Foros ›
XXIII Maratón de Amizade-Bembrive día 12 de Octubre
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
callejon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/05/06
0 Carreiras
108 Mensaxes
Madrid
Respostar citando Envío Mér, 03 Out 2007, 15:55
Asunto: XXIII Maratón de Amizade-Bembrive día 12 de Octubre

Buenas amigos foreros,

De nuevo visitas familiares me llevan a Vigo sobre el 11-14 de Octubre, por eso y como es habitual estoy interesado en inscribirme en esta carrera y compartir con vosotros esos Kms.

¿Como es el recorrido?¿Como me inscribo?

Tambien quisiera apuntar a mi hija de 4 años que este mes de Septiembre ha realizado su primer 400 Oficial.He visto que los pequeños corren 500 mts ¿Son en pista?¿Es durillo?

Los 32,195 Km que le faltan a este "Maraton" los podreis correr conmigo en el MAPOMA 2008, que ya han salido las inscripciones, a ver si os animais como el año pasado y venis unos cuantos.


Saludos
Callejón

PD: Banderas aunque corras la media de Pontevedra espero que nos veamos en el Brocal do pozo de Bembrive para resarcirme de las cuestas de Bayona Ríndose Ríndose Ríndose


OBJETIVOS: ROMA 16.MARZO
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Mér, 03 Out 2007, 19:21
Asunto:

Hola, pues en el calendario ponen algunas cosillas:
Lo organiza una sociedad recreativa, la Helios de Bembrive. Bembrive es una parroquia que queda a la entrada de Vigo (o a la salida) yendo para Ourense.
Nunca he corrido esta carrera, pero si son 10 kms por allí serán bastante rompepiernas, eso fijo.
En principio, espero ir, aunque sea a verla (2 días después voy al Angliru) porque queda cerquita de mi casa.
A ver si alguno de los miembros del C.A.R.M.A. ya la ha corrido y puede contarnos algo más.
Un saludo, Callejón, espero vernos.

Fecha: 12/10/2007
Hora de inicio: 10:30
Hora de finalización: 13:00

XXIII Maratón da Amizade

Lugar: Se celebrará en la parroquia viguesa de Bembrive.

Habrá tres circuitos diferentes según categorías

Categorías:
masculina y femenina
De 3 a 5 años ...... 500 metros
De 6 a 8 años ...... 1 km
De 9 a 11 años ..... 3 km
De 12 a 15 años ... 3 km
De 16 a 21 años ... 10 km
De 22 a 27 años ... 10 km
De 28 a 40 años ... 10 km
De 41 a 55 años ..... 10 km
Mas de 55 años ...... 10 km

Habrá premios para todas las categorías

Inscripciones:
cchelios @ cchelios.com
cchelios @ mixmail.com
www.cchelios.com
Teléfono: 986 425 656
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Mér, 03 Out 2007, 19:51
Asunto: Apuntome

E logo irei....8)
Se o peque e o nocello me deixan claro....
Disimulando
Ademais teño ventaxa, correr por Vigo é subir e baixar costas...:wink:
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mér, 03 Out 2007, 20:48
Asunto:

Pois eu igual me apunto... teño que pensar en ir preparando as costas que terei que subir na Behovia-San Sebastian, que creo que tampouco son mancas... e facerlle de lebre ao colega Callejón que seica ven celebrar aquí a ponte do Pilar. Demo sorrindo Demo sorrindo
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Xov, 04 Out 2007, 7:11
Asunto:

Hola,
os doy un poco de informacìon sobre la carrera:

Callejòn no tienes problemas para la carrera de la niña es por las calles del pueblo de alrededor ,todo llano.

En cuanto a la de los mayores es arena de otro costal, el recorrido se inicia en subida y... continua en subida , practicamente es un recorrrido de
montaña ya sus enterareis ( es duro de cojones ) Demo sorrindo eso si al final durante 2 o 3 km vais a bajar y bajar, no os vais a aburrir lo prometo.

Tambien os recomiendo no perdais de vista el dorsal ya que el que os dan es de papel y con la sudada que os vais a pegar seguro que se os cae,dar la vuelta y recogerlo ( que no os pase lo que a mi el año pasado, quedé 3º no me acordaba del nº y le dieron el premio al que llegó detrás mio, yo ya me habia ido de la recogida de trofeos Demo )

Yo no iré ese dia estoy de cumple ,ademà s no estoy aùn para muchas carreras...

Por cierto no sé si sabreis pero el dia 14 (2 dias mas tarde) nace una nueva carrera en Vigo homenaje a Leri , promovida por el ayuntamiento ,seran unos 11 km por las calles de Vigo con un gran sorteo final para los asistentes muchos regalos (premio en metalico solo para el primero/a) hoy presentacion en el corte inglès , Banderas a ver si espabilas y das informaciòn coño ...


Un saludo y que os den...cerveza por supuesto Guiño

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
callejon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/05/06
0 Carreiras
108 Mensaxes
Madrid
Respostar citando Envío Xov, 04 Out 2007, 9:14
Asunto:

Gracias meus, entiendo que enviando un e-mail a esa dirección con el nombre y año bastará.

De todas maneras si es interesante la del dia 14 que será menos dura.

Banderas coño esa información!!!!!


Saludos
Callejon
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Xov, 04 Out 2007, 9:39
Asunto:

Banderas, ya te vale. Moi feliz
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Xov, 04 Out 2007, 17:47
Asunto:

Que curre en cierto sitio no quiere decir que tenga información privilegiada... es más... paso bastante de subir por la planta de deportes, que me queda muy a desmano en todos los aspectos. Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo ... y cuando subo suele ser a la sección de Turismo (que cae allí mismo al ladito) Guiño Guiño
callejon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/05/06
0 Carreiras
108 Mensaxes
Madrid
Respostar citando Envío Xov, 04 Out 2007, 17:51
Asunto:

Banderas meu mira a ver ,que me apetece mas la de Vigo el 14.

Como le decía a Khene, tengo impresos tus bonitas cronicas romanas de tu blog para cuando vaya a la Maraton


Saludos
Callejon
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Ven, 05 Out 2007, 1:22
Asunto:

Está ben. Se vos poñedes así de pesadiño preguntaréi pola famosa Carreira do día 14 de 11 kms. para os que non teñan o que hai que ter e facer a do día 12 en Bembrive... que seica é peor que a de Baiona, meu Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo

Mañan pola tarde contarei, xa que antes non estarei conectado. Triste Triste
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Ven, 12 Out 2007, 21:00
Asunto:

Bueno haber como dou feito eu unha cronica vouno tentar
Pois as 8 da mañan dispuñemonos xolinha mais eu a sair cara vigo a carreira eu con olleiras como non e chegada aceptable a vigo retirarda d dorsais quencemento e topamos a tette (e que o d poeti inda non me sae) que nos presentou a charly inda que el xa nos tiña fichados de vista e comentanos do dura da carreira haberia que tomar nota
o seguinte paso saida a cal para min pareceume lenta pois no km 2 deberia ir 4 todo subida o principio no que non me atopei nada mal a pesar de non adestrar case nada por problemas de traballo e bueno pouco a pouco topo o meu ritmo e seguimos subindo varios km ata que antes de empezar a baixada colleme charly na sua bici e dame animos e dime que falta pouco polos seus animos saquei folgos e na baixada esprimin e pillei o que levaba diante que inda me sacaba finalmente creo que fixen top ten entre os 10 primeiros e segundo na miña categoria non esta mal para ir d renganche sen adestrar e agradecer a charly os seus animos e seus empuxes para que seguira e tamen agradecer a tette a sua simpatia e a xolinha o transporte

You´ll never run alone
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Ven, 12 Out 2007, 21:17
Asunto:

Enhoraboa, compañeiro Fleky por ese top ten e, sobre todo, segundo da túa categoría. En particular polo feito de que non é esta unha carreira doada de roer Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo .

Ese Charly ahí animando, si señor, todo un cabaleiro andante (bueno, rodante Guiño Guiño )

¿Xolinha non correu? Pregunta Pregunta
xolinha

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/12/06
0 Carreiras
415 Mensaxes
TEO (LOS TILOS-SANTIAGO)
Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2007, 13:09
Asunto:

banderas escribió:
Enhoraboa, compañeiro Fleky por ese top ten e, sobre todo, segundo da túa categoría. En particular polo feito de que non é esta unha carreira doada de roer Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo .

Ese Charly ahí animando, si señor, todo un cabaleiro andante (bueno, rodante Guiño Guiño )

¿Xolinha non correu? Pregunta Pregunta

Bandeiras pareceche pouco 10 kilómetros costa arriba!!!
Saida rápida tentando manterme destrás de Elena Naveiro. Pouco durou a persecución. Así que os pulmóns dixeron "tranqui tía que me estas estresando!! tiven que baixar o ritmo e deixala escapar... Chorando Así que me deixou tirada, decidín disfrutar da carreira e tomala como un trote para darlle caña en CEE. Disimulando
O peor, un rapaz que decidiu tirar de min creo que porque xa non podía aumentar o ritmo. O pobre non podía coa alma (paraba, votaba a correr como alma que leva o demo e voltaba a parar,...) Iso aínda me desmoralizaba moito máis. O peor e que non aceptaba os meus consellos, tal vez porque era muller¿? Confuso
Menos mal que Charly aparecía de cando en vez para dar ánimos e adiantarnos as características do camiño que faltaba por percorrer. Ríndose
Xa rematando as últimas costas vexo que me adianta unha muller acompañada doutro home.... Abraiado
Pouco tardei en esquencerme da "tortura psicolóxica" que supostamente tiraba de min...e empezou a diversión!!! Non podía deixarme adiantar así que tirei despois de soltarlles un "j.... como corredes". Foi unha loita divertida... Así que levaba un bo rato e que xa non a tiña pisándome os talóns, decidín voltar a baixar o ritmo para non romper o domingo en CEE. E Por fin chego a meta sen poder facer spring porque andaba algo perdida co percorrido...
O triste foi que era a única na miña categoría e os trofeos solo eran para os primeiros de cada categoría así que a miña loita coa muller esa non servíu pra nada. Se chego de última levaría o mesmo trofeo.
Fallaron as duchas así que Fleky e mais eu tivemos que compartir tufores todo o camiño de volta pra casa. Triste Cousas que pasan!!
Faltaba xente do foro pero chegounos cos ánimos de Charly e coa compañía de Tette.
Felicidades Fleky polo teu trofeo!!! Pero xa vai sendo hora de que nos sorprendas acudindo a algunha carreira sen sair de noite o día anterior....Non sabes que iso desmoraliza!!! Guiño
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2007, 18:53
Asunto:

Un placer el haber podido ayudaros ayer chavales ,Fleky estas hecho un autentico mulo tio debes de ter un corazòn como un caballo porque mira que yo te decia que te callaras y respiraras y tu venga a largarle cuesta arriba y cuesta abajo...por cierto y no te lo dije, pero habia momentos en los que ibamos bajando te iba controlando la velocidad y te ibas a mas de 20km/h Abraiado enhorabuena por ese puesto campeòn .


Xolinha eres un encanto, hasta cuando te iba animando no te faltaba una sonrisa en los labios incluso subiendo ten paciencia que dentro de poco estaras ahi arriba ,tienes madera fiera.

Poetin (Tette) todo pundonor y muy bien, te vi muy concentrado ,con mucha capacidad de sufrimiento un 10 para ti tambien .


pd:Lo que no me gusto nada de la carrera de ayer fue que los del pueblo por donde ibamos pasando me iban llamando tramposo por ir en la bici , sabrà n ellos como me dolian los cuadriceps cuando iba subiendo.... Chorando Confuso Ríndose Ríndose Ríndose

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
xolinha

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/12/06
0 Carreiras
415 Mensaxes
TEO (LOS TILOS-SANTIAGO)
Respostar citando Envío Dom, 14 Out 2007, 15:17
Asunto:

CHARLY escribió:



Xolinha eres un encanto, hasta cuando te iba animando no te faltaba una sonrisa en los labios incluso subiendo ten paciencia que dentro de poco estaras ahi arriba ,tienes madera fiera.


Gracias, gracias.....esperemos que así sea Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos