Foros ›
Zapas para corredor de 62 kg e 4:20 en Media Maratón
Foros de debate / Zapatillas y material deportivo
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
RaAmon

Maratoniano
Maratoniano
1/05/09
45 Carreiras
200 Mensaxes
Carballo (A Coruña)
Respostar citando Envío Xov, 20 Nov 2014, 20:25
Asunto: Zapas para corredor de 62 kg e 4:20 en Media Maratón

Moi boas, colegas Sorriso

Gustaríame que me derades algunha suxerencia para zapas... Peso arredor de 62 kg e os meus ritmos en carreira andan sobre 4:20 en Medias e 4:05 en 10.000s; a miña pisada é neutra ou moi moi lixeiramente pronadora. Creo que a técnica de pisada é bastante aceptable, tampouco uso plantillas nin preciso nada especial.

Gústame o calzado LIXEIRO... Busco unhas BBB: Boas, Bonitas e Baratas Sorriso Bueno, en serio, o que sí me gustaría sería usar un mesmo modelo de zapatillas PARA TODO: series (nunca máis rápidas de 3:45), rodaxes (nunca máis lentos de 4:45) e carreiras ós ritmos arriba indicados e para as distancias referidas; creo que co meu peso debería ser posible usar unhas mesmas zapas para todo. Ademáis, quixera que foran DURADEIRAS, que non están os tempos para tirar nada, así que coller unhas voladoras puras non sei se é moi acertado (ademáis de que os meus ritmos tampouco son nada do outro mundo).

En fin, xa sei que pido moita cousa xunta, pero bueno, a ver qué se vos ocurre se é que este dilema ten solución.

Graciñas anticipadas e porfa comentádeme algo, que non dou aclarado a elección de tantiña cousa que hai no mercado. Por certo: de poder ser, preferiría marcas fáciles de conseguir, que vexo algunhas por internet con boa pinta pero paréceme arriscado encargalas polo tema das tallas.

Saúdos! Guiño
maltes

Novo foreiro
Novo foreiro
6/04/09
0 Carreiras
41 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Nov 2014, 23:38
Asunto: Re: Zapas para corredor de 62 kg e 4:20 en Media Maratón

podes comprar as adidas energy boost serian boas para todo o que pides un saudo
sarim47

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/10/11
0 Carreiras
70 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Nov 2014, 9:56
Asunto: Re: Zapas para corredor de 62 kg e 4:20 en Media Maratón

New Balance 890 v4.

Yo peso lo mismo que tú y voy un poco más lento (4:15 en 10k).
Las utilizo para todo tipo de entrenamientos y carreras. Desde series cortas al maratón que hice en Oporto hace 20 días.
Ligeras, cómodas, amortiguadas, bonitas y no muy caras.
Llevo 3 pares de la 890 y el siguiente par serán .... otras 890!!!
Yo las suelo comprar en tienda entre 99€-108€. Y seguramente encuentres alguna oferta mejor.

www.ullrichrunning.com...90-v4.html
Montrove

Maratoniano
Maratoniano
12/05/07
125 Carreiras
229 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Ven, 21 Nov 2014, 14:20
Asunto: Re: Zapas para corredor de 62 kg e 4:20 en Media Maratón

Asics Stratus (+ - 100) ou Cumulus (+ -120)
Marcosf

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/10/13
57 Carreiras
298 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 21 Nov 2014, 16:10
Asunto: Re: Zapas para corredor de 62 kg e 4:20 en Media Maratón

Yo estoy con Maltes. Con tu peso valen para practicamente todo. Yo las uso para carreras de 10 km y medias y me van genial. Lo malo es que si las usas para todo creo yo que te van a durar poco. Yo tengo las Glide para los rodajes a ritmos más lentos.
martinprol

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/04/13
15 Carreiras
101 Mensaxes
O Grove
Respostar citando Envío Sáb, 22 Nov 2014, 9:14
Asunto: Re: Zapas para corredor de 62 kg e 4:20 en Media Maratón

Boas, teño o mesmo peso e piso igual. Levo dous anos cas New Balance 1400 v1 e agora paseime as v2. Os meus ritmos son un pouco máis rápidos, pero as zapas amortiguan ben, incluso facendo series a 3' baixos, a 4' vou no ceo jeje
Faláronme moi ben das Adidas Boost, de feito estiven dudando en si renovar por NB ou probar a cambiar. Hai outras Adidas que tamén tiven en mente, teñen máis tempo no mercado e igual as atopas baratas de todo por algures, as Adios 2

Un saúdo e que salga boa a elección!
piernas_locas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
14/11/12
0 Carreiras
201 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 22 Nov 2014, 13:05
Asunto: Re: Zapas para corredor de 62 kg e 4:20 en Media Maratón

NB890v4, le tengo ganas también a las boost energy, para el uso que tu quieres cualquiera de las dos, las adidas son mas cara eso si.
RaAmon

Maratoniano
Maratoniano
1/05/09
45 Carreiras
200 Mensaxes
Carballo (A Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 23 Nov 2014, 19:54
Asunto: Re: Zapas para corredor de 62 kg e 4:20 en Media Maratón

Boas... estiven a finde de viaxe, e desconectado, pero xa viña de volta con ganas de mirar se había algún comentario pola vosa parte... Moitas grazas!!! Sorriso

Bueno, das zapas que suxerides póñoas de momento con esta prioridade:

1) NB 890 v4. Ten moi boa pinta e as súas características parecen moi equilibradas... inclusive a duración, polo visto nalgún ensaio que estiven leendo en internet. Tiven unhas das primeiras 890 e non teño mal recordo.

2) Adidas Energy Boost. A verdade é que a Adidas non a tiña moi mirada para a miña elección, pero á vista das vosas suxerencias estiven leendo sobre esa zapa e póñena moi ben. Parece que se adapta perfectamente tamén (como a NB 890) ós meus ritmos. Temo que a duración sexa menor, eso sí, pero seguirei leendo a ver se atopo máis comentarios por ahí.

3) NB1400. Algo mirara dela tamén, pero non é moi coñecida esa zapa... tampouco se ve moito por ahí en tendas... pero gústame moito, a pesar de que sospeito que "non é para min"... creo que piden un corredor de máis chispa Guiño Supoño que podería usalas, pero en realidade son para ir máis rápido, e posiblemente a duración sería comprometida.

4) Asics Stratus/Cumulus. Éstas creo que tampouco son para min, pero polo motivo contrario das NB1400... Creo que poderían resultarme algo lentas, pesadas e gomosas en comparación cas outras candidatas; creo que non preciso tanta goma entre o pe e o chan.

De momento, vou ir mirando prezos das Energy Boost e das 890; creo que pode caer calquera delas... a que mellor atope de prezo Guiño

Se se vos ocurre algo máis, agradézovolo, porque non creo que compre ata o vindeiro finde.

Graciñas de novo, e saúdos.
Marcosf

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/10/13
57 Carreiras
298 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 24 Nov 2014, 17:43
Asunto: Re: Zapas para corredor de 62 kg e 4:20 en Media Maratón

RaAmon. Las Cumulus furon mis primeras zapatillas serias. Tengo un par en casa pero casi no las uso porque efectivamente se hacen lentas y además me da la sensación der ser muy aparatosas. Yo no las veo para los ritmos que comentas pero no soy un experto. Te doy la opinión de mis sensaciones.
MIKELET

Novo foreiro
Novo foreiro
18/05/13
0 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 28 Nov 2014, 17:20
Asunto: Re: Zapas para corredor de 62 kg e 4:20 en Media Maratón

Estoy con SARIM47 y PIERNAS LOCAS.NB 890V4 son muy buena opcion.
Estas zapas te dan lo que les pidas.
Mira y remira en internet,seguro que las pillas a buen precio.
RaAmon

Maratoniano
Maratoniano
1/05/09
45 Carreiras
200 Mensaxes
Carballo (A Coruña)
Respostar citando Envío Sáb, 29 Nov 2014, 21:36
Asunto: Re: Zapas para corredor de 62 kg e 4:20 en Media Maratón

Gracias a todos por vuestra opinión Satisfecho

En principio estoy decidido por las NB 890 V4. Más todavía cuando las vi en la web del Decathlon a 70€ !!! ...pero no había mi talla en la web Muerto así que me acerqué por Deca-Coruña y tampoco hubo suerte: sólo quedaba un par y me venía enorme (un 44, por si a alguien le interesa).

Tampoco tenían en Deca las Energy Boost, pero sí las Response Boost, que por lo que he leído son similares aunque ligeramente inferiores en acabados. Estas salían a 100 €.

Como ya me molaba el precio de 70 para las 890, estuve buscando por internet, pero no las vi por menos de 95...

En Decathlon tenían por 70 también las Asics Gel Attract, que son ligeritas y tienen buena pinta, aunque no he conseguido leer muchas referencias de ellas... si alguien las conoce, agradecería una opinión/valoración.

Igual termino probando estas Asics en Deca, echándome unas rectas por los pasillos de la zona running, y decidiendo si esas o unas 890 pedidas por internet y pagadas en 25-30 € más... Ojo morado

Gracias de nuevo por vuestra ayuda, nos vemos en las carreras !!! Suerte y salud para todos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos