Foros ›
Recomendación trail / carrera de montaña
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
RaAmon

Maratoniano
Maratoniano
1/05/09
45 Carreiras
200 Mensaxes
Carballo (A Coruña)
Respostar citando Envío Mar, 20 Xan 2015, 19:27
Asunto: Recomendación trail / carrera de montaña

Hola.

Soy un corredor de 55 años, con un puñado de carreras de asfalto encima, y que entrena habitualmente para ello. Al decir un puñado me refiero a dos docenas de diezmiles, una docena de medias maratones y un maratón. Mis ritmos andan por los 4:05 en 10.000's y 4:20 en Medias.

También hago rutas de montaña CAMINANDO RÁPIDO, como por ejemplo, en O Caurel: AulaNaturezaMoreda->Fontes->Polín->PiaPáxaro->ASeara->LagunaLucenza->Formigueiros->AltoDoCouto->Fontes->AulaNaturezaMoreda a una media de 5,5 km/h. Son 35 km que hago en 6,5 h, a una media de 5,4 km/h. Repito que lo hago caminando, no me propuse correr. El desnivel acumulado positivo es de casi 1.900 m.

Me gustaría estrenarme en alguna carrera de montaña o trail (no sé si realmente son la misma cosa o para los experimentados representan conceptos diferentes), y para ello empezaría con un entrenamiento específico, metiendo firmes más irregulares y más desnivel de lo que hago actualmente. Y empezaría tras la Media de Coruña del 22 de febrero, y con vistas a correr mi primer trail en agosto, por ejemplo, ya que en abril quiero correr la MediaSan do Camiño y en junio un par de carreras de asfalto que tengo fijas en mi calendario.

Bien, pues con esas premisas, os agradecería mucho me sugiriérais alguna carrera APROPIADA PARA EMPEZAR en ésto. Nunca pensé que fuera necesario pedir opinión para algo como ésto, pero he leído algún hilo sobre la dureza y peligrosidad de ciertas carreras (Trail do Lor, creo que era una de ellas) y "acongoja" un poco, al menos a mí como novato. No quisiera tener que abandonar y llevar un mal recuerdo; me gustaría estrenarme bien y con ganas de repetir y mejorar en esta especialidad.

Por último, si pudiera ser, me gustaría limitarme, para empezar, a carreras lo más cercanas posible a Coruña. Yo pensaba en principio en la Carreria do Xalo, pero no sé si será muy dura, peligrosa o no conveniente para un novato por alguna razón.

¿Podeis ayudarme a elegir mi primera carrera? ¿y también a elegir un par de ellas más para continuar? A partir de vuestras sugerencias empezaré a informarme de equipo y entrenamientos apropiados.

Gracias, y saludos.
zerira

Novo foreiro
Novo foreiro
25/08/14
0 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Xan 2015, 19:35
Asunto: Re: Recomendación trail / carrera de montaña

podria ser el trail series de riveira www.arousa.com, igual poco para ti pero...
vagamundinhos

Novo foreiro
Novo foreiro
16/11/10
0 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Xan 2015, 19:35
Asunto: Re: Recomendación trail / carrera de montaña

La del Xalo es perfecta, pero tienes antes (finales de marzo, creo) la que sale de Mera y va por la costa de Dexo: son 20 km escasos, con poco desnivel, no tiene dificultad técnica y el paisaje es muy guapo. Lo único que puede complicarla y darle algo de salsa es que la lluvia lo deje todo embarrado, pero forma parte de la diversión.

Un saludo
pichichi

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/01/11
240 Carreiras
335 Mensaxes
O Pino
Respostar citando Envío Mar, 20 Xan 2015, 19:45
Asunto: Re: Recomendación trail / carrera de montaña

se fas 35km con 2000+ ainda que sea andando para min podes ir a case que calquera carreira. o de entrenar xa dis ti que o faras, así que eu con esa base que levas correndo vas de sobra.

agora ben na montaña o peligro poñemolo case sempre nós, con esto refírome ao ritmo que te queiras propoñer, se vas ó 100% das tuas posibilidades hai mais risco de que te comas unha boa hos...


saúdos e animate a esto do trail que te vai enganchar seguro
RaAmon

Maratoniano
Maratoniano
1/05/09
45 Carreiras
200 Mensaxes
Carballo (A Coruña)
Respostar citando Envío Mar, 20 Xan 2015, 19:53
Asunto: Re: Recomendación trail / carrera de montaña

Gracias, a os que xa respostáchedes algo Sorriso A ver se se anima alguén máis, porfa... De momento, parece que podo probar co Xalo, e como é en abril, igual decido non correr a MediaSan e sustituíla polo Xalo. Pero gustaríame leer algunha recomendación máis, se vos animades...

pichichi escribió:
se fas 35km con 2000+ ainda que sea andando para min podes ir a case que calquera carreira. o de entrenar xa dis ti que o faras, así que eu con esa base que levas correndo vas de sobra.

agora ben na montaña o peligro poñemolo case sempre nós, con esto refírome ao ritmo que te queiras propoñer, se vas ó 100% das tuas posibilidades hai mais risco de que te comas unha boa hos...


saúdos e animate a esto do trail que te vai enganchar seguro

jajajaja o da boa hostia non me extrañaría nada Sorriso Un percorrido que tamén fago bastante é no Pindo, que me encanta. Tamén camiñando rápido, eh?, nunca me propuxen correr por alí ata agora... A subida dende a igrexa a fago en 55 minutos; a teño feito dúas veces seguidas, sen parar, e tamén fago a volta polo Fieiro, Mirador do Ézaro, Ézaro, Pindo por Estrada, e volta a subir á Moa... Pero pensar en correr sobre todo BAIXANDO da Moa, paréceme moi arriscado, sobre todo por certos sitios... por outros non hai problema, hai tramos corribles, pero algún escalóns, baixalos correndo... bufff... da algo de medo.

Pero teño lido que hai carreiras con precipicio, cordas, musgo en zonas estreitas... e iso sona como rifas para un bo castañazo... para empezar, digo... supoño que collendo técnica todo se supera, pero lembrade que son novato.
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mar, 20 Xan 2015, 21:46
Asunto: Re: Recomendación trail / carrera de montaña

O trail de Oleiros e o propio para ti.

tamen os de gmta , o do Xalo , o de Viveiro.....

mais duros son os de Ourense : Canòn do Sil, Chandrexa, etc, e os de Quiroga

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
maka

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/01/14
0 Carreiras
108 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Xan 2015, 21:54
Asunto: Re: Recomendación trail / carrera de montaña

Na Laracha tes o 1 de Marzo un trail de 21K e +800m
blas62

Montañés
Montañés
6/10/10
0 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 21 Xan 2015, 0:27
Asunto: Re: Recomendación trail / carrera de montaña

pois con ese ritmos camiñan do e o que corres calquira , si te gusta o courel agora tes as de quiroga en marzo e en maio e despois o ultra que vendo a que fas camiñando poderias facelo sin problemas

www.tourgalia.com/even...-challenge
agiz3

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
18/02/14
0 Carreiras
194 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Mér, 21 Xan 2015, 8:42
Asunto: Re: Recomendación trail / carrera de montaña

Hola, mi recomendación es que empieces por alguna prueba de alrededor de 20k y de menos de 1000m de desnivel positivos. La que te ha recomendado maka, por ejemplo, es perfectamente válida.
¿Por qué esta recomendación? Creo que se deben fijar retos asumibles y con garantía de éxito antes de fijarse objetivos con más dificultades.
Ejemplo, este año en Penedos do Lobo estuve charlando al llegar con algunas personas que habían abandonado por diversos motivos, pero el denominador común de casi todos ellos fue que se "quemaron" muy pronto por la poca o nula experiencia en carreras de montaña.
blas62

Montañés
Montañés
6/10/10
0 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 21 Xan 2015, 10:58
Asunto: Re: Recomendación trail / carrera de montaña

o de correr baixando e por zonas perigrosas se vai decidindo cao experiencia. Moveste nuns ritmos altísimos subindo, e llaneando. Proba en Dexo que e una carreira fácil técnicamente onde corese o 90€ do tempo, pero como pensó que te gosta a monataña de verdade vai a facer trail de montaña que nada teñen que ver cos trails por pistas ....
luille

Montañés
Montañés
25/09/11
60 Carreiras
322 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 21 Xan 2015, 20:43
Asunto: Re: Recomendación trail / carrera de montaña

Eu tamen combino asfalto con montaña, iste ano fixen o maratón de penedos do lobo en 6h, con pouco entreno ou ningún en montaña, bueno xa levaba 2 anos correndo algunhas do gmta, o xalo, etc, pero cos teus ritmos non tes ningún problema pa facer calquera eu non baixo de 4.30 nos 10km en safalto tamen ten en conta que no monte a maioría subimos andando as subidas difíciles non penses que vamos correndo todo o tempo, agora si te metes neste mundo xa non vas querer tanto asfalto, tamen ten en conta que os teus ritmos en asfalto poden subir, un saudo.
Mond

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
626 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 21 Xan 2015, 22:58
Asunto: Re: Recomendación trail / carrera de montaña

Hola,

En Pontevedra tienes a finales de abril el 4Picos Bike-Trail, que tiene dos pruebas de carrera a pie: una de unos 15km, y otra de unos 30. La corta creo que va a ser muy fácil, casi de iniciación a esto del trail, y la larga algo más exigente de desnivel, pero no muy complicada de terreno. Tienes más info en el Facebook, y la inscripción se hace en Magma Sports.

Saludos.

www.sportgumby.blogspot.com
RaAmon

Maratoniano
Maratoniano
1/05/09
45 Carreiras
200 Mensaxes
Carballo (A Coruña)
Respostar citando Envío Mér, 21 Xan 2015, 23:28
Asunto: Re: Recomendación trail / carrera de montaña

Bufff Aplauso moitas gracias polas vosas suxerencias!!!

Vou leendo, tomando nota e informándome. Xa fun ollando os trails de Oleiros, e o do Xalo, para facerme unha idea, e teñen moi boa pinta. Así que sinalei unhas datas para compoñer un probable calendario para a miña "iniciación ó trail". Na planificación inclúo tódalas carreiras que considero nese período, sexan de asfalto ou non; ahí vai:

22 Feb -> Media Maratón da Coruña (ésta sí ou sí, que xa estou inscrito)
1 Mar -> Trail da Laracha (ainda que só sexa por proximidade Sorriso )
30 Mar -> CTO "Seixo Branco" (comentarios moi positivos e parece asequible)
12 Abr -> MediaSan do Camiño (é un capricho :-))
26 Abr -> Xalo
1 Xun -> O Burgo (14 km, asfalto)
21 Xun -> 10.000 Carballo (obrigada, é a carreira do meu pobo)
30 Ago -> Trail As Pontes (apetéceme facer algo no verán)

Igual está moi cargado... terei que ir vendo... dende logo non vou meter nada máis, pero según como vaia a cousa igual quito algunha.

Preocúpame o comentario de luille (e gracias por advertilo, colega Idea ) relativo a que as carreiras de monte poden facerme "máis lento" en asfalto... xa non son moi rápido, así que era o que me faltaba! Muerto Sí, a verdade é que algo se me pasara pola cabeza, pero non tiña argumentos para verificalo. Non me gustaría facerme máis lento en asfalto, a verdade, porque o que teño agora, que xa non é moito, costa conseguilo... ¿A alguén máis lle pasou iso? ¿é unha certeza que ocurrirá tal cousa¿ ¿ou unha posibilidade remota? supoño que poderá compensarse con entreno "asfaltero" e non facendo demasiado monte... ¿qué opinades? é que non me quero "especializar"!!!

Bueno, de novo graciñas a todos; estádesme sendo de moita axuda e un síntese arroupado neste foro. Se no monte a xente é tan amable, a verdade é que debe dar gusto Aplauso

Saúdos, saúde, sentidiño para entrenar, e que non falte a sorte tampouco. Coidádevos, e vémonos nas carreiras.


Última edición por RaAmon o Xov, 22 Xan 2015, 22:29; editado 1 vez
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Xov, 22 Xan 2015, 9:34
Asunto: Re: Recomendación trail / carrera de montaña

As carreiras de montaña poden facerte "mais lento" para o asfalto se soes adestrar e competir en montaña a miudo (ainda que poida haber casos excepcionais de xente que non lle afecte). Ten en conta que un plan de entreno para maratón tamén te pode facer mais lento en distancias menores. Todo depende dos obxetivos que te queiras fixar e a planificación de entrenos que fagas.

Si soes adestrar e competir en asfalto, facer algo de montaña de vez en cando non debería afectarte. Incluso cho aconsello para sair de vez en cando da rutina do asfalto.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Xov, 22 Xan 2015, 14:48
Asunto: Re: Recomendación trail / carrera de montaña

Eu con 43 anos, correndo asfalto dende 2008, trails e asfalto 2009-2012, e case somentes trails dende 2013, corroboro o da perda de velocidade, pero que mais me dà.

Un 10000 me levaba 50 min cando empecei , en un ano xa baixei a 45, e pouco despois a 42.
agora volvo a estar en 45, pero aguanto sen desfallecer nos trails e ultratrails, ( 16 horas do Courel por tres tempadas consecutivas, por exemplo ), e eso compensame mais que baixar de 41 nun 10000.

pero cada un ten diferentes metas, e a miña e disfrutar do monte ata a xubilaciòn, je , je

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos