Foros ›
Autor
Mensaxe
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 21 Abr 2015, 14:43
Asunto: ENTRENOS DE TRIATLÓN

Hola triatletas: una vez pasada la maratón de Coruña he puesto el chip en modo TRIATLON, quería saber cómo soleis entrenar los triatletas a grandes rasgos. Ya tengo un libro en donde vienen entrenos específicos pero me gustaría saber la gente de estos lares cómo entrena. Creo que hay tendencia a tres sesiones de piscina, tres de carrera y dos de bici, predominando la bici el sábado o el domingo por la mañana que creo que hay menos tráfico. Gracias anticipadas y trisaludos. Sorriso Aplauso
natacion

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/09/10
0 Carreiras
276 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2015, 9:03
Asunto: Re: ENTRENOS DE TRIATLÓN

Por tu ubicación, Santiago de Compostela, hay clubes y entrenadores cualificados que pueden ayudarte.

Un saludo.
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2015, 13:52
Asunto: Re: ENTRENOS DE TRIATLÓN

A ver, iso depende do que queiras facer e o nivel que esté cada un. Eu x exemplo,en épocas de carga,meto 4 sesións de piscina, 3/4 de carreira a pe e 3 de bicicleta. Normalmente non me gusta facer o mesmo día carreira/bicicleta a non ser q teña transicións. O volume de cada sesión xa depende do obxectivo para o que se esté traballando.
Kolas

Maratoniano
Maratoniano
14/01/12
40 Carreiras
267 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2015, 16:35
Asunto: Re: ENTRENOS DE TRIATLÓN

yo normalmente 3 sesiones natación, 4 de bici, y 3 o 4 de correr, así a grandes rasgos y muy resumido

Finisher maratón
Finisher 1/2 IRONMAN
Finisher IRONMAN
Ahora a por más retos
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2015, 20:15
Asunto: Re: ENTRENOS DE TRIATLÓN

Acabo de empezar nesto do triatlón, xa son capaz de nadar 60 largos de piscina. E xusto hoxe acabo de estrenar bicicleta. O meu obxectivo este ano vai a ser simplemente toma de contacto co triatlon: tentarei ir a Pontenafonso, Ribeira popular e quizá Sanxenxo. Osea, esta ano 2015 soio familiarizarme con este mundillo do triatlón. O que máis me interesa saber é cando facedes as saídas en bicis en función do tráfico, supoño que serán os domingos pola mañán. Por certo ¿algún sae a primeira hora do día cando aínda é de noite? JacoboDC vinte de lonxe no duatlón de Santiago, saúdos. Sorriso
nikr0

Mods
Mods
13/10/10
0 Carreiras
953 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Ven, 24 Abr 2015, 13:53
Asunto: Re: ENTRENOS DE TRIATLÓN

Yo no entreno en función del tráfico, entreno en función del tiempo libre que saco jejej si entrenara al son de tráfico no saldría nunca.

Hay zonas más seguras que otras para entrenar, tráfico salvo domingos primera hora, siempre va haber.
Kolas

Maratoniano
Maratoniano
14/01/12
40 Carreiras
267 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Lun, 27 Abr 2015, 10:06
Asunto: Re: ENTRENOS DE TRIATLÓN

nikr0 escribió:
Yo no entreno en función del tráfico, entreno en función del tiempo libre que saco jejej si entrenara al son de tráfico no saldría nunca.

Hay zonas más seguras que otras para entrenar, tráfico salvo domingos primera hora, siempre va haber.
+1 yo salgo cuando puedo, o me coincide horario de entrenamiento de mi club, o con amigos o solo, según se puede. Pero eso si sobre 4 sesiones a la semana 2 por semana y 2 los fin de semana+ largas o con transiciones

Finisher maratón
Finisher 1/2 IRONMAN
Finisher IRONMAN
Ahora a por más retos
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 30 Abr 2015, 6:44
Asunto: Re: ENTRENOS DE TRIATLÓN

En Santiago el polígono de Costa Vella es grande, bastante plano....ya tengo circuito para "rodar". Saludos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos