Foros ›
Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Xuñ 2008, 20:11
Asunto: Re: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

Afiador escribió:
Jeffxavi perdoa pero sempre pos mal os datos do meu colega correctos
son , Elpidio Gomez Sousa

Muro Muro Muro ...sempreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

www.jeffxavi.blogspot.com
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Lun, 09 Xuñ 2008, 20:54
Asunto: Re: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

En definitiva, e disculpando por ser políticamente incorrecto creo que estamos todos "amariconados":
- A prova estuvo moi pero que moi ben en todos os aspectos relevantes, e que dependan das persoas que lle botaron cariño, tempo, ilusión.
- Fai 10 anos (que non é prehistoria) non se organizaba - non só en Ourense, senon en Galiza - unha prova desta envergadura nin de coña. Non vou facer comparacións, pero en provas de montaña (coa complexidade loxística que teñen), hai moi pouquiñas co mimo e calidade desta de Esgos:
- Aquí funciona a pirámide de Maslow: Se nos organizan carreiras, empezamos a pedir, bebida, despois, comida, despois, desprazamento, despois sinalización precisa, cortes de tráfico, autobuses.

- E un orgullo para un concello cos habitantes de Esgos que consigan mobilizar ao dispositivo e facer unha proba tan fermosa. As autoridades das grandes cidades deberían tomar nota.

En fin, estou desexando que chegue a edición de 2008, porque seguro que a participación - xa excelente do domingo - se verá superada.
konde

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/05/08
0 Carreiras
100 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Xuñ 2008, 23:41
Asunto: Re: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

Totalmente de acordo. Vendo a prova que se organiza en Esgos vergonza lle debería dar as grandes cidades. As xentes de Esgos e os organizadores da carreira/andaina son un exemplo.
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Lun, 09 Xuñ 2008, 23:51
Asunto: Re: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

Agora que teño algo de tempo... si, a verdade é que quedei moi satisfeito denuestroseñor coa organización, os peros non son achacables a eles, o tempo, que cabrón, pero a verdade é que o fixo + aventura aínda, pena só das vistas, que son incribles.
Eu ía de paseo dándome gran envidia os corredores aos que animaba sempre, sempre e ata que me puxen a correr con eles cando xa pasaran 90 ou así deles, farto de mollarme...
Levaría 11 km ou así e dende aquí e ata o final a ras, eso si botei de menos a Marola e Petete, xa que fun só todo o rato, divertido pero mola moito máis acompañao...
Ao chegar comer e beber, esa cervecita cómo mola, e esperar aos compas andarines que aínda tardarían bastante. Xa con algo de sol estábase d.p.m.
Nestas estiven con afiador, anxinho e castinheiras, e despois con jotaeme un rato tiraos na praza, esperando que lle deran 30 premios a 6? 7? persoas, jejeje. Non tocou nada pero agora tocan os juev.. as maniotas que teño, máis que no Gerês, realmente son moito + duros estes 24 que os outros 45-46 km. Tanto polas subidas como polas baixadas.
Ao final un treino longo e duro cando contaba só con pasear un ratillo.
Apertas

"Há sítios no mundo que são como certas existências humanas: tudo se conjuga
para que nada falte à sua grandeza e perfeição. Este Gerês é um deles."

Miguel Torga, Diário VII
aficionado

Montañés
Montañés
6/11/07
0 Carreiras
501 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Xuñ 2008, 7:52
Asunto: Re: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

En la clasificación que aparece en la página del ayuntamiento de Esgos, algunas posiciones no aparecen y con ello algunos participantes no aparecemos, esto para mi no tiene importancia ninguna, pero si no aparecemos por que cometiesemos alguna irregularidad, yo por ejemplo no estoy federado, yo quisiera disculparme si ese es el motivo. Ademas si se me dice en otra carrera no la cometería.

Mi cordial felicitación a los ganadores y en especial a Afiador, al que conocí antes de empezar la carrera.

Saludos a todos.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mar, 10 Xuñ 2008, 10:10
Asunto: Re: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

Primeiro darlle a noraboa a Afiador polo bó resultado e decirlle que non ten que dar explicacións de nada, o que temos que facer os corredores e agradecer as organizacións das probas os esforzos que fan para poder levalas a cabo. Bastante complicado e organizar, que ainda teñades que pedir disculpas ou dar explicacións.
Darlle a razón a Bubela, amariconados perdidos estamos, canto máis nos dan, máis queremos; por non falar dos lamentables espectáculos que se montan as veces para coller unha puta camiseta ou simplemente arrapañando bebidas ou calquer outra cousa.
Agradecer unha vez máis o Concello de Esgos o esforzo feito e decir que están a promocionar un tipo de carreiras, como son as de montaña, que na nosa comunidade, ata fai ben pouco, non se facían ou non sabíamos delas.
Escolaatletismodeza

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/09/06
0 Carreiras
58 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Xuñ 2008, 15:53
Asunto: Re: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

Felicidades a todos los que habéis tenido algo que ver en la
organización de esta prueba. 10 sobre 10. Si alguién pone alguna crítica
solamente recomendarle que se ponga a organizar una prueba, aunque
sea solamente de categoría "pitufos" y se dará cuenta de todos los apar-
tados necesarios y que en Esgos han salido perfectos. Organización en la
entrega de dorsales, aparcamiento, señalización, puestos con agua,
vecinos involucrados en la prueba, trato humano......etc.
Reitero nuevamente: 10 sobre 10.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Xuñ 2008, 17:07
Asunto: Re: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

La clasficicación correcta en :

CTO. GALLEGO

La clasificación Pdf de la web de la FGA está incorrecta

www.jeffxavi.blogspot.com
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Mar, 10 Xuñ 2008, 18:21
Asunto: Re: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

Este Jeffxavi si chega a correr o ritmo que pilla enlaces para saber resultados baixa de tres o km. seguro Ríndose Ríndose xa tendes a clasificación correxida nese enlace que nos da o compañeiro e quería pedirvos de novo comprensión co xuiz da federación o cal deixaron medio tirado por que non tiñan mais xuices para votarlle unha man e ademais insisto casi queda teso co frio........
Por certo Aficionado espero que saias nesta clasificación xa que na prova non se descalificou a ninguen e o problema seria algun erro o meter os teus datos no programa que saca os resultados....
Sobre a dichosa treboada tocame moito as narices que eu son de Pardeconde, o primeiro pobo que se pasaba o baixar da meta polo percorrido da andaina , e asegurovos que leva unha semana enteira facendo sol e bo tempo , menos o día...........
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Mar, 10 Xuñ 2008, 18:28
Asunto: Re: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

A esqueciaseme que na páxina do concello van a colgar unha amplia reportaxe fotográfica tanto da andaina como da carreira e o que se vexa juapo/a e queira a sua foto que non se corte en pedila que vola envian por mail.......
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Xuñ 2008, 20:25
Asunto: Re: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

Afiador escribió:
...na páxina do concello van a colgar unha amplia reportaxe fotográfica tanto da andaina como da carreira e o que se vexa juapo/a e queira a sua foto que non se corte en pedila que vola envian por mail.......

Xa era o único que nos faltaba por ver!!!!! Abraiado
Impresionante carreira, impresionante paisaxe e impresionante paisanaxe!!

Sólo un par de detalles: insignificantes, nimios, que cando os leades comodamentes instalados nos vosos fogares ou na oficina, consideraredes irrelevantes. Para min non o son!!

Cheguei á meta cando xa case todo o mundo estaba por alí. Mollado a pingar, coa néboa nos osos, tiritando...Entrei na carpa e vin a Anxinho e Castinheiras. Estounos saudando cando me tocan por detrás nun brazo. Doume a volta. Unha moza estame extendendo unha bolsa plástica. "A túa roupa". Non tuven nin que pedila. A bolsa ten o meu número de dorsal. Sóubome a gloria.

Cando vou para as duchas na piscina, unha cinta atravesa a estrada para que non pasen os coches. Vou canso, medio arrastrando os pes. Non me apetece saltar a cinta así que me dispoño a dar un rodeo. Un mozo da organización levanta a cinta para que nin en eso teña que molestarme: "non, non...vente por aquí...alí arriba tes as duchas..."

Xa sei: son tonterías...pero para min esas e outras moitas "tonterías" son as que farán que a edición do 2009 ("estou desexando que chegue a edición de 2008" (Bubela dixit) Moi feliz Moi feliz Moi feliz ) quede sinalada na axenda.

PD: O único que sinto foi non poder seguir as indicacións de Afiador de Pardeconde (mira por donde agora xa sei de donde sale o famoso tema musical!! Molón ) que antes da saída nos avisara que non baixásemos sen dar unha volta á caseta onde estaba a meta, porque as vistas eran impresionantes! Mágoa da néboa...Para o ano!!
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 10 Xuñ 2008, 22:20
Asunto: Re: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

Alguén pódeme resolver esta confusión?

Na clasificación xeral sale como gañador Óscar Piñeiro Pérez, pero nas fotos vexo na saída a Iván Docampo do Ourense Atletismo. Sae en 3 fotos (na saída), (correndo en solitario), e (recollendo un trofeo).

E non vexo por ningún lado a Óscar Piñeiro. Estou eu enganado ou houbo algún erro?
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 10 Xuñ 2008, 22:23
Asunto: Re: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

Afiador!. Ti estabas na organización. Pódesme aclarar esta dúbida?. Saúdos, e noraboa pola organización deste evento tan importante e o mesmo tempo tan díficil de realizar. Chapeau! pra ti. Eu non poiden asistir,por que ando agora mesmo traballando por Valencia. Huberame gustado ir. Saúdos.


Última edición por supermorais o Mar, 10 Xuñ 2008, 22:38; editado 2 veces
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Xuñ 2008, 22:26
Asunto: Re: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

O luns Docampo estaba na clinica de fisio a que vou eu tamen (Fisiosaude, toma publicidade Silbar Silbar ), e preguntoume quen ganara, asi que evidentemente el non foi correr.
O que pasa é que o millor e unha foto do ano pasado, cando el venceu!!!

www.jeffxavi.blogspot.com
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Xuñ 2008, 22:35
Asunto: Re: Subida Rocas-Eirado + Andaina 2008

Afiador escribió:
Este Jeffxavi si chega a correr o ritmo que pilla enlaces para saber resultados baixa de tres o km. seguro Ríndose Ríndose

Home, cando era mais xoven por debaixo de 3 sobrau

Agora que vou velliño coma non pille a moto

Pero bueno, coma di o refrán , "o que tuvo retuvo", asi que nun 800 ou nun 1500 aínda daría guerra Abraiado Abraiado

www.jeffxavi.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos