Foros ›
Recomendación trail / carrera de montaña
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Xov, 22 Xan 2015, 14:48
Asunto: Re: Recomendación trail / carrera de montaña

Eu con 43 anos, correndo asfalto dende 2008, trails e asfalto 2009-2012, e case somentes trails dende 2013, corroboro o da perda de velocidade, pero que mais me dà.

Un 10000 me levaba 50 min cando empecei , en un ano xa baixei a 45, e pouco despois a 42.
agora volvo a estar en 45, pero aguanto sen desfallecer nos trails e ultratrails, ( 16 horas do Courel por tres tempadas consecutivas, por exemplo ), e eso compensame mais que baixar de 41 nun 10000.

pero cada un ten diferentes metas, e a miña e disfrutar do monte ata a xubilaciòn, je , je

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
RaAmon

Maratoniano
Maratoniano
1/05/09
45 Carreiras
200 Mensaxes
Carballo (A Coruña)
Respostar citando Envío Xov, 22 Xan 2015, 21:38
Asunto: Re: Recomendación trail / carrera de montaña

OK! Haberá que ir vendo, logo... Na planificación (provisional, orientativa) que puxen antes vou intercalando asfalto e monte, de xeito que podo ir vendo os efectos dunhas probas noutras. Por outra banda, non vou prescindir dos días de series, así que irei vendo se os ritmos nestas varían preocupantemente; o que pensaba é facer, os días de rodaxes ou tiradas largas, en vez de metelas por asfalto facelas máis en monte, pero sen desniveis moi fortes, alomenos de momento. Con éstos colles forza, está claro, pero igual sí que te acostumbras a ritmos máis baixos. Irei vendo.

De roupa creo que irei experimentando; de entrada, sen nada específico de monte; usarei unha mochiliña de raid de 12 litros que teño para as camiñatas rápidas, como moito.

De calzado teño xa, dende hai uns meses, unas Adidas Kanadia TR4, modelo bastante antigo, pero que me pasou un colega que as mercou pequenas e lle facían dano; vanme ben de tamaño a min, pero: para os traisl que puxen arriba ¿son axeitadas? recordade que se trata de probar, de "desvirgarse", e que non son nada "pro", de xeito que non pensaba, se non me engancho ó monte, mercar nada concreto, pero tampouco me quero pegar un sopapo por levar calzado non axeitado. Esas Adidas ¿pensades que poden servir para os trails de iniciación que puxen? (Laracha, Oleiros, Xalo, As Pontes).

Perdoade tanta pregunta, e grazas en todo caso.
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Xov, 22 Xan 2015, 22:23
Asunto: Re: Recomendación trail / carrera de montaña

Valenche as Kanadia para Oleiros e Xalo , que os teño feito.

Laracha e as Pontes o descoñezo, pero supoño que si.

son zapas de trail todoterreno que valen para pistas de terra e zonas non excesivamente tecnicas.

Vente a Moaña , pero traete botas de futbol con tacos de aluminio.
eu levo as inov 8 baregrip 200 , que para a lama son do mellorciño.

un saudo

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Xov, 22 Xan 2015, 22:24
Asunto: Re: Recomendación trail / carrera de montaña

Valenche as Kanadia para Oleiros e Xalo , que os teño feito.

Laracha e as Pontes o descoñezo, pero supoño que si.

son zapas de trail todoterreno que valen para pistas de terra e zonas non excesivamente tecnicas.

Vente a Moaña , pero traete botas de futbol con tacos de aluminio.
eu levo as inov 8 baregrip 200 , que para a lama son do mellorciño.

un saudo

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
RaAmon

Maratoniano
Maratoniano
1/05/09
45 Carreiras
200 Mensaxes
Carballo (A Coruña)
Respostar citando Envío Xov, 22 Xan 2015, 22:37
Asunto: Re: Recomendación trail / carrera de montaña

guti290971 escribió:
Valenche as Kanadia para Oleiros e Xalo , que os teño feito.

Laracha e as Pontes o descoñezo, pero supoño que si.

son zapas de trail todoterreno que valen para pistas de terra e zonas non excesivamente tecnicas.

Vente a Moaña , pero traete botas de futbol con tacos de aluminio.
eu levo as inov 8 baregrip 200 , que para a lama son do mellorciño.

un saudo

Buaaaaaaaa vaia chulada de zapas, colega! Pesan como as miñas mixtas de asfalto, así que deben ser "voadoras de trail"! Eu "cando sexa maior" quero poder correr con unhas zapas así Satisfecho Pero antes teño que merecelas!!! Muro

Probarei as Kanadia en Laracha, a ver cómo vai a cousa. Será experimento puro, xa que irei sen entreno específico, xa que o finde anterior corro a Media da Coruña, e non me queda moito tempo no medio Rezar

Saúdos!
mlestonf

Montañés
Montañés
23/01/13
0 Carreiras
456 Mensaxes
Muros de San Pedro
Respostar citando Envío Ven, 23 Xan 2015, 13:28
Asunto: Re: Recomendación trail / carrera de montaña

Eu teño case que 53 anos. Comencei a correr fai dous anos...en Moaña. Sentinme como cando tiña 10 anos e díxenme: Esto é para min! Non entendo a os colegas con seus minutos e segundos por km, cando eu fálolle de horas e desniveis. Algún galgo que coñezo e entrena trail, asústase as veces e dalle as series como si lle faltara a vida. Tamén son outras edades.
Este ano ando un pouco renqueante pero estame tentando o demo o UTAC, así que non te impoña tanto. Botarás de menos os ritmos pero si sales dos últimos pasaralo de medo.
Un saúdo e sorte





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos