Foros ›
Autor
Mensaxe
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Mér, 22 Out 2014, 9:23
Asunto: Re: Os Correcamiños

sonsuso escribió:
Xa solicitei a modificación do equipo, así que non temos que facer nada máis penso.

Non sabía que ías a Pontevedra Francesco. A ver se nos vemos en Santiago, que imos Torby, Vitor e máis eu, non? Vémonos na quedada entón! Eu irei máis que nunca a vivir o ambiente, que o seguinte domingo vou a Porto á maratón e hai que ter cabeciña jejeje

BaoEs tamen estará en Santiago

Si vos coincide, facemos a Foto-Kedada cos de Correr en Galicia as 9,45 cerca da Salida.... Vale Silbar Disimulando Aplauso
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4259 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 22 Out 2014, 11:50
Asunto: Re: Os Correcamiños

Yo por desgracia no estaré en Santiago para esa foto, correré en Vigo la Alejandro Gómez (versión 5 km), de manera que hasta Negreira "no saldré en la foto".

Ya me voy haciendo a la idea de cómo funciona el circuito. No voy a aportar tantos puntos como me gustaría porque el sistema penaliza las carreras cortas, que son la mayoría de las que corro. Se valora más quedar de 70 en una MM que de 10º en una de menos de 10 km, y como además yo no compito con mucha frecuencia... En fin, la de Negreira sí que se valora con coeficiente 1,5 y ahí espero aportar un buen saco de puntos.
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Mér, 22 Out 2014, 21:55
Asunto: Re: Os Correcamiños

Non me dera de conta BaoEs, perdoa! Ademais fuches ti quen abriu o fío da Foto-Kedada. Pois si que me pasarei por alí, ademais este ano estarei en principio en Santiago o fin de semana, e podo ir cedo.

O que dis das carreiras cortas é certo Gefreiter, tamén é unha forma de premiar a dificultade (= distancia). Así algúns podemos eliminar aos duros e veloces rivais coma ti que non van ás "longas" Demo sorrindo jejeje Pero si, + puntos non significa correr máis nin mellor.
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Dom, 26 Out 2014, 17:02
Asunto: Re: Os Correcamiños

Llegué a menos 10 a la foto-kedada en la Pedestre, lo siento mucho!
Sólo me encontré con el ex-correcaminos nandopr, ya me avisó que me echariais bronca... Rezar jejeje

Espero que fuese bien la carrera! A BaoEs lo vi en la llegada, no sé si me escuchaste. Yo la verdad muy contento, reservón hasta la mitad de Vite pero muy buenas sensaciones para la semana que viene en Porto.

Por cierto, felicitar a Gefreiter por su carrera en Vigo! Aplauso
No sé yo si algún correcaminos habrá hecho algún podio... Pensando Deberíamos hacer una cenita de equipo rápido que luego se baja la euforia jejeje Para foto siempre falta alguien, pero para papar...
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4259 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 26 Out 2014, 21:27
Asunto: Re: Os Correcamiños

sonsuso escribió:
Llegué a menos 10 a la foto-kedada en la Pedestre, lo siento mucho!
Sólo me encontré con el ex-correcaminos nandopr, ya me avisó que me echariais bronca... Rezar jejeje

Espero que fuese bien la carrera! A BaoEs lo vi en la llegada, no sé si me escuchaste. Yo la verdad muy contento, reservón hasta la mitad de Vite pero muy buenas sensaciones para la semana que viene en Porto.

Por cierto, felicitar a Gefreiter por su carrera en Vigo! Aplauso
No sé yo si algún correcaminos habrá hecho algún podio... Pensando Deberíamos hacer una cenita de equipo rápido que luego se baja la euforia jejeje Para foto siempre falta alguien, pero para papar...

Veña que só quedan dúas semanas para Negreira e alí haberá foto e tamén moitos puntos a conquistar. Eu dareino todo para os meus dous equipos, o oficial (Milladoiro) e o virtual (Correcamiños).

A de hoxe era do estilo da de Negreira pero máis concentrada, pero non pensedes que repetirei o posto o día 9 Silbar , que a de Negreira é das carreiras con máis nivel de Galicia polos premios en metálico tan xenerosos que ten. O ano pasado fun 27º
enjapeneiva

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/04/10
40 Carreiras
182 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Out 2014, 9:20
Asunto: Re: Os Correcamiños

Hola a todos, sabeis como va lo de la inscripción por parejas??? Plazos, reinscripciones, etc...

Por cierto, BaoEs, por mi parte seguimos otro año como pareja de hecho atlética salvo que tú digas otra cosa.

Saludos...
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Mér, 29 Out 2014, 9:51
Asunto: Re: Os Correcamiños

enjapeneiva escribió:
Hola a todos, sabeis como va lo de la inscripción por parejas??? Plazos, reinscripciones, etc...

Por cierto, BaoEs, por mi parte seguimos otro año como pareja de hecho atlética salvo que tú digas otra cosa.

Saludos...

Ok Conforme Aplauso Aplauso Aplauso
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Xov, 30 Out 2014, 21:06
Asunto: Re: Os Correcamiños

Moita sorte este fin de semana nas carreiras ou entrenos que fagades!

Eu vou a Porto, segunda maratón, unha pena que non puidese entrenar coma me houbese gustado estes dous últimos meses, pero ... vou disfrutar coma un anano jejeje

Deixarei o nome dos Correcamiños ben alto, non vos preocupedes Guiño
nandopr

Maratoniano
Maratoniano
17/06/12
109 Carreiras
179 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Xov, 30 Out 2014, 21:51
Asunto: Re: Os Correcamiños

Moita sorte, Suso¡¡¡A darlle zapatilla en Porto¡¡¡ Aplauso Aplauso Aplauso
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4259 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Xov, 30 Out 2014, 21:58
Asunto: Re: Os Correcamiños

Sorte na maratón, que son palabras maiores.

Eu en novembro só teño fixa Negreira. Se cadra o 23 correrei a carreira contra a esclerose múltiple en Vigo, ó redor de 10 km. Ese mesmo día está a MM de Vilagarcía, que ata pensei en bautizarme na distancia, pero como dous días antes teño unha viaxe de traballo dun día a Madrid con madrugón non quero arriscarme a estar canso xa na liña de saída.
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Xov, 30 Out 2014, 22:36
Asunto: Re: Os Correcamiños

sonsuso escribió:
Moita sorte este fin de semana nas carreiras ou entrenos que fagades!

Eu vou a Porto, segunda maratón, unha pena que non puidese entrenar coma me houbese gustado estes dous últimos meses, pero ... vou disfrutar coma un anano jejeje

Deixarei o nome dos Correcamiños ben alto, non vos preocupedes Guiño

"sonsuso" Yo debuté en PORTO, es una MARATÓN muy "Pintoresca"

Seguro que todo sale perfecto... ANIMO ...!!!!! Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
enjapeneiva

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/04/10
40 Carreiras
182 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Nov 2014, 13:46
Asunto: Re: Os Correcamiños

Mucha suerte Suso
enjapeneiva

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/04/10
40 Carreiras
182 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 02 Nov 2014, 20:33
Asunto: Re: Os Correcamiños

Salvo error por mi parte Silbar Silbar Silbar , BaoEs y Enjapeneiva renovamos nuestro compromiso runnero-deportivo, ya estamos inscritos Bailar Bailar Bailar
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Dom, 02 Nov 2014, 20:47
Asunto: Re: Os Correcamiños

enjapeneiva escribió:
Salvo error por mi parte Silbar Silbar Silbar , BaoEs y Enjapeneiva renovamos nuestro compromiso runnero-deportivo, ya estamos inscritos Bailar Bailar Bailar

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Mar, 04 Nov 2014, 1:00
Asunto: Re: Os Correcamiños

Moitas grazas polos ánimos compañeiros!

A verdade... gustaríame facer unha crónica (ganas non me faltan) pero entre o cansancio acumulado, a falta de horas de sono e todo o que teño que facer esta semana... creo que estes días non vai ser.

A verdade todo pintaba ben. Moi bo tempo pese a haber algo de vento, 8 horiñas de sono levantándome 3h antes para almorzar ben e cedo, boas sensacións, a compañía de miña nai na previa e a de dous compañeiros do foro en carreira. Xa en materia... ritmo de 4:25-2:28 por km en busca dun sub3h10', o falado. Ata que no km 13, no paso por unha rotonda tras subirme durante uns metros ó bordillo (moi ancho él) para correr uns segundos máis cómodo, tropecei cunha especie de aro de ferro duns cms de altura e caín. Moita dor nos dedos do pé esquerdo, pero parecía que quedaba niso, non había apenas rasguños, caera na herba da rotonda.

fbcdn-sphotos-d-a.akam...bca53c5fb6 km13

Pero ao km xa comecei a ver sangre na suela da zapatilla, e a dor non remitía. Pensei que sería unha uña, non podía parar; tiña que rematar e disfrutar por segunda vez dese último km, deses derradeiros 195 metros e non deixar de aplaudir mentres entro en meta. A dor foi a máis, ao mesmo tempo que a zapatilla se teñía de vermello. Aguantei a ese ritmo a 4'28" ata o km 26. Non soportaba a dor e decidín baixar o ritmoe abandonar aos dous compañeiros de viaxe, tiña que rematar a maratón. Ata o km 30 fun a 4'45" aprox, e ata ahí. Dende ese momento olvideime do reloxo, só quería rematar e disfrutar. Sufrín moito neses 12 últimos kms, pero disfrutei coma sempre, animando aos que adiantaba e agradecendo aos que me animaban.

scontent-a-mad.xx.fbcd...e=54EA3572 km31 (véase a punta da zapatilla)

Non foi un último km coma o da Coruña, saboreando o momento, pero si o valorei máis que nunca, recordei o traballo realizado e o esforzo que me levou recorrer eses últimos 29kms, pero sen perder nunca a sonrisa.

3h31'24" neto e os traseiros de centos de persoas na retina, pero nos veremos o ano que vén Demo sorrindo
Logo asistencia na Cruz Roja e sorpresa! Non era a uña, levantáraseme toda a pel da xema do dedo gordo e parte do dedo do lado, ademais dalgunha uña rota.
Agora, en frio, máis ganas que nunca de volver, máis ganas que nunca de estar o 19 de abril na Coruña, e máis ganas que nunca de regresar a Porto e quitarme esa espina clavada.

Ao final si que fixen crónica jejej xa que estou... vouna copiar no fío da carreira (é a miña primeira crónica, breve e pouco poética, pero é crónica Bailar ).
A partir de onte toma o testigo o descanso, ata xaneiro non creo que corra, teño que curar ben o pé e poder preparar a conciencia Coruña.

Por certo...
Agradecer a tucanyes e cifuentes que me esperaran na caída e os seus ánimos durante e despois da carreira. Un pracer a súa compañía! Aplauso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos