Foros ›
XXXVIII Carreira Popular Pascua Concello de Padrón
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
artabro81

Montañés
Montañés
31/10/16
58 Carreiras
497 Mensaxes
Sada, Irixoa, Ames
Respostar citando Envío Xov, 13 Abr 2017, 20:52
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular Pascua Concello de Padrón

graciñas

Intento Mejorar y Superarme
C.A.R. Marisqueiro
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5652 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Abr 2017, 11:56
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular Pascua Concello de Padrón

Hoy hicimos el recorrido varios compañeros con un tal Reyes Estévez Molón , y está bien medido, entre 10,5 y 10,6 daban los GPS que llevábamos.
El recorrido llano prácticamente en toda su totalidad, excepto una "minitachuela" sobre el km 7y poco. Evidentemente mucho más favorable que el antiguo. Creo que el recorrido os va a gustar.
artabro81

Montañés
Montañés
31/10/16
58 Carreiras
497 Mensaxes
Sada, Irixoa, Ames
Respostar citando Envío Ven, 14 Abr 2017, 13:27
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular Pascua Concello de Padrón

guay eso esta bien
yomismo escribió:
Hoy hicimos el recorrido varios compañeros con un tal Reyes Estévez Molón , y está bien medido, entre 10,5 y 10,6 daban los GPS que llevábamos.
El recorrido llano prácticamente en toda su totalidad, excepto una "minitachuela" sobre el km 7y poco. Evidentemente mucho más favorable que el antiguo. Creo que el recorrido os va a gustar.


Intento Mejorar y Superarme
C.A.R. Marisqueiro
chupilla

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/03/13
4 Carreiras
138 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Abr 2017, 15:59
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular Pascua Concello de Padrón

Buenas tardes.La salida está cerca dela salida del 10000 de febrero?¿Hay sitio cerca para aparcar?.Un saludo,gracias
Carreiras_Padrón

Organización
Organización
16/01/17
0 Carreiras
91 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Abr 2017, 17:51
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular Pascua Concello de Padrón

chupilla escribió:
Buenas tardes.La salida está cerca dela salida del 10000 de febrero?¿Hay sitio cerca para aparcar?.Un saludo,gracias

Hola Chupilla, la salida está a unos 100 metros de la 10K. Tendrás la carpa de recogida de dorsales en el Espolón como referencia. En cuanto al aparcamiento, se podrá utilizar la zona de los colegios, donde está ubicada una de las duchas.

Un saludo y suerte mañana Guiño !!
Carreiras_Padrón

Organización
Organización
16/01/17
0 Carreiras
91 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Abr 2017, 20:33
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular Pascua Concello de Padrón

Boa Noite!!
Deixámosvos o cadro de horarios e distancias para as carreiras de mañán.

A retirada de de dorsais realizarase o día da proba na carpa situada no PASEO DO ESPOLÓN a partir das 09.45 horas e ata media hora antes do inicio de cada proba.


prevemas

Novo foreiro
Novo foreiro
19/02/13
147 Carreiras
15 Mensaxes
Touro
Respostar citando Envío Sáb, 15 Abr 2017, 17:41
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular Pascua Concello de Padrón

Estaría ben que os de protección civil que están nos cruces atenderan o que fan e minimo saber hacía donde teñen que ir os corredores.Vai un apretando toda a carreira nos ultimos km o limite e atopaste con un inútil que cando vas ben diche: por ahi non e!!e mandate por un camiño equivocado e ala vai o traballo feito todo o carallo cando vas nunha moi boa posicion e xa o colmo o chegar a meta disllo a organizacion e soltan:tiñas que conocer o circuito,vaia fenomeno tamen
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5652 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Abr 2017, 18:19
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular Pascua Concello de Padrón

prevemas escribió:
Estaría ben que os de protección civil que están nos cruces atenderan o que fan e minimo saber hacía donde teñen que ir os corredores.Vai un apretando toda a carreira nos ultimos km o limite e atopaste con un inútil que cando vas ben diche: por ahi non e!!e mandate por un camiño equivocado e ala vai o traballo feito todo o carallo cando vas nunha moi boa posicion e xa o colmo o chegar a meta disllo a organizacion e soltan:tiñas que conocer o circuito,vaia fenomeno tamen

Vaia putada, sintoo, realmente sí que e certo que o corredor ten a obriga de coñecer o circuito, xa pasou en mais ocasións en probas oficiais e as reclamacións non fóron arriba por ese motivo, aínda q bueno, entendo o teu cabreo, pero erros humanos hainos sempre e poden pasar en calquera carreira, tampouco e o propio insultar a unha persoa voluntaria por iso. Parar
Sorte na próxima
Alberto73

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
18/10/13
157 Carreiras
262 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Sáb, 15 Abr 2017, 20:00
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular Pascua Concello de Padrón

De estrenos nos fue la cosa, temporada, equipo y escenario, me sabe mal por el compañero Prevemas y no hay nada que podamos decir para mitigar el cabreo, en nuestro caso tuvimos más suerte y por ello quiero agradecer a todo el personal que facilitó el discurrir de la prueba el esfuerzo derrochado, un fuerte abrazo.
Prevemas o millor está por chegar, así que pase o cabreo imos por outra, moito ánimo.
Larpeirogorxon

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/08/13
50 Carreiras
292 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Abr 2017, 21:08
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular Pascua Concello de Padrón

Pues este año me he tenido que conformar con ir de público por razones varias. El que viene será, si dios quiere...
La carrera pintaba bien y la gente estaba contenta al final por los comentarios que oía. Las caras de esfuerzo de la gente me hacen dudar de si esa última mitad de carrera con vientecillo en contra pasó factura a más de un@ o bien si es que siendo espectador atiendes a detalles de los que cuando vas corriendo no te percatas.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3685 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Abr 2017, 7:04
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular Pascua Concello de Padrón

Non tiña moi claro se apuntarme ou non, non me convencía o cambio de percorrido (rebaixa de distancia basicamente), pero como este finde non había outra alternativa viable inscribínme caseque ao final.

A carreira coma sempre moi ben organizada, percorrido como xa comentaran chanciño, parecido ao da otra carreira de Padrón, ainda que este como só é unha volta gustoume máis.
Respecto a miña carreira, como nas derradeiras, fun de menos a máis, dous primeiros Kms. máis lentos e despois todos entre 4:10 e 4:05, quitando un dos que nos daba o aire que se me foi un pouco. Para un crono neto de 43:17, que me deixa un bo sabor de boca.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3685 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Abr 2017, 7:10
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular Pascua Concello de Padrón

Larpeirogorxon escribió:

La carrera pintaba bien y la gente estaba contenta al final por los comentarios que oía. Las caras de esfuerzo de la gente me hacen dudar de si esa última mitad de carrera con vientecillo en contra pasó factura a más de un@

O vento notouse un pouco e como foi nos derradeiros Kms. fai máis dano. Pero eu creo que tamén influiu, que como é un percorrido moi plano a xente vai moi lanzada os primeiros kms. e ao final págase no ritmo e se encontras vento de cara penalizate máis.
artabro81

Montañés
Montañés
31/10/16
58 Carreiras
497 Mensaxes
Sada, Irixoa, Ames
Respostar citando Envío Dom, 16 Abr 2017, 18:18
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular Pascua Concello de Padrón

pois a min gustoume ainda que non fora a miña mellor carreira os pasei bastante ben

Intento Mejorar y Superarme
C.A.R. Marisqueiro





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos