Foros ›
Autor
Mensaxe
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Dom, 12 Abr 2009, 14:57
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

Nos Aquilianos hai tramos nos que andar xa é dabondo meu...no resto vas como podes porque en 66 km. da tempo para todo.

Gracias polo enlace ás fotos Ruben.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
cequelinhos

Novo foreiro
Novo foreiro
23/10/07
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Abr 2009, 15:37
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

Aquí estan os resultados da carreira de Cacabelos. Deberon poñer tarde o cronometro, pois polo meu saironme 24 segundos máis , salvo que o parase tarde.

makykayak.blogspot.com...-2009.html

Un pracer coincidir de novo con Kandepalleiro, non o faciamos dende Toral, e conocer a Fleky. A carreira moi bonita e ben organizada coma sempre.
rubmarc

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/04/08
0 Carreiras
121 Mensaxes
Vigo/El Barco de Valdeorras
Respostar citando Envío Mar, 14 Abr 2009, 18:43
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

Cequelinhos gracias por el enlace a los resultados.A mi tambièn me dan menos tiempo del que tomè yò con mi crono.Creo que como dice kandpalleiro,eran menos de 10km.Pero sea como sea,quedè encantado con mi carrera allì,sin esperàrmelo me saliò una carrera muy buena.Cosas de la vida.Saludos. Confuso
cequelinhos

Novo foreiro
Novo foreiro
23/10/07
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Abr 2009, 19:54
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

De nada Rubmarc. Creo que casi chegamos xuntos xa que eu polo meu crono fixen 38' 58'', eu ía cunha camiseta da vig-bay de fai 3 anos, a que é roxa por detras. Respecto a medición do circuito , falei con Chus Alonso e dixome que o medira con roda, que logo os puntos kilometricos os marcara co coche. Pregunteillo porque a min polos ritmos o derradeiro fixoseme longo, xa que dende o km 5 viña a 3' 50'', e neste acabando bastante máis rápido saiume a 3'45'' o que me estrañou. De todalas maneiras eu medino con google earth e dame 9.553 asi que a diferencia non é moita.
rubmarc

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/04/08
0 Carreiras
121 Mensaxes
Vigo/El Barco de Valdeorras
Respostar citando Envío Mér, 15 Abr 2009, 18:11
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

Guiño Pues ahora que te describes,te recuerdo perfectamente.Creo que me alcanzaste sobre el km 7 y tratè de aguantar tu ritmo,pero me descolguè en el ùltimo km.Desde luego fuìste una buena ayuda en esta carrera.Lleguè un poco màs tarde que tù a meta39min12seg por mi crono).Yo llevaba la camiseta roja de asas de mi club ADAS Barco.Seguro que nos vemos en otra por ahì.
Deberes para mì:Conocer a Fleky y Cequelinhos en la pròxima que los vea.
Saludos.
Sorprendido
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 16 Abr 2009, 19:56
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

Buenas a todos yo estuve en la carrera de cacabelos y no soy capaz de conseguir los resultados de la absoluta pues solo salen hasta la categoria cadete.Si alguien los tiene me los pondria mandar a evaristo-el-bekele @ hotmail.com,le estaria muy agradecido.Saludos a todos desde Teo a pocos K.M de Santiago de Compostela.
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Xov, 16 Abr 2009, 21:31
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

Evarist nesa misma lista na parte de abiaxo ai unha zona que pon carreira absoluta se pinchas xa accedes pois a clasificacion esta en documento excell e ten duas paxinas mira haber se asi acedes senon avisa por aqui e mandocho eu o meil pero vaiche ir tal cual o descargas en duas paxinas excell

You´ll never run alone
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Abr 2009, 0:05
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

Moitas gracias Fleky,vemonos.
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 9:03
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

Un compañero me preguntaba esta tarde... ya me he enterado;
En el MAPOMA, tendreis además de agua, bebidas isotónocas y algo de sólidos, aunque yo os recomendaría que compraseis algún gel y bebieseis... pero sin comer demasido... pensad que el comer puede ser muy peligroso, va sangre al estómago... menos en las patas...
Bueno, lo dicho, mucha suerte a todos y que salga genial... ahora soy yo l que os envía fuerzaaaaaaa.
Pedro Nimo del Oro

P.D. Yo personalmente NO como nada, solo bebo... eso si, la noche anterior, me como un plato de pasta BRUTAL!!! y procuro desde 2 dias antes ir metiendo sales...
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Sáb, 16 Mai 2009, 5:43
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

VINDEIRAS PROBAS NO BIERZO:

RUTA DA MENCÍA o Día 23 de Maio mais info na web do concello de Cacabelos.

O día 6 de Xuño é a XIV Travesía integral dos montes aquilianos. Info interesante no foro de rutas del bierzo.

O 13 de Xuño é a 3ª Carreira nocturna ó monte pajariel tamén organizada por rutas del bierzo.

O 21 de Xuño é a XXV edición da Maraton de Toral de los Vados.

Polo que vin en CRONOTEC a II media nocturna de Ponferrada vai ser o 18 de Xullo.

O día da II Carrera de montaña Tebaida Berciana vin un cartel de unha proba moi chula de 3 días consecutivos facendo entre 25 e 35 km diarios e durmindo as dúas noites en tendas de campaña; vamos, un ultra-trail. Mais non teño outra info (polo de agora).

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 03 Xul 2009, 13:19
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

PROBA SORPRESA NO PRECIOSO ENTORNO DO FAIAL DE BUSMAIOR (Barjas)

O diario de León publicou a nova o día 30. O sitio é precioso mais a proba non aporta moitos datos...de seguir a iniciativa en anos vindeiros promete moito.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
manger316

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/01/07
0 Carreiras
223 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mar, 07 Xul 2009, 22:00
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

O día 18 hai a media nocturna de ponferrada e polo que vexo non hai ganas de dar unha volta por alí.Algún runner de Lugo vai ir a esta proba??

saúdos
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Dom, 12 Xul 2009, 18:47
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

manger316 escribió:
O día 18 hai a media nocturna de ponferrada e polo que vexo non hai ganas de dar unha volta por alí.Algún runner de Lugo vai ir a esta proba??

saúdos

aquí un runner de Lugo que vai a Tui, a loitar coas costas do Aloia.
Tal vez para o ano que ven... Guiño

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
manger316

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/01/07
0 Carreiras
223 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 13 Xul 2009, 18:28
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

Leche, pues no se que es peor, pegarse un calentón (atlético claro,si fuera de otro tipo no habría peros...) en Ponferrada o ir a que te queden los gemelos cuadrados en aloia.

Entrenas por Lugo, a lo mejor hasta nos conocemos.

Saludos
manger316

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/01/07
0 Carreiras
223 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mér, 15 Xul 2009, 11:36
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

Una pregunta de la nocturna de Ponferrada; viendo el mapa me parece que han variado el recorrido. Alguien lo puede confirmar.

Gracias





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos