Foros ›
Autor
Mensaxe
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Xov, 05 Xan 2017, 20:10
Asunto: Escríbelo aquí...

Para este 2017... ¿qué te gustaría ver publicado en Correr en Galicia? ¿qué le cambiarías? ¿qué le añadirías?

Escribe aquí como te gustaría que fuera la web, los foros, el calendario... si de ti dependiera hacer los cambios.

Publica enlaces a webs que te gusten, secciones que echas en falta o cualquier contenido que consideres de interés.

- - - - - - - - - - - - - - -
La lista de deseos para el 2017:

1º ...
2º ...
3º ...


Moi feliz



brainstorm.png
Descrición: Donde nacen las ideas.
Visto: 9883 veces
brainstorm.png

Craseski

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/10/14
0 Carreiras
178 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 06 Xan 2017, 10:00
Asunto: Re: Escríbelo aquí...

Hola he leído este post y me parece una gran iniciativa.

En mi opinión el foro es excelente aun así todo es mejorable

Esta es mi lista de deseos:

1º Dar la posibilidad de borrar mensajes.

2º (Este realmente no se si se puede hacer o no) Mi segundo deseo es en nuestro perfil abrir un acceso que nos permita cambiar el nick, aunque sea una vez al año.

3º Mi último deseo, se deriva de que a mi me disgustan los anuncios de venta de cualquier producto, entonces pediría que se abriera un subapartado para que los interesados puedan comprar y vender (ojo que igual ya existe pero no se me ocurre nada mas, con los dos primero voy sobrado jajaja )


Feliz Reyes y oye arriba donde ponéis correr en Galicia modificar ya lo de 2003-2014 un saludo y seguir por el buen camino que lleváis.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5631 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Xan 2017, 14:52
Asunto: Re: Escríbelo aquí...

Pues yo propondría que en los diarios de entrenamiento pudieses ir a la página o fecha que desees sin tener que ir de una en una q es eterno. Digamos q yo que llevo 5 años y más de 150 páginas quiero revisar los entrenos o alguna competición de hace 3 años por poner un ejemplo y tengo q eternizarme para llegar a donde quiero porque solo da opciones muy concretas y hasta máximo un año
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Xov, 26 Xan 2017, 13:02
Asunto: Re: Escríbelo aquí...

Hola Craseski. Gracias por comentar tu lista.

1º Aunque no se puedan borrar, si puedes editar tus mensajes usando un botón verde que hay en la esquina superior derecha de tus propios mensajes.

2º Sobre los cambios de nick en el foro. Lo tenemos abandonado pero lo reactivaremos este año, puedes dejar un mensaje en el siguiente tema o usar la sección de contacto para solicitarlo.

Cambios de nick -> www.correrengalicia.or...;start=105

3º Sobre la venta se material se puede realizar solo en el siguiente foro -> www.correrengalicia.or...m&f=19

Y si, habrá que llegar al 2017 en la parte de arriba Angel
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Mér, 22 Feb 2017, 21:54
Asunto: Re: Escríbelo aquí...

Hola Admin,

Estaría bien que hubiese una opción para reportar spam de una manera rápida para avisar a los que mantenéis el foro más rápidamente. Una especie de botón de "reporte"...justo acaban de entrar varios mensajes de spam en varios de los foros. Gracias por tu trabajo!
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 23 Feb 2017, 8:38
Asunto: Re: Escríbelo aquí...

o problema é que non estamos 24/7 por aquí. Enviando unha mensaxe privada recíbese unha notificación por correo e quizáis é a forma máis rápida de quedar avisados.

Disculpade se non está todo "limpo" de forma inmediata Triste


Gracias.

-- Chámame "ghose"
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Xov, 23 Feb 2017, 13:22
Asunto: Re: Escríbelo aquí...

Hola XoseM, a miña menxase non era unha crítica nin unha queixa, sinto que parecese iso. Non sabía que tamén te encargabas ti do dos mensaxes spam. Outras veces que vira que aparecían había avisado o admin, de feito tamén o fixen esta vez cunha mensaxe privada.

Moitas gracias polo teu traballo tamén, xa sei que é imposible estar pendente todo o tempo do foro, e doume conta de que facedes unha labor que non ten prezo. O foro está perfecto de novo Sorriso
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 23 Feb 2017, 14:31
Asunto: Re: Escríbelo aquí...

Non oh! si non o tomei como un reproche Guiño

O que pasa é que non se pode atender a todo Razz e cada un pasa pola parte do foro que lle toca e o Admin por todos lados

Gracias a ti por participar

-- Chámame "ghose"
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Dom, 04 Ago 2019, 7:35
Asunto: Re: Escríbelo aquí...

Ya lleeeeeega El Veraaaanoooo Molón



este é tan bo momento como outro calquera para aportar ideas e formas de mellorar Bailar Correr en Galcia

animádevos a dicir o que vos parece

-- Chámame "ghose"
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 12 Ago 2019, 9:57
Asunto: Re: Escríbelo aquí...

Voume animar XoseM.
Creo que deberiamos cumpir cos foreiros e cos compañeiros. Como dende Xaneiro de 2019 é difícil facelo, non sei como vamos poder mellorar. A veces as ideas tamén caen en saco roto.
Como detalle, facer un pouco de autocrítica : indicar que os sorteos de dorsais, non foron o revulsivo que buscabamos para darlle un empuxón a correrengalicia.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 13 Ago 2019, 5:30
Asunto: Re: Escríbelo aquí...

sanmikel escribió:
non sei como vamos poder mellorar.

Un foro é unha ferramenta de comunicación creada hai décadas con moitas vantaxes, pero que carece de certas características de ferramentas máis novas que medraron exponencialmente non últimos lustros. Habería que mudar a comunidade desde un foro a unha plataforma de ese tipo que fose igualmente aberta e respetuosa coas persoas. Ou ben tirar proveito da plataforma actual facendo uso dela e optimizando as súas vantaxes.

Edito: esto que segue non vai dirixido a sanmikel, é unha reflexión xeral.

Esto será o que as persoas queiran. As persoas que corren teñen (temos) as mesmas ganas de compartir e comentar que sempre pero existen plataformas con poderosos medios económicos e ferramentas de márquetin e enxeñería social coas que CnG (e outros foros) non poden competir.

Aplauso Esos comentarios intrascendentes que vemos en plataformas de microblogging antes (hai anos) facíanse en CnG. Os memes, as fotos de postureo, tamén aquí. Agora din, por comentarios que me fan en persoa, que se fan en lugares de pastoreo de persoas. Se como comunidade preferimos alimentar un tipo de internet en lugar de outro, pois así sexa.

Eu non podo máis que agradecer toda a información e aportes que fai a xente en CnG, por eso me sabe mal cada vez que alguén ven aquí só a facer spam de esos outros lugares. A este respecto teño unha postura tan crítica como minotaria no consenso que concita (de ahí a decisión de hai unhas semanas). Sinto profundo agradecemento e respeto por quen mantén un diario en CnG e por todas as persoas que os comentan. Tamén por quen simplemente escribe "onte fun correr a tal sitio e paseino ben ou corrín con fulanito ou non había auga na meta". Razz


Para mellorar CnG só hai que usalo. En outros tempos, caeríanme moitos paus (razonados ou non) sobre esta opinión miña. Agora a xente está adocenada e atontada con tanto like e tanta hostia e nin sinte nin padece, só fai scroll.

Direino máis claro aínda, queixome do spam que se fai aproveitando a historia e comunidade de CnG, non me queixo de que vaiades a publicar a esos sitios. Alá vos aturen.

...para más información subscríbete a mi canal en youtbe y dale al like. Toda la información en facebook.com/XoseMdeCnG

-- Chámame "ghose"
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 13 Ago 2019, 11:14
Asunto: Re: Escríbelo aquí...

XoseM escribió:

...para más información subscríbete a mi canal en youtbe y dale al like. Toda la información en facebook.com/XoseMdeCnG

Estiven tentado de probar, pero xa sei que o resultado será "404"
Ríndose Ríndose

Comparto o que expresas, eu non quero que sexa unha rede social sen sentido.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 14 Ago 2019, 3:16
Asunto: Re: Escríbelo aquí...

Demo sorrindo Mr. Green

-- Chámame "ghose"
kosta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/10/10
130 Carreiras
739 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 14 Ago 2019, 18:07
Asunto: Re: Escríbelo aquí...

Hola.

No se si es necesario o no un revulsivo para CEG. Para mi es una muy buena plataforma donde encontrar la información que necesito (entro a diario, a facebook no), y donde se habla justo de lo que yo quiero, no como en muchos sitios donde al final solo hay memes, chistes y chorradas que ni quiero ver, ni me aportan nada.

Si bien es cierto que hay cosas que mejoraría, y que tal vez, sirva para que tenga "más exito". Os dejo algunas ideas.

Como "creador" de un diario y de varios hilos, me gustaría tener un entorno mucho más amigable para poder crear contenido. En cuanto te quieres salir de tener solo texto como el que ahora escribo, la interfaz se vuelve farragosa, cosas como negrita o colores, no son nada cómodas de poner, y la ventana de edición no se adapta a las resoluciones, y yo con una pantalla de 24", escribo y edito en una minipantalla, lo cual echa un poco para atrás. Desde el móvil ya ni me atrevo, y cuando estoy fuera de casa no publico, por ejemplo.

Me imagino que algo parecido ocurrirá con el alta de las carreras, ya que es tónica habitual que cuando desde el calendario entras al detalle de la carrera, solo encuentras un montón de texto pegado, que no te permite saber de un vistazo las cosas, e imagino que está relacionado con lo expuesto en el párrafo anterior. Lo normal en mi caso es buscar directamente la palabra inscripción, ver quien cronomenta y ahí ver las cuestiones relacionadas con esa carrera, cuando ya tengo ahí la información, y si fuera más legible, no saldría de CEG.

En resumen, poder crear contenido más vistoso y con facilidad sería un punto muy favorable.

Otra cosas que puedan ser interesantes:

- Poder vincular publicaciones. Por ejemplo, yo en twitter cuando publico con una cuenta, también lo hago automáticamente en facebook e instagram. Algo así que permita incorporar desde otras plataformas, podría facilitar la interacción.

- Poder subir imágenes. Y no me refiero a subir las fotos de las carreras, que supone una carga de hosting brutal (y un obvio coste económico asociado), pero no es cómodo si quiero subir un pantallazo de un entrenamiento o de un perfil de carrera.

- En el calendario, poder ver las que son homologada, mediante alguna simbología. Es un tema que considero tan útil, que hasta mantengo un hilo con las que son homologadas, al no disponer de esa información centralizada.

Y esto es todo de momento, pensaré si se me ocurre algo más para que se valore.

Gracias por vuestra atención. Un saludo.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 15 Ago 2019, 4:41
Asunto: Re: Escríbelo aquí...

Gracias! Aplauso


moito do que comentas solucionase cambiando o "motor" do foro, pasando de dragonfly a algo como discourse:

- deseño adaptado a dispositivos
- software libre
- personalización (decorado estilo correrengalicia)
- ferramentas de publicación e integración, etc.




Esto xa foi proposto Silbar pero é un traballo delicado que toma o seu tempo para migrar correctamente as bases de datos e personalizar o deseño (instalalo non é o problema).

O Calendario é un proxecto participativo, polo que o que alí se escribe é maiormente o que enviamos as persoas ao dar unha carreira de alta (posteriormente validada e admitida). Con respecto ao que dis habería que poñer un campo de formulario máis indicando que se trata de unha "distancia homologada".

É interesante que case todo o que comentas está relacionado coa interacción do usuario co foro, non dos contidos en si mesmos. Pode que este deseño esté resultando unha barreira de entrada e participación para as persoas Pensando


Poño a Discourse, hai outros CMS dispoñibles, só é un exemplo de un producto adaptado as necesidades dos usuarios actuais. Tamén existen outros xeitos de crear e xestionar comunidades e os contidos que xeran, pero un "foro" ségueme a parecer axeitado pola capacidade de ter a información ordenada e accesible.

gracias por comentar Guiño

-- Chámame "ghose"





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos