Foros ›
¿Puedo preparar el Ironman As Pontes en un año?
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
frankeinas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/07/11
21 Carreiras
150 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 19 Xuñ 2014, 13:08
Asunto: Re: ¿Puedo preparar el Ironman As Pontes en un año?

Hola feexenio.

Como dicen la mayoría, claro que puedes acabar un Ironman con un año de preparación, y más si ya has hecho algún maratón.
Yo apenas llevo 2 años haciendo triatlones y 4 corriendo y lo he acabado en 13h8min pero con muy buenas sensaciones.

Lo que dice Cabrito es muy importante, los meses próximos a la fecha, un día a la semana deberías de hacer una tirada muy larga en bici o tirada larga y después correr un poco. Es decir, que un día a la semana quizás no podrás estar con tu familia todo el día. Esto ya te digo, los 4 meses antes de la prueba aprox, hasta 2015 no tienes porqué hacer tiradas tan largas.
El resto de la semana deberiás entrenar casi todos los días pero entre 1 hora y dos puede ser suficiente.

Yo en enero y febrero solo pude correr distancias cortas, pero todo va sumando. Lo importante es ser constante y que no haya parones de varios días en tu entrenamiento.
Lo de nadar en el mar no te preocupes, la piscina vale perfectamente. Además el lago de As Pontes es como una piscina.
Otro consejo es que hagas todos los triatlones que puedas antes de la fecha. Aunque sean sprints, te acostumbrarás al triatlón y estarás mucho más tranquilo el día del Ironman. Ahora en verano empiezan todos los triatlones gallegos.

Saludos y suerte si te animas!!
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 19 Xuñ 2014, 20:11
Asunto: Re: ¿Puedo preparar el Ironman As Pontes en un año?

hola feexenio dis que eres de Santiago pois en Santiago e en Vedra tes 3 clubs de triatlon.O noso é o Olimpico de Vedra si queres iniciarte no triatlon antes de probar o ironman.Pero calquera dos 3 club te acollerá cas mans abertas.
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 20 Xuñ 2014, 4:02
Asunto: Re: ¿Puedo preparar el Ironman As Pontes en un año?

frankeinas, muchas gracias por los ánimos y también por la franqueza, intento ser siempre regular y no dejar más de dos días sin salir. Lo de las salidas largas de bici me encantan, tengo enfilada una mountain bike de Decathlon para mi y los niños, de esas de frenos hidráulicos y ligerita de peso que espero me sirva para (si al final me decido) preparar esta locura, son 399€ pero no tengo presupuesto para más. Estaré atento a los triatlones que salgan ahora en verano y a ver qué puedo hacer. El año pasado estuve viendo el de Muxía y simplemente quedé alucinado, sobre todo con Pedro Lista, del a.d.Fogar de Carballo, que me impresionó.
CORRIN, a verdade é que valorei a posibilidade de anotarme nun deses equipos de triatlón pero non sei, non me acabo de convencer, son moitas as ataduras familiares e profesionais coma para meterme nunha aventura desas. ¿Atrapa moito estar nun club de triatlón? ¿Ou son todo ventaxas? Saudiños a todos e a verdade que cos consellos que me estades dando estou maravillado.
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
941 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 20 Xuñ 2014, 6:29
Asunto: Re: ¿Puedo preparar el Ironman As Pontes en un año?

Un club implica máis gastos, esa é a pega. No Arcade Inforhouse, se queres entrenos son 50€/mes. Os do Dexter dixéronme que non teñen entrenos para maiores, de momento. Paga os 200€ de incripción (equipacion e federacion), 50€/mes, inscripcións... Así que en Santiago témolo difícil sen vaciar a conta.
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Ven, 20 Xuñ 2014, 9:10
Asunto: Re: ¿Puedo preparar el Ironman As Pontes en un año?

Eso e cousa de mirar o que che ofrece cada equipo, desde logo eu no que estou paguei 200 euros e deronme mono de triatlom, licencia e a inscripción a todalas probas do calendario galego, tanto de duatlon coma de triatlon, olimpicos e sprint. Dependendo da oferta do equipo compensache ou non.Desde logo a min compensame
frankeinas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/07/11
21 Carreiras
150 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 20 Xuñ 2014, 12:18
Asunto: Re: ¿Puedo preparar el Ironman As Pontes en un año?

Buenas de nuevo feexenio.

Aunque la bicicleta de montaña te sirva para entrenar y hacer pierna, yo te recomiendo que te compres una de carretera también. Si no la tienes ya, es algo fundamental porque el Ironman lo harás en una de carretera. No tienes porqué comprarte una bici nueva, ultimamente el mercado de segunda mano está que arde y puedes encontrar alguna ganga.
Yo el Ironman entréne y lo hice con una bici de aluminio de segunda mano que no me costó ni 400€.

Lo de federarse en un club no es imprescindible, yo este año lo hice pero solo para poder participar en triatlones sprint que sin club no puedes participar. No pago ninguna cuota al mes por entrenamientos ya que siempre entré solo salvo alguna salida dominguera.

Sí, el triatlón de Muxía estuvo genial. Fue en el primer sprint que participé. Ya te digo, cuantos más triatlones hagas antes, más tranquilo irás al Ironman, aunque la distancia no tenga nada que ver.

Saludos.
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 20 Xuñ 2014, 12:43
Asunto: Re: ¿Puedo preparar el Ironman As Pontes en un año?

Jacobo xa che di o que oferta o meu club.os deportistas do noso club son d sitios moi dispares creo que hai posibilidade d mandar entrenos pero mellor preguntao o club directamente.no tocante a bici teñen razon os q che din q ten q ser de carreiras mira no mercado de segunda man.hai moitos q venden para comprar as d carbono
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 20 Xuñ 2014, 18:25
Asunto: Re: ¿Puedo preparar el Ironman As Pontes en un año?

Buf, empezamos ben, xa meténdonos en "pelas", bici de carretera (anque estiven en Decathlon e habías por 400€) e meterme nun club para poder participar nos triatlons sprint......Bueno a ver qué se pode facer pero esto pinta que hai que ir soltando pelas: piscina, bici, club....todo sexa por saude, un reto e a vida mesma. Hoxe fun á biblioteca Anxel Casal e un libro de Triatlón. Empezo a empaparme do tema......vamos. A ver necesito saber:
1.Podo poñerlle a unha mountain bike rodas máis finas e ir tirando ata mercar unha de carretera.
2.Si hai que estar nun club para ir a triatlons sprint pois estou perdendo o tempo se non busco club.
Porfa consello barateiros.
Davil

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/07/11
0 Carreiras
172 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 20 Xuñ 2014, 19:22
Asunto: Re: ¿Puedo preparar el Ironman As Pontes en un año?

En la biblioteca Anxel Casal hay un par de libros de tri interesantes. Te recomiendo especialmente "triatlón deporte para todos" de Torres Navarro. Este libro te indica como preparar la temporada en base a tus objetivos.
El triatlón es un deporte en el que hay que hacer una inversión inicial más o menos fuerte (bici y neopreno, esencialmente). Y si realmente te vas a meter en esto, no te queda otra.
Para competir/participar en triatlones sprint no es necesario federarse. Este año tienes al menos 6 oportunidades (bueno, ahora ya cuatro, descontando Porriño y Oleiros) que no exigen estar federado.
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 20 Xuñ 2014, 20:54
Asunto: Re: ¿Puedo preparar el Ironman As Pontes en un año?

Bici espero comprar de segunda mano y neopreno ¿vale de surf? Lo de estar federado puede ser individual sin estar en ningún club y poder ir a todos los tri? Supongo que la cuota de federado será sprix 50€ año y se acabó?
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 20 Xuñ 2014, 21:01
Asunto: Re: ¿Puedo preparar el Ironman As Pontes en un año?

Fee(perdoa q che acorte o mote pero mira q os tios poñedes motes complicados copia do meu jeje....odo esto para facetche rir)
VAMOS A VER QUE ME DA A SENSACION QUE CHE ESTAMOS A TOLEAR.Curiosea a paxina da FEGATRI. Ali tes o calendario de probas.hai moitos triatlons populares que quere dicir?pois q xunto "os elite ou federados mais potentes, hai probas q non teñen tempo de corte a natacion son 1000 metros a bici 20km que poderas facer cunha bici prestada malo sera que ningun coñecido,compañeiro d traballo cha poida prestar e o sector carreira 5km.
na auga podes usar neopreno oy non.non te lances a gastar diñeiro primeiro proba e gasta con cabeciña
nadade bici do decatlon a nosa primeira bici foi Bh de 400 euros agora temos outro de 2000e.pero decirche q a primeira usouse 5 anos e agora presteilla a unha rapaza fo club polo mesmo q ti.Non ia a gastar os pais o diñeiro e logo q non lle gustata.
COMO CHE DIN A BICI OS TENIS TEÑEN QUR TIRAR MOITO TEMPO. TI PROBA SIN GASTAR POLO DE AGORA.SI QUERES SABER ALGO MAIS PREGUNTA SIN PROBLEMA.E DICHO UNHA QUE MAÑAN VAI FAVELA SUA PRIMEIRA CARREIRA
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 20 Xuñ 2014, 21:07
Asunto: Re: ¿Puedo preparar el Ironman As Pontes en un año?

Te acabo de leer otra vez......el neopreno no sirve de surf pq son muy gordos y no estan pensados para nadar tienen refuerzos q te incomodan al acerlo.curiosea en la tienda d pedro nimo(ya q eres d santiago pero prueba tb a nadar sin el
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 20 Xuñ 2014, 21:14
Asunto: Re: ¿Puedo preparar el Ironman As Pontes en un año?

Lo de las faltas de ortografia es que estaba contestandote con el movil y haciendo más cosas a la vez y me lio.saludos
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 20 Xuñ 2014, 21:22
Asunto: Re: ¿Puedo preparar el Ironman As Pontes en un año?

Osea corrin, que coma nas carreras podo pasar de federarme e ir a tris populares? Funciona igual que as carreiras populares?
Xa colmo a idea: probar antes de invertir en algo que poida non me guste. Garzas Corrin.
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 20 Xuñ 2014, 21:24
Asunto: Re: ¿Puedo preparar el Ironman As Pontes en un año?

Por cerro siete na tus primera Carreira manan.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos