Foros ›
Autor
Mensaxe
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Dec 2014, 10:31
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!!.

Pois eu esta fin de semana fixen a Sin-Son. Como digo sempre desta carreira: É un gustazo correr pola estrada xeral, pola que vai a carreira, que é un percorrido que fago durante o ano. Ca diferencia que desta vez era sen tráfico algún!!.

Quedei contento co meu resultado, mellorando nuns 50seg o meu tempo do ano pasado. Agora toca a carreira de Ares-Mugardos, outra carreira que me encanta.

Hadroq está a bacilarnos. Isto ten pinta de que está a facer un adestramento intensivo e concenciudo cun obxectivo claro, aparecer nunha carreira, que seguro que xa ten decidido, pra coller e facer un carreirón e mofarse de nos. El di que apenas adestra, pero ese conto teñóo moi oído, a xente das careiras non adestra ninguén, pero o final, todos melloramo-los nosos tempos, e iso non se consegue estando deitado no sofá.

Desexarvos a todos un bo nadal, e a ver se somos quen de non excedernos nas comidas, que despois é máis duro colle-la forma. Pasadeo chachis!!.

Bo Nadal, Desertores!!!.

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 22 Dec 2014, 23:00
Asunto: Re: Desertores del Crono

Felicidades a Secaiv por esa mejora de 50'. Tiene muchísimo mérito, porque a esos ritmos estratosféricos arañar segundos es asunto muy complicado. ¡Vaya máquina! Aplauso Aplauso

Por mi parte, corrí por primera vez en Sada. La carrera en sí me gustó. Además quedé satisfecho con mi rendimiento y con mi humilde posición. Como era de sólo 5.6 km la idea previa era ir a tope, sin reservar nada, e intentar bajar de 24'. Al final hice un tiempo 'oficial' de 23:41 (el neto quizás unos 5 segundos menos), lo que da un ritmo aproximado de 4:15. Quedé muy contento, además, porque fue la primera vez que logré un ritmo inferior a 4:20 en una carrera.
Sí, es cierto que era totalmente llana y muy corta, pero en vista de mis circunstancias estoy satisfecho. Y lo mejor de todo fue que tuve buenas sensaciones y ninguna molestia. Mr. Green

El siguiente fin de semana toca doblete. El sábado participaré en la Pedestre do Anllóns. Si tengo buenas sensaciones intentaré acercarme al tiempo que hice el año pasado (29:57).
Y el domingo correré en Betanzos. Aquí no prometo nada, ya que el plan es acompañar a una amiga (la misma con la que corrí en Cambre y en San Xoán de Piñeiro).
Una pena perderme la Ares-Mugardos, una carrera que hice en 2012 y 2013 y que siempre me ha gustado mucho, pero no se puede ir a todas... Triste

Ya os contaré qué tal. Bo nadal a todos.

¡Vamos, desertores!
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
714 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Dec 2014, 10:56
Asunto: Re: Desertores del Crono

bo nadal desertores!!
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 27 Dec 2014, 21:07
Asunto: Re: Desertores del Crono

Hola, compañeros. Hoy participé en la Pedestre do Anllóns. El objetivo previo era acercarme lo máximo posible al tiempo que había hecho en la edición del año pasado (29:57) e intentar un ritmo promedio de 4:30/km, sin embargo, no fue posible... Nono
Al final hice (neto según mi cronométro) 30:05, a un ritmo aproximado de 4:32. A pesar de no haber logrado el objetivo me quedo satisfecho por las buenas sensaciones que tuve. Fui de menos a más y en los dos km finales fui pasando a varios corredores, incluyendo a una joven atleta que tengo como referencia ( Silbar ) y que en la carrera de Sada me sacó casi un minuto. Hoy, por lo menos, le devolví unos cuantos segundos. Silbar

Mañana toca correr en Betanzos. En principio iba a acompañar a una amiga, pero al final ya no será así dado que hoy tuvo un percance en la Pedestre do Anllóns, percance que mañana le impedirá correr. De todas maneras, no pienso variar el plan e igualmente me lo tomaré con calma. Procuraré, en medida de lo posible, ir de menos a más, pero sin ponerme objetivos de ritmos o tiempos. Ya os contaré qué tal.

¡Vamos, desertores!
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Dec 2014, 22:09
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!

Pois como eu xa vos dixera, fun á carreira de Ares - Mugardos. E coma sempre, quedei contento ca carreira, na organización, percorrido, ambiente.... Tamén quedei contento co meu resultado. Acabei cas 4 carreiras deste mes que tiña como reto: Cangas, Adolfo Ros, Sin-Son e Ares-Mugardos. Agora a pasalo ben na San Silvestre.

E xa pensando nas carreiras do 2015!!!. A miña primeira carreira será a San Xiao... e dicir, a volver a repeti-lo ciclo!!.

Hadroq, non me empeces a obsesionarte cos tempos, que xa che veño vir. Ti adestra tranquilamente que os resultados xa virán, que presa non tes ningunha. E agardo que a túa amiga estea ben, porqué hoxe en Ares había xente que foi onte á Carballo e xa me comentaron que houbo caidas, e falei cun amigo que tamén caeu, inda que el so tivo rabuñaduras.

Desexovos a todos un bo final de ano, e unha mellor entrada no 2015. Non vos pasedes en noitevella que é unha noite moi falsa.

Vamos Desertores!!!.

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 30 Dec 2014, 17:32
Asunto: Re: Desertores del Crono

Primero que nada, enhorabuena a Secaiv por ese enorme puesto en la Ares-Mugardos. El tío es casi un profesional. Aplauso Aplauso Aplauso

Por mi parte, el domingo corrí en Betanzos. Decidí no correr a tope debido a varios factores: las piernas aún notaban el cansancio de Carballo (no hacía doblete desde marzo) y para rematar la faena no dormí la noche anterior. A eso de las 9 am me pesaba hasta el alma, pero bien dicen que sarna con gusto no pica. Mr. Green Además, me habían dicho tendríamos zonas resbaladizas y curvas muy cerradas, así que me tomé con calma las tres primeras vueltas y sólo lo di todo (o lo intenté) en la última. Al final quedé satisfecho por haber sobrevivido y por mi humilde puesto, justo en la mitad de la clasificación.

Yo desde hace unos meses dejé de obsesionarme con los tiempos. Hay excepciones, como por ejemplo en la carrera de Sada, que ahí sí me apetecía ir lo más rápido posible para probarme, no obstante, en las demás voy a mi bola y procuro disfrutar de cada carrera como si fuera la última. Si me machacara tres o cuatro días a la semana y no mejorara ahí sí me pondría mosca, pero yo soy muy irregular. Un día puedo coincidir con Vacatola y hacemos un entreno de la hostia, sin embargo, a la siguiente semana sólo salgo un día a trotar o directamente ya me quedo en casa. Hay días en los que acabo muy cansado por las actividades cotidianas, y lo último que me apetece es salir a correr. Como dijo Mourinho, ''no son quejas, son verdades''. Ríndose Ríndose Ríndose
Lo que sí me alegra mucho es que hace meses no he tenido una sola molestia. Moi feliz
De todos modos, para 2015 intentaré, en medida de lo posible, preparar Coruña 21 y 42. A esas carreras se podría decir que sí les tengo muchas ganas.

Mi amiga está bien. Gracias por interesarte, Secaiv. Está un poco escarallada, pero nada grave. Es muy joven y seguro que en unos cuantos días estará como nueva.

Mañana toca la San Silvestre de Coruña. Toca divertirse y cerrar el año haciendo algo que nos gusta mucho. Y para 2015, si no hay cambios de última hora, mis tres primeras serán San Xiao, Rábade y Coruña 21. Nada más.

Que tengáis un feliz 2015. Guiño
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 31 Dec 2014, 21:01
Asunto: Re: Desertores del Crono

El sucedáneo de Gene Simmons y El Cuervo os desea un feliz 2015. Ríndose Ríndose Ríndose


Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 13 Xan 2015, 18:50
Asunto: Re: Desertores del Crono

Bueno, compañeros, ¿cómo vamos? Parece que mi foto disfrazado os asustó... Ríndose Ríndose

El domingo pasado participé en mi primera carrera del año, la San Xiao de Ferrol, donde coincidí con Vacatola y Secaiv. Mi idea previa era ir de menos a más, e imaginaba, siendo muy optimista, que emplearía unos 46 minutos en terminar.
Enorme fue mi sorpresa cuando terminé la carrera en 44:20, según mi reloj, el cual activé justo a pasar por la línea de salida (salí muy atrás), por lo tanto mejoré en 70 segundos el tiempo que hice en la edición de 2014.
La verdad quedé gratamente sorprendido, ya que es la primera vez en varios meses que voy a una carrera y mejoro el tiempo de la edición anterior, siendo casi el mismo recorrido.
Parece que lo de ir de menos a más me viene un poco bien. Para que os hagáis una idea de mi progresión, el primer km lo hice en 4:50, sin embargo, a partir del sexto kilómetro intenté no reservar nada. Al final los cuatro últimos parciales me salieron en 4:30, 4:28, 4:22 y 4:20. Seguro que a alguno le parecerá poca cosa, pero dadas mis circunstancias me quedo satisfecho. Angel

En cuanto a mis dos próximas carreras, casi al 100% puedo confirmar mis elecciones: Rábade y Coruña 21... si no hay contratiempos, claro está. Por lo pronto, ya os contaré qué tal me va el sábado 24 en la provincia lucense.

¡Vamos, desertores!
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
499 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Mér, 14 Xan 2015, 9:30
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas desertores.

Ten rezón Hadroq estamos algo calados, e se nos está resistindo a primeira división, foi doado chegar, pero agora nin champións, nin Europa League, nin Copa do Rei, nin da Raíña... Nono

Eu penso que vou collendo algo de ritmo. Despois dunha San Silvestre rapidilla, tamén fun a Ferrol, e non me saiu mal de todo, así que supoño que estou nese punto de ir afinando un pouquiño para chegar ben a C-21.

Ademais tamén irei a Rábade, carreira, curiosiña, rápida, rápida e iso que ten unha subidiña pola estrada dun quilómetros que ó final pasa facturiña, pero penso que nesta carreira foi onde máis rápido corrin.

Por certo Sr. Hadroq, esta semana aínda se quere, sobre as 15:45 o xoves ou o sábado sobre ás 9:15, algo de series e algo de costas...vostede me dirá.
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Xan 2015, 12:02
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!!.

Como dixo Hadroq, eu tamén fun á San Xiao, inda que tanto Hadroq coma Vacatola xa me viron aló. Contento ca miña carreira, manténdome nos meus tempos. Parece que me souben controlar á hora de comer turrón de chocolate no nadal.

Parece que os Desertores somos "Telepateticos", eu tamén irei á Rábade. É unha carreira que me encanta para adestrar. Esa recta interminable é ideal para coller velocidade e facer unha boa serie.

Hadroq, o que che está a pasar, é que estás a coller experiencia e a coñece-lo teu físico. Xa pasache-la etapa de correr sen sentidiño, o que leva á sufrir lesións. Agora irás con máis coidado e irás collendo confianza así como irás gañando forza. Se o sei, é porqué, como che dixen moitas veces, eu xa pasei polo que ti estás a pasar agora. Segue así, que vas por moi bo camiño.

E arriba ese ánimo Desertores!!!, que inda imos pola metade da tempada. E a partir de Marzo, volven ás grandes fins de semanas con moitas e boas carreiras. Eu xa teño planificada algunha fin de semana na que vou dobrar (Sempre que non me lesione).

Vamos Desertores!!!.

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
499 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2015, 14:22
Asunto: Re: Desertores del Crono

Rábade 2015, unha carreira das que me gustan.

Sábado pola tarde (personalmente a mellor hora para correr), rápida e con xente de nivel.

Carreira sen tonterías, chegas recólle-lo dorsal e corres. Se queres duchas telas no pavillón, ó chegar auga e donuts.

Polo demáis, é rápida, rápida, subes, baixas, xiras, remata a primeira volta, repites e xa chegas á meta....en fin que máis se pode pedir.

Eu encontreime moi ben, ritmo un pelín por debaixo de 4 (que para min está moi, moi ben). O Sr. Hadroq non rematou todo o contento que debera, porque por tempo fíxoo moi ben. Incluso lle pasou a algunha das súas referencias e agora xa ten na mente a unha sonada corredora do mundo popular.
Secaiv: -non sei como che foi, vinte na saída e xa non te vin máis, pero esa rodillera non sei se che deixou correr como o fas normalmente.

Agora queda 1 mes para a C-21, e ata entón penso que vou ter sequía de carreiras, as que hai sonche moi lonxe ou moi caras.

Forza desertores!!!
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2015, 16:03
Asunto: Re: Desertores del Crono

Pues sí, el sábado tocó correr en Rábade, por tercer año consecutivo. Una de mis carreras favoritas, con un circuito rápido que permite que vayas un poco por encima de tu ritmo habitual. Mr. Green
Por otra parte, leí que a algunos no les había gustado el circuito. Pensando Yo la verdad no sé qué es lo que espera la gente cuando va a correr. Se quejan de todo: que si hay cuestas, que no vamos a correr al lado del mar, que el sitio huele mal, que no hay gente animando, que si esto, que lo otro, que hay atasco en la salida y pierdo 20 segundos (como si estuvieran buscando clasificación para los Juegos Olímpicos). En fin... Pensando

En cuanto a mi rendimiento, al acabar no quedé del todo satisfecho porque mi intención previa era mejorar el tiempo del año pasado (me quedé a dos segundos), pero luego, ya en casa, cambié de opinión y creo que dadas las circunstancias estuvo bien (para mí). Moi feliz

Mi próxima carrera, si no hay contratiempos, será C-21, una de las citas más importantes de la temporada.
Por cierto, serán tres semanas sin carreras. Se harán un poco largas. Disimulando Silbar

Por cierto, ¿cómo te fue, Secaiv? Te vi en uno de los primeros giros y me extrañó verte con una rodillera. Ya nos contarás qué tal.

¡Vamos, desertores!
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2015, 11:32
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!!.

Pois eu non quedei moi contento ca miña carreira. Como vos xa dixestes e vistes, levaba rodilleira por unha pequena lesión que teño no xeonllo esquerdo. Non é unha lesión forte, pero estiven uns dias sen poder correr antes de Rábade e as pernas notaronno. A min Rábade tamén é unha das miñas carreiras favoritas, como dixo Vacatola, deixanse de florituras que os que nos gusta correr non lle damos esa importancia. Eu xa correra en Rábade cando eran 5km, e con este novo circuito a carreira gañou moitisimo porqué os 5km facianse curtos.

Polo menos imdo á Rábade, deille movemento ás pernas e iso valeume pra carreira do domingo en Vigo, que me sentín algo mellor.

E o da lesión pois non vos preocupedes, que xa a coñezo ben, e sei como tratala e por sorte non é duradeira, esta semana xa estarei adestrando con normalidade de novo. A rodilleira é para que o xeonllo non colla frio, e así poder face-las carreiras desta fin de semana. Hadroq, xa ves que eu tamén me lesiono. Recoñezo que tiven sorte, se me lesionara antes de Rábade, non podería correr nin con rodilleira, e ademais teño estas semanas para recupera-lo tempo perdido.

pois coido que a miña vindeira cita, tamén será C21. Aproveitarei estas semanas para facer tiradas longas pensando xa en C42. Xa que a partir de C21, comezan a vir tódalas carreiras (cas suas dobraxes), e non haberá tanto tempo para tiradas longas.

Pois veña, a adestrarmos todos pra C21!!!

Vamos Desertores!!!.

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
714 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Feb 2015, 18:27
Asunto: Re: Desertores del Crono

vemonos o domingo na coru 21!!!


vamos a sumar puntos!!
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 19 Feb 2015, 13:57
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!.

Pois Si, vémonos na C21!!!. Estades todos preparados?, adestrastes ben?. A ver que tal nos sae. A ver se estas semanas que tivemos sen carreiras, serveron pra aprobeitar pra facer bos adestramentos. Eu quedei satisfeito destas semanas sen carreiras, adestrei un pouco de todo, a ver se se nota o domingo.

Moita sorte a todos!.

Agardo o mellor, e adestro pro peor.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos