Foros ›
TRAIL MUGARDOS MONTEFARO 2017
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
juan_rey_pinon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/12/13
8 Carreiras
84 Mensaxes
Celas-Culleredo
Respostar citando Envío Mar, 17 Out 2017, 19:28
Asunto: Re: TRAIL MUGARDOS MONTEFARO 2017

Un pequeno consello:

Unha vez vista a previsión metereolóxicas todo apunta a que o recorrido vai estar mollado, e en algúns puntos en concreto teremos barro,sobretodo para a xente que veña máis atrás.
É moi importante,sobretodo para aqueles que debuten nas carreiras de monte, que veñades con calzado axeitado para correr no monte,se vides cas zapatillas de asfalto as caidas ao chan están garantizadas e non disfrutaredes de igual maneira.
Tamén é de suma importancia que a pesar de ter suficientes avituallmentos ao longo dos recorridos, non está demáis que portedes un set de hidratación (cinturón portabidón,mochila con bidóns/depósito ou simplemente un botellín na mán).
Este consello vai sobretodo para @s debutantes neste tipo de probas.
¡XA ESTÁ O TRAIL AHÍ
juan_rey_pinon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/12/13
8 Carreiras
84 Mensaxes
Celas-Culleredo
Respostar citando Envío Dom, 22 Out 2017, 17:13
Asunto: Re: TRAIL MUGARDOS MONTEFARO 2017

Acabouse a xornada, trail e andaina rematados. Día de nervios, de expectación, de ilusións, de reencontros, de disfrute. Antes de nada, como comentou o Gran Rubén Seco, pedir disculpas polo erros comentidos, que os houbo. Erros que nos entristecen, pero que nos serven para aprender. Disculpas pola marcaxe, que sabemos que en algún punto no estaba o sufucientemente claro, e no vamos a decir o que non é. E desculpas pola xente que sendo gañadora non puido chegar co seu premio a casa. MIL PERDÓNS.... Por outra banda. Gracias a todos os que participastedes nesta, nosa festa do monte. Gracias polo bo ambiente, por lo espíritu deportivo e polas ganas de pasalo ben e de aportar bo ambiente. Espero que o percorrido vos enchera, xa que toda a ilusión e o traballo de meses estaba nel. Queríamos un trail perfecto, pero non hai perfección sen defectos. Pero eses defectos tapastelos vos co bo ambiente, os ánimos e felicitacións que nos fixestes chegar. MOITAS, MOITAS GRACIAS A TODOS E TODAS. Vémonos no 2018. GRACIAS.
Albys

Novo foreiro
Novo foreiro
15/06/14
11 Carreiras
27 Mensaxes
NARÓN
Respostar citando Envío Dom, 22 Out 2017, 18:21
Asunto: Re: TRAIL MUGARDOS MONTEFARO 2017

Hola!! Una carrera preciosa!! Efectivamente hubo errores en las señalizaciones, pero todos somos humanos y nos podemos equivocar, seguro que no vuelve a pasar. Por otro lado he puesto una reclamación a galitiming, no sé si fue error de ellos o que en la entrega de dorsales me dieron el que no era, pero aparezco en la clasificación con mi dorsal y el nombre de otra persona, no sé si le ha pasado a alguien más. Voy a pasarlo bien, pero no aparecer en la clasificación me da pena. Muchas gracias a organizadores/as y voluntarios/as. Un saludo
juan_rey_pinon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/12/13
8 Carreiras
84 Mensaxes
Celas-Culleredo
Respostar citando Envío Dom, 22 Out 2017, 19:09
Asunto: Re: TRAIL MUGARDOS MONTEFARO 2017

Albys, te pido disculpas por el error. Verifica tu número de dorsal en la lista de inscripciones a ver si está bien o mal. Pudo ser también que el dorsal esté bien y que se haya cambiado el chip....La verdad es que no sé que pudo pasar. Ya nos contarás. Gracias por tu comprensión y buen talante. La verdad es que este año es el primero en el que nos han crecido los enanos y no ha sido por falta de trabajo. Pero prometemos esforzarnos aún más el año que viene. Disculpas de nuevo Albys.
Albys

Novo foreiro
Novo foreiro
15/06/14
11 Carreiras
27 Mensaxes
NARÓN
Respostar citando Envío Dom, 22 Out 2017, 20:10
Asunto: Re: TRAIL MUGARDOS MONTEFARO 2017

Gracias!! Efectivamente, mi dorsal tendría que haber sido 311 y me dieron 211. Triste ya os diré si galitiming me contesta. Saludos
Budiña

Montañés
Montañés
6/09/15
75 Carreiras
244 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Out 2017, 7:18
Asunto: Re: TRAIL MUGARDOS MONTEFARO 2017

Que decir cuando se ve todo el esfuerzo puesto en este Trail. Errores los cometemos todos pero cuando se asumen ya esta, no hay que darle mas vueltas, solo mejorar año tras año. Por lo demas todo increible tanta gente en el monte, tantas sonrisas,ánimos, el recorrido precioso, avituallamientos, voluntarios, fotógrafos, ese pincho final. Ya acabó pero deseando que llegue el próximo año.
ezeq

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/07
98 Carreiras
785 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 24 Out 2017, 16:47
Asunto: Re: TRAIL MUGARDOS MONTEFARO 2017

Hola, me gustó mucho la carrera. Yo hice la corta pero me pareció muy bien elegido el trazado y la dificultad para que la gente que debuta, o no corre mucho, no se asuste y escape.
El uso del monasterior para realizar la poscarrera me parece un lujo que no se paga con nada.

Por cierto alguien sabe donde se pueden mirar fotos de la carrera? porque fotógrafos había bastantes, pero en el apartado de fotos no aparece nada
Budiña

Montañés
Montañés
6/09/15
75 Carreiras
244 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Out 2017, 6:22
Asunto: Re: TRAIL MUGARDOS MONTEFARO 2017

Ezeq, mira en fotos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos