Foros ›
Author

Mods
Mods
25/08/09
0 Carreiras
1261 Posts
Pobra-Vigo
Reply with quote Post Sat, 12 Sep 2015, 7:54
Post subject: Forerunner 15

Hola alguien ha probado el forerunner 15?

Me gustaria conocer opiniones

afiladosrunners.wordpress.com/
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Posts
pontevedra
Reply with quote Post Sat, 12 Sep 2015, 19:36
Post subject: Re: Forerunner 15

Yo soy mas de casio de toda la vida pero eso suena a cañon jeje

Buenas noches Señor Panzudo!!

Se le echa muchísimo de menos en el Watsapp... Un abrazo Crack!!

twitter.com/#!/NAVAZAS
www.facebook.com/moranmcmc
Club afiladosrunners.wordpress.com/
sisi83

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/04/13
1 Carreiras
205 Posts
corrubedo
Reply with quote Post Sat, 12 Sep 2015, 21:16

yo no lo probe pero teniendo el garmin 10 te puedo decir que ba a ser muy justo te explico: solo tiene dos pantallas con dos dactos en cada pantalla y uno se tiene que repetir por lo menos en el garmin 10 y no creo que el garmin 15 tenga mas que el dacto de cardio que poca gente utiliza , yo compraria el garmin 310xt en amazon entre 140 y 170 en amazon, el polar m 400 tiene muy buena pinta por 135 en amazon
Xakola

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/03/14
7 Carreiras
113 Posts

Reply with quote Post Sun, 13 Sep 2015, 22:56

O forerruner 15 é igual que o 10 pero con datos de Cardio. Eu teño o 10 así que sin ser o tema de cardio tamén che podo comentar

Serve para saber qué ritmo levas, qué distancia fixeches e canto tempo levas de carreira, ademáis dos datos de cardio. Na pantalla pódense configurar dúas 'visualizacións'; podes combinalas: por exemplo unha con velocidade e distancia e outra con pulso e tempo recorrido. En carreira cambias de visualización cun botón.
Graba 7 sesións e a batería dura unhas 5 horas como máximo. A velocidade pódese configurar en minutos/kilómetro ou kilómetros/hora, entre outras opcións (antes de empezar, non durante a carreira así que para triatlon non é cómodo) . A batería carga rápido, os datos pásanse ao ordenador a través dunha pinza USB. É robusto (ainda que eu tiven que comprar unha segunda pinza de descarga porque o cable empezaba a fallar). Pódese consultar o historial na propia pantalla do reloxo, graba as mellores marcas. Ten Virtual Pacer, é dicir que lle podes poñer a velocidade á que queres ir e vaiche dicindo con pitidos e avisos na pantalla se vas diante ou detrás. Esto pode ir ben para 'azuzarte' en entrenos ou para non durmirte en carreiras, etc...

O que lle boto de menos é a posibilidade de programarlle series (ao meu bótolle de menos tamén o tema do cardio, pero o 15 o trae así que ese problema non o terías). Con series sería para min perfecto, pero non as ten. Ten unha chorrada de andar/correr que vale para pouco.

A día de hoxe igual xa tes mellores opcións calidade/prezo

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum