Foros ›
Autor
Mensaxe
martin_lsp

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/12/13
0 Carreiras
57 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 06 Xan 2015, 13:30
Asunto: La Leyenda del Maratón

Boas, xente de correr en Galicia.

Vai moi pouco tempo que comecei a correr, mais ou menos en setembro-outubro de 2013, ainda que como me jodín dunha rodilla non puiden correr en serio ata a Pedestre de Santiago, que a corrín lesionado (un erro moi moi grave pola miña parte).

Despois diso, aventureime na media maratón de vilagarcía, e non contento, decidín que me picaba o gusano para correr a maratón da coruña 2014, donde fixen a primeira das duas que levo.

Coido que, malia que foi un salto moi grande, polo pouco tempo que levaba correndo, foi algo que a cabeza me pedía.
Dende pequeno estiven ligado ó deporte. Fixen piragüismo a un nivel bastante razonable a nivel nacional, e tiven que deixalo por enfermidade.
Logo diso, unha vez recuperei, non queria desligarme do deporte, polo que comecei a xogar o futbol e ir o ximnasio, sempre de forma pouco regular. Non me vía capacitado para volver a facer deporte de fondo.

Ata que un día, un dia que se me estropeou o coche e tiven que coller a bici, decidín probar a dar un paseo. Un paseo que me recordou a unha experiencia que tivera con 10 anos, na que fixera 30 km en bicicleta para ir a ver ós avos dun primo meu.
A partires de ahí, volvin a ter esa necesidade de estar horas co corazón a tope, así que comecei a andar en bici e correr mais tarde. De ahí, xorde isto de facer a maratón.

Logo de dúas, aínda hoxe non son capaz de explicar, moi ben con verbas o que se sinte, así que, como aficionado á escritura, deixovos unha breve reflexión sobre a lenda do maratón.

Sinto moito esta larga intro, a nadie lle interesará a miña vida jaja pero só era para explicar os motivos que me levaron a escribir esto.

Está en castelán, porque uso o twitter para difundilo. Se alguén o quere en galego, orgulloso me sentirei de traducilo!

yelougual.blogspot.com...raton.html

Espero que vos guste, e espero non ser o único que sente algo parecido.
Moi feliz
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 06 Xan 2015, 13:40
Asunto: Re: La Leyenda del Maratón

gracias por compartir,

sempre é agradable ver xente que toma de ese xeito esto de correr


Eu disfruto moito correndo, pero a mística esa non lla atopo. Ollo!, non digo que non a teña.

-- Chámame "ghose"
martin_lsp

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/12/13
0 Carreiras
57 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 06 Xan 2015, 13:45
Asunto: Re: La Leyenda del Maratón

XoseM escribió:
gracias por compartir,

sempre é agradable ver xente que toma de ese xeito esto de correr


Eu disfruto moito correndo, pero a mística esa non lla atopo. Ollo!, non digo que non a teña.
Na literatura sempre se engrandece todo un pouco máis!
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 06 Xan 2015, 14:53
Asunto: Re: La Leyenda del Maratón

si, a veces abusamos da hipérbole e a metáfora Moi feliz

pero enténdese o que queres dicir. Saúdos

-- Chámame "ghose"





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos