Foros ›
Autor
Mensaxe
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 25 Set 2014, 20:08
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Para facerche a hola "tintin".
Grazas.
Rezar Rezar
Tomo nota, farei o q dis, e intentarei facer caso de alguen con tanta experiencia, e farei mais rodaxes longos e a calidade xusta.

Grazas!!
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3685 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Set 2014, 21:02
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Adiantouseme Tintin, co consello.
O de facer series hoxe, xa non foi o idoneo, mellor un rodaxe progresivo dunha horiña, xa que tendo unha molestía, nas series forzas máis e son moito máis agresivas. E o que se necesita nun 1º momento para unha media é fondo, a base de Kms.

Eu de aquí ao Domingo, como moito faría o que che dixo Tintín, máis 5/6 progresivos, rematando só un pouco máis rápido do ritmo que queiras levar na media.

Eu hoxe fixen un 2x4000 (con demasiada calor) un pouco por baixo do ritmo que quero levar o Domingo, saindome a 4'05 e 4'04. Co respectivo quentamento e enfriamento.
E como moito, que o dudo sairei 30'/35' o sábado pola mañán.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Ven, 26 Set 2014, 10:04
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Grazas "Kurty".
Tomo notas de Tintín e de ti.
Hoxe vou facer unha tirada longo e light, rematando en progresivos.
O sábado so uns 30 min de trote.

Os consellos dos máis veteráns son fantásticos.

A ver se nos podemos ver no grove o Domingo, así darche as grazas persoalmente.

Un saúdo.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Ven, 26 Set 2014, 16:25
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Visto que a experiencia e máis que un grado, fixen caso dos consellos de tintín e kurty[i].
Sain a correr a ritmo suave (máis por pulsacións e sensación que por ritmo)

En total 14.5 km a un ritmo medio de 5'15'' 143 ppm de media (as miñas pulsacións medias en carreira son 170-175)

Os primerios 7 km controlando entre 130 e 145 pulsacións
Os seguintes 6 km entre 145 e 160.
Rematei con 8 rectas de 90 metros en progresión (rematando nun 80% do meu ritmo máximo), e recuperando a volta.

Non me doe nada, ou iso neste intre, pero acabo con sensacións rara nas pernas, e nada cansado. As pernas e articulacións me sufren máis a ritmos baixos que a ritmos altos (será as poucas tiradas que fago).

Me quedo coa sensación que debería haber descansado menos esta semán, pero agora xa está!! Chupete

Mañan a ver fago uns 5-6 km a mañan en trote, para estirar os músculos, e así descansar 24 horas ata Media Maralba.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 28 Set 2014, 21:01
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Pois hoxe fun a Miña Media Maratón preferida (é a única que fixen, non me queda outra que sexa a miña preferida nestes intres Guiño )
O sábado o final descansei, pois me topei canso o levantar. E estiven toda a mañan a vendimar. Por a tarde descansei.

Maralba Running Fest MediaMaratón en menos de 1h 28'' (4'09'')


A carreira unha pasada, creía que o circuíto ía ser máis duro do que o final sentín.

Sen case tempo para quentar, por diversos motivos da organizacións, me situei na 2ª liña de saída, para non ter que sufrir adiantando.
Non sabía moi ben como afrontar esta carreira, pero a miña intención era facela de un xeito de so rematala sobre uns 4:30-4:40.
Saín con todos, pero no km 3, decidín deixar un grupo que ía a ritmo de 03:40, e rebaixar un pelín o ritmo, pois quero rematar, e non teño experiencia (aguantaba perfectamenteo ritmo que levabamos)
Me regulei bastante na recta da lanzada, e incluso na subida da primeira costa de Noalla.
Subín un pouco o ritmo nesa costa, e tamén me regulei na seguinte subida de 3 Km en Dena, e tamén na seguinte recta que remataba en unha costa de 400 m. (Isto xa case por o km 16)
Ahí visto que ía demasiado ben, aumentei o ritmo durante toda a baixada.
E xusto na ponte onde volta empezar a subida, vexo a bici/lebre dos 4'00, así como me encontro ben, decido aumentar un pouco máis.
Adianto a uns cuantos nesa subida (ia moi rápido) e paso a lebre a falta de 1 km, e con un unha sonrisa interior impresionante, o pensar que ía facer menos de 4'00''.
Nos últimos 300 metros me quixeron adiantar 2 que viñan detrás, e como aínda tiven forzas aumentai máis o ritmo entrado en Fefiñans.
Unha pasada eses últimos 200 metros,con moita xente e indo a toda pastilla.

Imaxinarvos o meu mini baixón o ver que non había feito menos de 4'00'' o km.

Estou contento da miña carreira, o final fixen menos de 4'10'' o km, pero podía haber mantido perfectamente un ritmo máis rápido, mínimo de 4'. O non ter experiencia, ter medo de non chegar e o que ten. Chupete Chupete


Última edición por sanmikel o Mar, 18 Nov 2014, 8:11; editado 4 veces
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3685 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2014, 9:12
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Abraiado me deixas ca tua marca, nesta dura carreira, e encima ca idea de que poderías facelo mellor. Eso está ben, cando un queda con ese gusto (pasoume varias veces) amargo, de puden darlle un pouco máis rápido.
Concentra esas enerxías para a Media de Pontevedra (se vas a ir) que ten un percorrido moito mási fácil.

Eu non tiven meu día, ia ca idea de baixar de 1h28 a 4'10"e funme a 1h30'24" polo meu crono. Quizás as 3 medias deste mes me deixaron baldado, sobre todo a do fin de semana pasado (21 Kms. da Vela) que foi durísima.

PD.: Ti erraste co deporte, o teu son as carreiras de fondo.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2014, 10:14
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Grazas kurty, unha pena non verte, que xa te marquei, saes nas fotos q colguei da carreira chegando a meta.
Espero ir a pontevedra, a ver se son capaz a entrenar algo mais en serio, pero o vexo dificil x coñecementos e tempo.

Non sei se errei de deporte, como nunca fixen nada en serio, pero vou intentar baixar os meua tempos e ver como avanzo nesto os meus 36 aniños.
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2014, 10:46
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Noraboa pola Carreira. Normalisimo todo o que che pasou e superache con nota xa que forma parte dese bonito periodo de aprendizaxe no que estas.
A seguir asi!!!!
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2014, 12:42
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Grazas por os ánimos "tintín". Esta carrira me valeu para dar un paso atrás e coller forzas.
Sen un obxetivo claro, pero con ganas de non parar de correr!!
Aprendiz

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/06/13
8 Carreiras
680 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2014, 14:30
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

El día que dejes el fútbol y te pongas un poco en serio a esto, te veo con los galgos. Menuda carrera. Enhorabuena!

Hazlo, o no lo hagas. Pero no lo intentes.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2014, 15:33
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Grazas por as loanzas, pero son un simple peón.
Un máis do montón.
Aínda non teño claro que facer con isto de correr, todavía non teño obxetivos, nen metas. So correr un pouco e intentar mellorar.

O do fútbol de momento vai ser que non.
Grazas "aprendiz"

Aprendiz escribió:
El día que dejes el fútbol y te pongas un poco en serio a esto, te veo con los galgos. Menuda carrera. Enhorabuena!

sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2014, 15:40
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

A semán pasada rematou con 48 Km incluíndo a Maralba.

Luns 29
Pois tiña moitas gañas de saír a correr hoxe, e preferin facelo chegar de traballar. O corpo de anteman me pedía correr bastant.e!!
Pero saín co intención de trotar entre 5 e 6 minutos.
Nada máis empezar xa me dei conta que non estaba o meu corpo para moitas cousas.

O final un paseo a trote por o lagares, e intentando non pasar das 155 ppm.
11 km en 57'00'' a unha media de 5'10. Rematando con 4 rectas en progresión e recuperación

Despois da ducha, me noto unha pequena molestia no xemelgo esquerdo (non o sóleo), espero que pase.
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4270 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Set 2014, 5:25
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Bajar así de 1:30 en media es que estás hecho para esto. El día que te pongas en serio lo petas como dice aprendiz. Enhorabuena HAL9000. No eres un simple peón. Tú ya entras como oficial.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 30 Set 2014, 6:53
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Grazas "freaky", grazas, pero creo que non é así, son un xogador de recheo, un peón que quere avanzar escaques, pero sen intención de coroar.

O tempo pon a todos no seu sitio, é no running máis, e antes!

freakyrunning escribió:
Bajar así de 1:30 en media es que estás hecho para esto. El día que te pongas en serio lo petas como dice aprendiz. Enhorabuena HAL9000. No eres un simple peón. Tú ya entras como oficial.

sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 30 Set 2014, 20:11
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Hoxe teño unha lixeira molestia/contractura no xemelgo esquerdo (quizais no sóleo), e preferín tomarme hoxe día de descanso.

Así que nada de nada, incluso non fun o fútbol sala. Para que algúns digan. Guiño

Setembro remata con 205 Km.


Última edición por sanmikel o Mér, 01 Xul 2015, 10:02; editado 1 vez





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos