo e tamén de andainas..... Demo , pois a recomendación sobre a andaina e que te tomes o paseo con calma e disfrutes primeiro dos sedeiros na parte de abaixo e despois das vistas na segunda parte da subida Ríndose Molón e viceversa para baixar Molón Ríndose sempre sin descuidar que se nos pase a hora de comer moito para degustar as empanadas, e tamén a bica, que seguro que Morangui despois de comela non ten problema en repetir.......para que te vaias facendo a idea a bica e unha especie de bizcocho artesán que nesta zona ten unha receta propia, e que os amigos que veñen por aqui de paso non se lle esquece nunca de levar algunha............
Tamén graciñas pola suxerencia que me parece moi acertada, e desde logo que non me parece mal que se fagan este tipo de indicacións coa finalidade de mellorar............espero que a acollida da prova sexa boa e poder ir levando a cabo esta e outras melloras na póxima edición, que depende evidentemente do éxito desta, estou desexando que chegue o día 04-06 para ir coñecendo as inpresións que vos deu esta cita coa natureza, e co noso vicio polo atletismo Disimulando Disimulando
Morangui

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/02/07
0 Carreiras
237 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 20 Mai 2007, 19:04
Asunto:

Afiador escribió:
...a bica, que seguro que Morangui despois de comela non ten problema en repetir.......para que te vaias facendo a idea a bica e unha especie de bizcocho artesán que nesta zona ten unha receta propia, e que os amigos que veñen por aqui de paso non se lle esquece nunca de levar algunha...
Moi feliz Bueno, bueno, bueno... pues habrá que catar esa famosa bica, ¡¡ya lo creo!! Guiño

Afiador escribió:
...Tamén graciñas pola suxerencia que me parece moi acertada, e desde logo que non me parece mal que se fagan este tipo de indicacións coa finalidade de mellorar...

De nada, Afiador, un placer. Guiño
Además creo que de eso se trata, ¿no? De que entre todos vayamos perfilando el calendario deportivo y mejorándolo. Por ejemplo, yo participé en la organización del duatlón de montaña de Nuria-Queralbs (Pirineo catalán) en tres ediciones y soy muy consciente del esfuerzo que estas iniciativas conllevan; ¡¡y por eso te aplaudo!! Moi feliz Moi feliz .
Asimismo creo que las críticas constructivas y las sugerencias ayudan mucho y constituyen un buen aliciente para seguir con ello.
En fin, que todo es susceptible de ser mejorado, ¡¡pero eso no implica que no esté bien organizado!! Guiño


Suerte es lo que sucede cuando la preparación y la oportunidad se encuentran y fusionan.
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Lun, 21 Mai 2007, 9:01
Asunto:

Afiador, mi mujer, no lo sabe, para ya se ha inscrito en la andaina. Sólo Molón Ríndose le he hablado que se puede retirar en el kilómetro 11, que hay autobus y de las empanadas, bicas, paisajes idílicos, noche romántica Abraiado ..., así que sino hay novedad será de la salida.

Yo, te quería preguntar, tengo unas molestias que me están impidiendo correr, y sinceramente a menos de dos semanas para la cita no sé si podré hacerla corriendo, entonces ¿me podría inscribir en las dos modalidades?, tanto en la carrera a pie como a la andaina, a mi me gustaría hacerla corriendo (los tramos que pudiera) pero sino por lo menos me quedaría la andaina. Te prometo que aunque estuviera inscrito en las dos, no comeré por dos. Disimulando

Gracias por el esfuerzo que estáis haciendo y ya lo de la piscina es un puntazo.

Un abrazo a tod@s,

Fema

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 21 Mai 2007, 21:23
Asunto:

Inscripcion enviada, ahora toca esperar a la lista de inscritos para ver si todo esta todo en regla. Como esta carrera va ser la primera que haga de montaña voy ir a disfrutarla y tomar contacto con este tipo de carreras. Pero al mismo tiempo estoy pensando llevar la camara de fotos para plasmar esas vistas tan bonitas que nos comenta nuestro amigo Afiador. Veremos que decido y como lo hago.

Saludos a tod@s.
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Lun, 21 Mai 2007, 23:03
Asunto:

Jecarqui sempre podes correr,e logo disfrutar das vistas sacando fotos coa muller e os nenos.... Guiño
Fema está mal eso de que engañes a tua muller, Avergoñado que os andarins aforramoslle dous km arriba son 9.5 , que eles se a fan completa aínda teñen que facer os 10 de baixada Ríndose sobre o das molestias é unha magoa, pero tes deica o vindeiro mércores de prazo para ver como te atopas, digo esto porque mais que anotarte as duas penso que e mellor inscribirte solo nunha modalidade, se te atopas ben correndo, ou se non tes boas sensacións podes participar na andaina, ninguén (da organización) che vai a chamar a atención como pasa nalgún sitio, todo o contrario, cada un pode facela como queira incluso correla enteira se quere, agora ben insisto como dixen xa algunha vez que non é competitiva e non hai nin clasificación nin premios........
E por certo xa vou poñendo lugar de quedada a carón da escultura do Afiador que está na praza xusto antes da saída pegada a fonte........que me gusta coñecer a cara de quen está o outro lado Guiño
Lilo

Novo foreiro
Novo foreiro
13/04/07
0 Carreiras
47 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Mai 2007, 12:34
Asunto: Inscripción

Hola; quería preguntar si para inscribirse e necesario estar federado ou se hai que sacar a licencia por un día ou se se pode correr sen licencia.
Gracias.
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Mai 2007, 17:16
Asunto:

Puedes correr sin licencia, pero no entras en la clasificacion del campeonato gallego. Visita la pagina del concello de esgos y desde alli podras hacer la inscripcion. Ya veras que bien lo vamos a pasar.

Te dejo aqui el enlace:

www.concelloesgos.com

Saludos a tod@s.
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Mar, 22 Mai 2007, 19:58
Asunto:

Gracias pola axuda Jecarqui, a información que das e correctísima pero deixame recalcar que a prova é aberta para federados que é prova do campionato galego de montaña e tamén carreira popular con clasificación independente aínda que corramos todos xuntos, coa mesma saída mesmo percorrido e mesma chegada por suposto.............
Por certo, seguindo as indicacións Idea do compañeiro Fleki estamos intentando a colaboración dalgunha casa cervexeira para que baixe ben a empanada Guiño
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Mar, 22 Mai 2007, 20:03
Asunto:

Desculpade, para que quede ben claro que sepades que na carreira popular non hai que facer ningún tipo de licenza, o igual que calquer prova popular a organización temos a obriga ou deber de pagar un seguro de responsalidade civil e outro de accidentes(que sale caro por certo Demo ).
Lilo

Novo foreiro
Novo foreiro
13/04/07
0 Carreiras
47 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 23 Mai 2007, 8:21
Asunto: Inscripcions.

Moitas grazas agora quedoume claro.
Bye!
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Mér, 23 Mai 2007, 23:23
Asunto:

ai que indicacions miñas pero o malo vai ser que non vou poder acudires sentindo moito pero ese dia teño un examen as dez da mañan e como que estar en dous sitios a vez......... xa me costa sempre estar en un
Asi que querara para outro ano esa carreira para min

You´ll never run alone
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Xov, 24 Mai 2007, 16:58
Asunto:

¡Vaites! mira por donde, por cuestións laborais da miña muller, lamentablemente Moi feliz Moi feliz Moi feliz , non imos poder ir a andaina de Montealegre en Portugal Chorando , e vou ter que conformarme Demo sorrindo con ir correr a Esgos Guiño , xá fixen a inscrición.
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Ven, 25 Mai 2007, 18:42
Asunto:

Pois alí nos vemos castinheiras e o mellor igual che enseño o pedazo "trofeo" que gañamos miña muller Rocio e mais onte é precioso, pesa 3.5kg e chámase Roi................ Ríndose Ríndose a única baza sería o mal tempo e a predicción dice que a partires do vindeiro venres mellora así que todos a súbida de Esgos..............
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Ven, 25 Mai 2007, 18:45
Asunto:

Leches que coas presas esquecíame, o autobús da carreira sairá uns 15´antes do inicio da carreira e quen o desexe pode enviar roupa para arriba que poremos gardarroupa por se fai algo de fresquiño e como imos chegar sudadiños....... Guiño
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Mai 2007, 19:51
Asunto:

Enhorabuena por ese trofeo amigo Afiador, ahora si que vas a estar muy ocupado, tu rendimiento bajara un poquito y es posible que tenga opciones de ganarte Moi feliz . En serio que me alegro mucho y que vaya todo bien.

Saludos a tod@s.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos