Foros ›
Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
pedestresantiago

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/18
41 Carreiras
49 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Out 2018, 14:58
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

ferreirós escribió:
Os últimos kilómetros pola zona vella e a chegada no Obradoiro son un verdadeiro premio.
Cando eu ou calquera dos foreiros facemos suxestións para mellorar, coma o servizo de gardarroupa, tratar de organizar mellor o recorrente atasco final ou evitar "ideas" coma a da ponte temblorosa do ano pasado, non o facemos por ser detractores da carreira, facémolo por tratar de que algunha vez se nos escoite e demos o salto de calidade que realmente merece unha carreira coma esta.
Escoitámosvos e tomamos boa nota. Saúdos
pedestresantiago

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/18
41 Carreiras
49 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Out 2018, 14:59
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

derek escribió:
Yo la verdad es que no veo hacer un ropero para 7000 personas ... logísticamente es un poco complejo, la verdad. Yo ni me lo plantearía, pero es una opinión personal.

Sin embargo lo de cronometrar la subida a Vite por lo mítica que es lo vería un puntazo. Sobre el avituallamiento final no puedo opinar, me sienta de pena comer después de correr porque lo devuelvo todo, así que nunca como y con un botellin de agua me es suficiente, esto sin contar las birras postcarrera, pero esto ya no es cosa de la organización Guiño .

Por cierto, la carrera se present este viernes a las 12, entiendo que ese mismo día se abren las inscripciones. Yo llevo corriendo esta carrera desde pequeño y lo intentaré hacer de nuevo.

Un saludo y a correr!!!!.
Muchas gracias por el comentario. Sí, el tema del ropero es un tema complicado. Saludos
pedestresantiago

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/18
41 Carreiras
49 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Out 2018, 15:00
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

patitas escribió:
Lo que respecta al guardarropa para mi una buena opción seria que una ONG u otra entidad social se hiciese cargo y poner un donativo por ejemplo de 3€. tendría una buena recaudación para causas sociales y a mi y creo que a otros que van a ir de fuera de Santiago les compensa con tal de no meter el coche en Santiago ese día. A mi me viene mejor tren y aún me sale más barato que el coche. La policía local creo que también lo agradecería. Todo ventajasjavascript:emoticon('post', 'message', ':-D')
Gracias por la sugerencia. Saludos
pedestresantiago

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/18
41 Carreiras
49 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Out 2018, 15:02
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

EnriqueC escribió:
patitas escribió:
Lo que respecta al guardarropa para mi una buena opción seria que una ONG u otra entidad social se hiciese cargo y poner un donativo por ejemplo de 3€. tendría una buena recaudación para causas sociales y a mi y creo que a otros que van a ir de fuera de Santiago les compensa con tal de no meter el coche en Santiago ese día. A mi me viene mejor tren y aún me sale más barato que el coche. La policía local creo que también lo agradecería. Todo ventajasjavascript:emoticon('post', 'message', ':-D')

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Edito: en cualquier caso soy muy escéptico de que se vayan a producir cambios. Por una parte: cierta tendencia al inmovilismo existente a nivel general. Y por otra parte: cierta tendencia a ponerse a la defensiva en cuanto hay la más mínima crítica a cosas que son ciertamente muy mejorables.
Sabemos que todavía hay que mejorar muchas cosas, y es lo que intentamos año tras año. Al igual que a vosotros, también nos gustaría dar salida a los problemas con más rapidez. Saludos
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Out 2018, 18:13
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

Enhorabuena a la organización por sus comentarios, así podremos enterarnos de las novedades de primera mano y sin conjeturas.
Que no se quede en algo puntual.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Ven, 19 Out 2018, 3:05
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

arranxado o fío Silbar


Grazas Pedestresantiago, vémonos o 28 no Obradoiro Angel


Lembremos a convocatoria que cada ano nos fai o compañeiro BaoEs

-- Chámame "ghose"
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Ven, 19 Out 2018, 3:20
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

derek escribió:
Yo la verdad es que no veo hacer un ropero para 7000 personas ... logísticamente es un poco complejo, la verdad. Yo ni me lo plantearía, pero es una opinión personal.
[...]

Un saludo y a correr!!!!.

vexo agora este comentario e, deixando aparte a cifra concreta Molón , unha carreira similar é a San Martiño de Ourense e aquí organizan moi ben o gardarroupa no pavillón.

En Santiago non teñen un local así a man xusto na meta, é certo Parar , pero unha carpa en Xoan XXIII ou alí na Biblioteca...

Como di jotaeme, é un servizo moi agradecido para as persoas que nos desplazamos poder deixar unha mochila con roupa seca e aseo.

-- Chámame "ghose"
pedestresantiago

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/18
41 Carreiras
49 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Out 2018, 7:41
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

papero escribió:
Enhorabuena a la organización por sus comentarios, así podremos enterarnos de las novedades de primera mano y sin conjeturas.
Que no se quede en algo puntual.
Muchas gracias. Saludos
pedestresantiago

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/18
41 Carreiras
49 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Out 2018, 7:41
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

XoseM escribió:
arranxado o fío Silbar


Grazas Pedestresantiago, vémonos o 28 no Obradoiro Angel


Lembremos a convocatoria que cada ano nos fai o compañeiro BaoEs
Alí vos agardamos Sorriso
pedestresantiago

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/18
41 Carreiras
49 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Out 2018, 7:44
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

Os recordamos que el plazo para inscribirse en la Pedestre de Santiago termina el 22 de octubre. Aquí tenéis el enlace por si todavía no lo habéis hecho Frecha Championchipnorte
pedestresantiago

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/18
41 Carreiras
49 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Out 2018, 7:51
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

Por si no tuvisteis ocasión de leerlo, os dejamos el testimonio del atleta compostelano Amador Pena, del Club Atletismo O Pino: "La Pedestre es especial para los de Santiago por muchos motivos" Frecha elcorreogallego
PequeñaCriatura

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/10/12
0 Carreiras
975 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Ven, 19 Out 2018, 13:30
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

Me alegra saber que el Community Manager de la Pedestre funciona a la perfección... Molón con contestación personalizada y todo. Gracias.

Pedestre 4.0 Guiño

pedestresantiago

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/18
41 Carreiras
49 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Out 2018, 13:45
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

PequeñaCriatura escribió:
Me alegra saber que el Community Manager de la Pedestre funciona a la perfección... Molón con contestación personalizada y todo. Gracias.

Pedestre 4.0 Guiño

OsViCer

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/12/14
0 Carreiras
78 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 21 Out 2018, 17:43
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

Hola, alguna recomendación para dónde dejar el coche?
Será mi primera vez en esta carrera y no sé muy bien como organizarme.
Gracias y saludos.
Nos vemos el domingo
Lete

Maratoniano
Maratoniano
13/09/13
0 Carreiras
135 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 21 Out 2018, 18:47
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

Alí estaremos por 6ª vez consecutiva. Conseguirei baixar por fin dos 50´? Veremos Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos