Foros ›
Autor
Mensaxe
halfpenny

Novo foreiro
Novo foreiro
31/10/14
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Dec 2017, 23:15
Asunto: Gorróns nas Carreiras Populares

Empezo dicindo que non quero ofender nin levantar polémicas con esta mensaxe senón facer reflexionar ao persoal sobre os nosos comportamentos e actitudes. Hoxe participei na Sin Son 10k. Pareceume impecable o trato que me deron por parte da organización e os voluntarios. Un +10 a todos eles. O que me deu vergoña allea foi o que observei por parte dalgúns participantes - lamentablemente, máis de un -. Eu son o primeiro en recoñecer que tomei dous vasos de isotónica na chegada porque cheguei fundido. Non creo que se esgotara pola miña culpa pero se así foi, síntoo moito. De feito, arrepentinme de inmediato de telo feito cando vin a dous ou tres corredores beber un sorbo dun vaso enteiro que acababan de coller e tirar o resto ao chan, vaso incluído, na zona de aparcamento. Vou entregar o chip e dime un de protección civil que o deposite nuns cestos de goma que había no chan. Cando atopei un que estaba entre a bebida isotónica e o avituallamento, situado nun alto, estou botando o chip e un tipo bota dentro un vaso de plástico. Dígolle que o cesto non é para iso e o tipo segue andando coma se nada. Oxalá non se atope entre os foreiros, pero se así é, xa sabes quen son porque che chamei “cocho” cando marchabas de alí, xirácheste e miráchesme desafiante. Podería describirte e dicir a que club pertences pero non o direi por respecto.
No avituallamento un señor maior, duns 50 anos diría eu, estaba na cola diante de min. Unha nena dálle a bolsa. Ben, todo correcto. Sae da cola e vaise. Continúo o meu camiño pero chámame a atención que lle dá a bolsa á súa muller, que non participou na carreira, e vai para a outra cola porque había dúas (unha á esquerda e outra á dereita). Xa non quixen mirar máis pero era evidente que colleu dúas bolsas. E agora vén o mellor do conto. O mesmo “señor” coincide comigo no chocolate. Eu estaba agardando polo meu vaso e o tipo levaba dous nas mans que lle dá á súa señora que estaba nas vallas do lateral do avituallamento. Ela dille que colla outros dous. Supoño que estaba avituallando a toda a familia. Férveme o sangue. Interrompo a conversa e dígolle que o chocolate é para os corredores. O tipo xírase e espétame: “a ti que che importa, ou pagalo ti?”. Respondín o máis amablemente que puiden que tanto eu coma el tiñamos dereito a chocolate (un vaso, supoño) por termos pagado a inscripción, que había moitos máis corredores chegando á meta e que aquilo non era unha chocolatada popular. Ao final o colega que estaba comigo díxome que o deixara estar e acabou o conto.
En resumo, unha grande carreira estragada polo mal sabor de ver estes comportamentos. E logo serán estes os que se queixen cando un día se quedan sen auga nun avituallamento ou cando chegan á liña de meta...
Un último apunte. Xa teño lido moitos comentarios de xente que se queixa por avituallamentos insuficientes durante a carreira ou na liña de meta, e outros tantos comentarios de xente que recomenda carreiras ou valora as carreiras pola “paparota” final. Ollo! Que non se me malinterprete. Moitas veces eses comentarios están xustificados polo tipo de carreira, distancia, etc., e axudan a mellorar á organización, pero outras veces semellamos aves de rapina. Isto chámase Correr en Galicia, non Comer en Galicia.
Moitas grazas.
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Dom, 17 Dec 2017, 23:27
Asunto: Re: Gorróns nas Carreiras Populares

Nada novo. O que estaba diante miña levou 4 iogures. Dixenlle se eran paara a semana e mandoume á merda. Pero non dubidou en recriminarme se non almorzara (tras comer eu o anaco de rosca diante da rapaza) ao dicirlle si sería tan amable de darme outro. Cosas verás amigo Sancho...
fonteiña

Maratoniano
Maratoniano
3/01/09
0 Carreiras
146 Mensaxes
ponteareas
Respostar citando Envío Dom, 17 Dec 2017, 23:36
Asunto: Re: Gorróns nas Carreiras Populares

Desgraciadamente esto,pasa en todolos eventos(non digo solo carreiras)...diría que no dia a dia.
Onde tiras a basura?
Onde cruzas a rua?..etc
Un.. que ten un pouco de EDUCACION,quentase , barrena....e acaba cabreado.
E o que hay!!!Creo que estas actitudes son o reflexo do comportamento diario de......agunha xente.
De momento....minoría.
trasno16

Maratoniano
Maratoniano
21/06/16
100 Carreiras
103 Mensaxes
Ferrolterra
Respostar citando Envío Dom, 17 Dec 2017, 23:44
Asunto: Re: Gorróns nas Carreiras Populares

Es un problema de educación, pasa en cualquier lugar. Afortunadamente en este mundo de las carreras creo que hay un % de maleducados muy inferior a la media, pero es inevitable encontrar alguno que se cree por encima de los demás. Un 10 para ti por recriminarlo, tienes toda la razón del mundo.
cote13

Maratoniano
Maratoniano
4/11/17
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Dec 2017, 8:51
Asunto: Re: Gorróns nas Carreiras Populares

Totalmente dacordo co que comentas, halfpenny.
Por desgracia, esto non deixa de ser un reflexo da sociedade na que vivimos e tamén por desgracia non é o único comportamento incívico que se ven nestos eventos. Quero pensar que estes "porcos" como ben calificaches, sexan a minoría. Moi ben por recriminalo!

En canto a organización, tamén teño que decir que CHAPÓ! Era a miña primeira Sin-son e de seguro repetirei.
pantasma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/12/13
0 Carreiras
299 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Dec 2017, 9:21
Asunto: Re: Gorróns nas Carreiras Populares

Boas!!!
Suele pasar.... Pero non solo ahí, nas duchas máis do mesmo, ca pouca auga que botaban, e contando que se suelen quedar sin auga quente a xente recreándose debaixo delas. Os que veñan atrás que se jodan..... Tamén había outros que se vestían fóra para deixar sitio ou deixar pasar xente a ducha mentras eles se enxabonaban... Como en todolos ámbitos hai de todo.
Grimbergen

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/05/14
27 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Dec 2017, 10:42
Asunto: Re: Gorróns nas Carreiras Populares

Moi ben por ti por dicirllo.

O peor é que este é un problema de educación xa na sociedadade: o que non colle a merda do can, o que aparca en doble fila e se vai sen estar pendiente do coche (a min tiveronme dunha vez media hora cun coche diante porque a señorita tiña que coller o fillo no colexio; pero é que eu tiña que ir coller a miña pequena...). Se chove a xente vai co paraugas que parece que che queren sacar un ollo cas barillas, crúzaste nunha acera estreita e case ninguén se aparta ou para ou se xira un pouco para pasarmos os dous...

E moitas veces o que diicides, véñense a un.

Eu, cando as veces necesito algo máis de líquido, pídoo por favor e nunca me dixeron que non, ainda que tampouco me cadrou de ver comentarios no foro de que faltara bebida nas carreiras ás que vou.

É coma o dar as gracias e unha sonrisiña cando che entregan a auga ou a bolsiña oua camiseta, goder, que son voluntarios que están ahí, para nós, nos avituallamentos, entregando os números, ...

El recorrido es por el asfalto, no por las aceras. No recorteis las curvas, que total no vais a ganar nada.
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Lun, 18 Dec 2017, 17:23
Asunto: Re: Gorróns nas Carreiras Populares

Gente nos la vamos a encontrar de todos los tipos, dentro y fuera de las carreras. Si su conciencia se lo permite, allá ellos.

En el tema del chocolate, deciros que yo pasé por allí con una amiga (que no corrió) después de cerrar todo el chiringuito y nos ofrecieron roscón y chocolate, para terminar lo que les quedaba. Por lo que os puedo asegurar que nadie quedó sin chocolatada. Sobre el resto del avituallamiento ya no sé...

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 18 Dec 2017, 17:46
Asunto: Re: Gorróns nas Carreiras Populares

A min case me preocupa máis que, en vez de baixar a cabeza, aínda teñen máis que dicir ca ti. Muro

Moi ben pola organización. Levamos varios anos queixándonos da organización do avituallamento final e este ano mellorárono moito. Non estábamos tan enganados os criticóns (que nos chaman algúns) e tiña fácil arranxo. Agora tiñan que preocuparse en repetir o mesmo deste ano sen máis e, se tal, darlle unha volta á como mellorar a saída en Portosín.
matogrosso

Multimedia
Multimedia
24/07/09
101 Carreiras
1348 Mensaxes
Aquae Urente
Respostar citando Envío Lun, 18 Dec 2017, 17:52
Asunto: Re: Gorróns nas Carreiras Populares

Le has echado un par de eggs Halfpenny.
Me da pena porque se supone que vamos a pasárnoslo bien, que estamos esperando por la carrera para divertirnos y que pasen cosas así arruinan el día.
Yo pienso que este mundillo del running es un oasis de deportividad, fair play, , buen rollito, etc... y por eso la mala conducta de algunos nos choca tanto.

Homo homini gallicus canis
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Lun, 18 Dec 2017, 18:18
Asunto: Re: Gorróns nas Carreiras Populares

Bueno, pues todo el mundo se escandaliza del incivismo de la gente, y va a resultar que seré yo el único que está curado de espanto...
Ya sabemos que no vivimos en Dinamarca, ni en Finlandia, que hay un porcentaje de garrulismo que mete miedo... Pues bien, toca a las organizaciones idear fórmulas, es decir ORGANIZAR, de tal manera que ningún corredor inscrito, que ha pagado religiosamente, por muy lento o poco atlético que sea, se quede sin su avituallamiento porque otros jetas se lo han gorroneado.
Lo mismo con el agua de las duchas y tantas otras cosas más. Una carrera grande (o que se tiene por tal) ha de hacer previsión de ello, y no ajustar a la milésima, o sencillamente controlar más y mejor el como gestiona sus servicios con sus clientes.

Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
Alvaro12

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/12/09
0 Carreiras
512 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Dec 2017, 19:09
Asunto: Re: Gorróns nas Carreiras Populares

Totalmente de acuerdo con los comentarios...es el reflejo de la sociedad...cuantas veces tenemos q contar hasta 10 para no calentarse...Me da igual q sobrase chocolate,hay q pensar en los demás en las carreras y en la vida....
Q pena q no digas el club al q pertenece el idiota de turno...ya me estoy calentando,ja,ja,ja
A disfrutar corriendo!!!....
De paso,buenísima la organización de la Sin Son...Muchas gracias!!!!!
Hera

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/06/15
29 Carreiras
483 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Dec 2017, 19:58
Asunto: Re: Gorróns nas Carreiras Populares

Totalmente de acuerdo, y lo peor es que estamos llegando a unos niveles en que a veces el que dice algo para crear conciencia y poner su granito de arena en mejorar ciertas cosas se expone como mínimo a una mala cara, y a veces a algo peor. Da que pensar la sociedad que queremos dejar a los que vengan después.
xb74

Maratoniano
Maratoniano
18/01/13
50 Carreiras
377 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Lun, 18 Dec 2017, 22:34
Asunto: Re: Gorróns nas Carreiras Populares

Interesante fio, gorrons hai, pero un non se pode facer mala sangue.
Eu estou como membro do meu clube, Ad Cerne, na organización da media Os 21 do camiño. Nos tomamos a nosa carreira coma o dia da festa, tocanos organizala a nos e queremos darlle a xente o que creemos que lles gusta... cervexa, zumes, iougourts, augas melindres,ricos, queixo, xamón, isotonicos, froita... Intentamos que sexa unha festa como creo que é, por norma xeral a xente portase de 10, ainda aqui tamen temos os problemas que falades, o tipico que solo pensa en él, nese caso eu pego o toque e non lle dou mais voltas ao tema.
O que realmente me jodeu e moito, foi fai dous anos, eu era o director de carreira, estaba a cargo de todo o follón, na mesa donde estaban os queixos cortamos Arzuo-Ulloa para 700 persoas, estaba un queixo de mais de dous kilos por cortar (enriba dunha mesa) ca idea de se fose necesario cortalo e se non darllo a unha familia que sabemos que non o pasa especialmente ben, teñen moitos problemas de pasta. Pois un gracioso colleu e mangouno, meteuno na sua bolsa e levouno. Eu ese dia pillei un rebote monumental, realmente non me gustou nadita. Pasado un tempo un gran amigo nunha carreira dixome "Sei quen foi o do queixo, querelo saber?" Dixenlle que mellor non sabelo, a min gustame correr, non tiña ganas de darlle mais voltas ao asunto, se sei quen é,cada vez que o vira iame envenenar e non merece a pena. Pensar que realmente o que nos gusta é este deporte, e se vemos algún gorrilla desexarlle unha indixestión e xa está.

O último tuercebotas/ Ad Cerne
94duke

Maratoniano
Maratoniano
26/11/11
0 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Dec 2017, 8:42
Asunto: Re: Gorróns nas Carreiras Populares

Gorrons claro que hay, aquí en cualquier otra disciplina de la vida.
Pero personalmente no creo que haya muchos, o por lo menos yo no creo que tomar un vaso mas de bebida isotónica, o un vaso mas de chocolate te convierta en gorron. Que veamos a alguien en la cola con dos vasos en la mano, quien nos dice que no son para un compañero que esta muy tocado esperándolo fuera de la cola.
Lo de considerar gorron a alguien por eso creo que es una línea demasiado fina, ¿los que no usan el autobús tienen derecho a un vaso mas o no?, los que son un grupo y compran varios dorsales si al final no van todos, ¿tienen derecho a una bolsa mas?, buff ... hay mucha variables.
Mi hijo estuvo como voluntario en la pedestre de Santiago dando Gatorei, y salio indignado, dijo que había padres/hijos que salían con 4/5 Gatorei, eso si es gorronear.
Y sobre el tema del queso de Melide, yo estaba por allí en ese momento, y el tema fue asi; había un grupo de personas que terminaran de correr, y todas con un subidón y buen humor, estaban de cachondeo unos con otros, y una hizo amago de cogerse el queso y llevárselo, no lo hizo solo amago, después le siguió otra que hizo lo mismo y tampoco se lo llevo, pero cuando volvi a mirar ya no vi ni al grupo de correredores ni al queso, esta claro que uno llevo el cachondeo mas lejos de la cuenta, y eso si que no se debe hacer.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos