Foros ›
Carreira do Pavo 2007 Vigo Domingo 23 decembro
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Xov, 13 Dec 2007, 14:04
Asunto: Carreira do Pavo 2007 Vigo Domingo 23 decembro

Como non aparece información tirei de telefono e chamei á Federación, velaí tedes o fundamental:

----------------------------
1.A Delegación en Vigo da Federación Galega de Atletismo, co patrocinio do Concello de Vigo e El Corte Inglés, organiza o XLVI Gran Premio Pedestre do Nadal (Carreira do Pavo 2007), a disputar o 23 de Decembro en Vigo, baixo o control técnico do Comite Galego de Xuices.

2.As carreiras disputaranse no circuito urbano da Praza de Comspostela e arredores, co seguinte programa

-10:30 Benxamíns (99-00) - 713 m. - 1 volta pequena

-10:40 Alevíns (97-98 ) - 1.363 m. - 2 voltas pequenas

-10:55 Infantil (95-96) - 2.013 m. - 3 voltas pequenas

-11:10 Cadete (93-94) - 2.818 m. - 2 voltas pequenas e 1 volta grande

-11:30 Xuvenil-Junior e Vet. feminino - 3.623 m. - 1 volta pequena e 2 voltas grandes

-11:50 Xuvenil-Junior e Vet. masculino - 5.728 m. - 2 voltas pequenas e 3 voltas grandes

-12:20 Promesa-Senior feminino(88-ant.) - 4.273 m. - 2 voltas pequenas e 2 voltas grandes

-12:50 Promesa-Senior masculino - 7.988 m. - 1 volta pequena e 5 voltas grandes

Os veteráns poderán participar na carreira Promesa-Senior espicificandoo na inscrición e non haberá premios para a categoría veterán nesa carreira.

3.Poderán participar cantas persoas o desexen, estexan ou non federadas, con excepción dos atletas portuguesas que foran internacionais co seu país nos últimos 5 anos. As inscricións formalizaranse por escrito na Delegación da Federación Galega de Atletismo en Vigo (Rúa Luís Ksado 17 36209 Vigo), no Departamento de Deportes 2ª Planta do Corte Inglés, por correo electrónico en fgavigo @ terra.es ou por fax ao 986441216, facendo constar: nome e apelidos, ano de nacemento, clube e número de licenza no caso de atletas federados. O prazo de inscrición pechase o xoves 20 de decembro ás 21:00 horas. A organización obsequiará cunha camiseta a tod@s @s participantes.

4.@s atletas participarán cós dorsais que se entregarán unha hora antes do comezo do programa na "Secretaría da Competición, situada na "Cafetaria Alameda" na mesma Praza de Compostela.

5.Premios: Trofeos as/aos primeir@s, lotes de nadal as/aos tres primeir@s de cada categoria e sexo. Premios metálico para categoria Promesa - Senior

---------------

Como xa volvo trotar por alí andaremos Bailar e se podemos correremos Pensando


Última edición por Franki o Xov, 13 Dec 2007, 14:55; editado 1 vez
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Xov, 13 Dec 2007, 14:09
Asunto:

¿Tan vagos son os da delegacion viguesa da FGA que non informan a esta web ( premiada Ríndose :=D> Bailar pola sua labor pola propia federación ) sobre a carreira para anunciala no noso calendario ? Enfadado

Friends forever
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Xov, 13 Dec 2007, 14:54
Asunto:

Serán ciumes....:\:D/
Nin sequera mo enviaron por correo electrónico, foi por fax.... nin o teñen na súa páxina... Pensando
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Xov, 13 Dec 2007, 15:12
Asunto:

Gracias Franki por la información Guiño

La verdad es que no sé que atajo de gandules hay en esta federación de Vigo porque solo es un copiar y pegar todos los años sobre reglamento categoria y premios ,para despues enviarselo a la fga ,¿no pueden tener esto listo un mes antes como es lo normal? despues se quejaran de que hay poca participación ,pais este ... Enfadado

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1490 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 13 Dec 2007, 19:48
Asunto:

Buen trabajo Franki,confirmo mi asistencia a esa carrera.

A ver que compañeros del Foro acuden.Me voy a Castrelos a darle vidilla al cuerpo,saludos a todos.

ciao.
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Ven, 14 Dec 2007, 8:52
Asunto:

Bueno pues yo tambien seré de la partida en la carrera de veteranos (asi por lo menos no me doblan tantas veces los profesionales Avergonzado )

Corroseguro vente y tomamos unas cañas en la alameda ,invito yo Guiño

Franki a ver si nos conocemos por fin ...

Moussanbani lo mismo te digo...

Ya me reconocereis en la carrera solo tendreis que mirar el dorso de mi camiseta Silbar

Hoy en faro de Vigo www.farodevigo.es/secc...ra-Navidad

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2007, 21:32
Asunto:

Saludos compañeros, esta mañana consultando la pagina de la federacion en el calendario de la misma ponia que las inscripciones finalizaban el dia 14/12, como estaba en dudas de participar al leer esto me quede trastocado, ya que habia decidido participar, bueno el caso es que voy a intentar enviar un correo para ver si me aceptan, si como puso en el faro y el compañero framki que la inscripcion termina el 20/12 espero veros el domingo por la plaza de compostela.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
SIN-CHAN

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/11/05
0 Carreiras
140 Mensaxes
Coiano
Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2007, 22:49
Asunto:

Pues uno más que se apunta,haber si poco a poco vamos cogiendo ritmo Silbar Silbar

PD:por cierto,el domingo os comento en persona, la contestacion que me dieron en la FGA(vigo) al ir a inscribirme en persona alli Avergoñado Avergoñado

volver a empezar
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2007, 23:42
Asunto:

CHARLY escribió:
Bueno pues yo tambien seré de la partida en la carrera de veteranos (asi por lo menos no me doblan tantas veces los profesionales Avergonzado )

Corroseguro vente y tomamos unas cañas en la alameda ,invito yo Guiño

Franki a ver si nos conocemos por fin ...

Moussanbani lo mismo te digo...

Ya me reconocereis en la carrera solo tendreis que mirar el dorso de mi camiseta Silbar

Hoy en faro de Vigo www.farodevigo.es/secc...ra-Navidad

Gracias,Charly, por tu invitacion, no dudes que te la aceptaría si ese día no estuviera por tierras lusas. El Viernes voy a Portugal y no regreso hasta el Domingo luego de comer.

Friends forever
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Mér, 19 Dec 2007, 13:03
Asunto:

Pois por alí nos veremos Molón
Eu irei frouxiño, como en Coruña, a 4:20-4:30, a ver como responde a pata dereita....
Estaria ben que os que xa vos coñecedes dixerades onde ides estar para poder presentarnos.... Payaso
callejon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/05/06
0 Carreiras
108 Mensaxes
Madrid
Respostar citando Envío Xov, 20 Dec 2007, 19:16
Asunto:

Buenas Amigos acabo de inscribirme para el Domingo, espero mañana poder conectarme antes de partir para allá para enterarme del quede.


Un saludo
Feliz Navidad

Callejon
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Xov, 20 Dec 2007, 19:21
Asunto:

Que alegria compañero Callejon,nos vemos el domingo por la alameda, ¿que tal os parece quedar sobre las 11:00 delante de la cafeteria alameda, donde se recogen los dorsales?
Esperemos no llueva para poder disfrutar de la carrera y la compañia.
Saludos

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Xov, 20 Dec 2007, 19:50
Asunto:

Os Fados din que imos ter un dia frio e despexado Molón
Por min vale, entre as 11:00 - 11:15 tomaremos un coffe con leite. Payaso
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Ven, 21 Dec 2007, 9:45
Asunto:

Pois o domingo igual me deixo caer polos arredores da Alameda para saudarvos e darvos ánimos, xa que dende a Carreira de San Martiño estou en dique seco por culpa do famoso nocello escarallado Enfadado

Esta semana, por fin, saín a rodar un pouco... por orden do meu fisio (eu só non me atrevería a facelo, xa que ainda notaba algunhas molestias). En fin, que non estou para meterme entre peito e costas os case 8 kms. da Carreira do Pavo... supoño que para a San Silvestre estarei medianamente en condicións... ou iso espero.

Unha aperta a todos... e a ver se nos vemos o domingo. Ríndose
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Ven, 21 Dec 2007, 10:37
Asunto:

Saludos Banderas, animate aunque sea para tomar unas isotonicas al final de la carrera, que por cierto no son 8km

11:50 Xuvenil-Junior e Vet. masculino - 5.728 m. - 2 voltas pequenas e 3 voltas grandes

Un saludo, recuperate pronto y bien.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos