Foros ›
Autor
Mensaxe
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Out 2014, 17:15
Asunto: corredores nas andainas

Boas meus!!!

A cotío barallamos, opinamos e debatimos sobre porque a xente que "anda" a menos de 6km/h nas carreiras de montaña se apunta ás mesmas Enfadado Enfadado cando se celebran paralelamente andainas.... pero isa é outra leria...jeje Razz Razz

Desta xeira quero propoñervos un novo debate: ¿ que opiñades dos correlegas que se apuntan ás andainas nas que no regulamento se especifica que se prohibe correr ? ¿Daquela non deberían ser expulsados das mesmas ?

A miña opinión xa é ben coñecida entre os correlegas montunos de Ourense asi que non me vou a mollar.... Mr. Green Mr. Green

Veña, leña ó mono.Apertas mangallóns e mangallonas ( isto en galego eé un calificativo amigable Moi feliz )

Rodicio @ gmail.com

"Sacroleitis touch the kinder...but...I will be back" jeje
basibasi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
15/03/10
219 Carreiras
595 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Out 2014, 17:23
Asunto: Re: corredores nas andainas

Eu opino que a unha andaina hay que ir a andar e a unha carreira a correr (cada quen o ritmo que poida)
Saludos
asturindómito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/06/14
5 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Out 2014, 17:35
Asunto: Re: corredores nas andainas

Ya debatí ese tema en facebook. Para mí no es importante si se corre o no en una andaina. El q se apunta es pq cree q no podrá cumplir los tiempos d paso d la maratón. Lo mismo ocurre con la maratón al contrario, q importa si ando si cumplo los tiempos d paso?. Supongo q estas pruebas son para populares donde la marca no es lo más importante.
Personalmente participo en ultras y maratones siendo mis tiempos muy discretos bordeando los tiempos límites. Por contra, termino entero, disfrutando de la prueba y con la seguridad de no estar los días posteriores sin poder moverme.
Respeto todas las opiniones, incluso de aquellos que piden que recorten los tiempos máximos de las carreras...
kunko

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/12
0 Carreiras
757 Mensaxes
A Rúa de Valdeorras
Respostar citando Envío Ven, 03 Out 2014, 17:59
Asunto: Re: corredores nas andainas

Yo soy corredor, y paso sin problema de momento los cortes de los Trail en los que e participado.

He hecho andainas quedando entre los 10º primeros a ritmo de 6´42 y no e corrido en ningun momento (paso rapido), y me jode que muchisimos hagan trampas y no lo veo para nada justo.

Si no pasan los tiempos de corte en el trail o maraton directamente que no la hagan pero no vengais a los que vamos a la andaina y andando porque me podia dar por correr, a joder porque ai muchas que son competitivas y se de muchos tramposos!!!

Un Saludo!!! Moi feliz Guiño
asturindómito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/06/14
5 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Out 2014, 18:13
Asunto: Re: corredores nas andainas

No conocía q había andainas competitivas...Si hay competición hay q cumplir las normas...
slowmotion

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/12/13
0 Carreiras
390 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Out 2014, 19:30
Asunto: Re: corredores nas andainas

kunko escribió:
Yo soy corredor, y paso sin problema de momento los cortes de los Trail en los que e participado.

He hecho andainas quedando entre los 10º primeros a ritmo de 6´42 y no e corrido en ningun momento (paso rapido), y me jode que muchisimos hagan trampas y no lo veo para nada justo.

Si no pasan los tiempos de corte en el trail o maraton directamente que no la hagan pero no vengais a los que vamos a la andaina y andando porque me podia dar por correr, a joder porque ai muchas que son competitivas y se de muchos tramposos!!!

Un Saludo!!! Moi feliz Guiño
Uf, vaya máquina, 6 minutos 42 segundos el km es andar a 8.95 km/h.

Normal que llegues de los primeros 8O. Andar a 6 y pico o 7km/h ya es la leche pero a casi 9km/h sudo sólo de pensarlo.

La andaina más rápida que hice fue a 6.6 km/h de media y troté en alguna bajadilla para soltar un poco las piernas.
asturindómito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/06/14
5 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Out 2014, 19:38
Asunto: Re: corredores nas andainas

Va más rápido que yo corriendo...
Imparable

Novo foreiro
Novo foreiro
1/10/12
0 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Out 2014, 20:38
Asunto: Re: corredores nas andainas

Eu creo que sobran carreiras para ir correr. Hai algúns que din que ós trails van a gozar en cambio nas andainas din que quedan 4º, 6º ...... cousa que non entendo. Ao final somos nós os que facemos as andainas competitivas.
En relación o ritmo de 6´42 supoño que se equivocaría.
kunko

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/12
0 Carreiras
757 Mensaxes
A Rúa de Valdeorras
Respostar citando Envío Ven, 03 Out 2014, 21:17
Asunto: Re: corredores nas andainas

Si, las hay competitivas, por ejemplo este fin de semana que viene dia 12, yo correre el Trail, pero se hace andaina competitiva en el Bierzo (Barrancas de Santalla), jejejeje

El hecho de controlarlas es dificil ya que habria que tener a muchisimos jueces y mas complicado cuando la mayoria suelen ser por montaña (mas dificultad de ver).

Si, el ritmo de 6´42 es correcto, fue en la Andaina de Petin este año, consiguiendo la 5º posicion (no competitiva) aique decir que habia muy buen nivel, el tiempo fue de 1 hora y 34 minutos para 14 km, no corrimos en ningun momento (paso muy rapido), Se podria considerar ritmo de muchos marchadores.

Un Saludo amigos!
Imparable

Novo foreiro
Novo foreiro
1/10/12
0 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Out 2014, 22:00
Asunto: Re: corredores nas andainas

Gracias por aclararlo. Los marchadores quizás mejor en las marchas...
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Sáb, 04 Out 2014, 3:02
Asunto: Re: corredores nas andainas

eu creo que a cousa esta clara,si se permite correr cada un que a faga como queira,pero si a organizcion o prohibe pois toca andar e punto.

non vexo cal e o motivo da discusion.
si vas a correr a unha andaina que non o permite e como si atallas nun trail,eres un tramposo e punto.

son corredor de trail e fago as andainas que o permiten correndo,pero aquelas que son estrictas nese tema fagoas andando sin problema.
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 04 Out 2014, 6:32
Asunto: Re: corredores nas andainas

CesGti escribió:
eu creo que a cousa esta clara,si se permite correr cada un que a faga como queira,pero si a organizcion o prohibe pois toca andar e punto.

non vexo cal e o motivo da discusion.
si vas a correr a unha andaina que non o permite e como si atallas nun trail,eres un tramposo e punto.

son corredor de trail e fago as andainas que o permiten correndo,pero aquelas que son estrictas nese tema fagoas andando sin problema.

Debate...non discusiòn

Rodicio @ gmail.com

"Sacroleitis touch the kinder...but...I will be back" jeje
slowmotion

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/12/13
0 Carreiras
390 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 04 Out 2014, 7:35
Asunto: Re: corredores nas andainas

En una andaina popular lo que entiendo es que los avituallamientos y tiempos de corte deberían estar adaptados a una velocidad "normal" de caminar, más o menos calculado para 5 o 6 km/h (según dureza también, no es lo mismo andar en llano que en grandes desniveles acumulados).

Algunos trotamos suave en alguna bajada pronunciada, para soltar un poco pierna porque sino parece que vayas con el freno de mano echado, como "castigo" , el que se pase del ritmo que luego desacelere, saque fotos al paisaje, se tumbe, ... Guiño

He ido a alguna que los tiempos de corte y pasos de avituallamiento no parecían ser los más indicados para gente que vaya tranquila andando a 5km/h (particularmente no me ha afectado pero conozco gente a la que sí).
asturindómito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/06/14
5 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 04 Out 2014, 9:18
Asunto: Re: corredores nas andainas

Se arregla poniendo un tiempo mínimo para entrar en meta calculado por la organización...
ps82

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/04/07
0 Carreiras
165 Mensaxes
Lisboa
Respostar citando Envío Sáb, 04 Out 2014, 11:42
Asunto: Re: corredores nas andainas

No sabía que había clasificaciones en las andainas en las que no se permite correr.
Hilarante.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos