Foros ›
Autor
Mensaxe
rubmarc

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/04/08
0 Carreiras
121 Mensaxes
Vigo/El Barco de Valdeorras
Respostar citando Envío Xov, 16 Xul 2009, 21:42
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

Yo la corrì el año pasado y por lo que he visto en el mapa,creo que el recorrido està invariado.Es toda llana,excepto la cuesta de 100m en calle rìo Selmo y poco màs antes de la Avenida de Amèrica.Este año estoy inscrito,pero no sè si irè porque estoy de descanso del atletismo hace 17 dìas.Si al final decido correrla serà porque està al lado de casa(Soy de El Barco de Valdeorras)e irè a trotar sin màs.Saludos y nos vemos en el asfalto. Chupete Disimulando
nopudoser

Montañés
Montañés
18/07/08
123 Carreiras
295 Mensaxes
walden-trez
Respostar citando Envío Ven, 17 Xul 2009, 11:05
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

Pois maña tamén andaremos por ponferrada dous corredores de verín, vamos a correr a media maratón, para min a primeira deste ano, xa que lesións Muerto e traballo Enfadado impedironme preparar ningunha das que se levan disputadas en Galicia.
Alguén me pode recomedar algunha pensión-hostal para durmir o mañá?
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 17 Xul 2009, 15:10
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

....pues yo mañana estare en la salida de mi primera media maraton en Ponferrada.....con casi un mes sin correr...pero vaya,malo sera que no haya la fuerza suficiente para acabarla...eso si...a un ritmo traanquiiloo...y despues de carallada por alli.....a un ritmo mas elevado.... Mr. Green

.... sera mi 9ª media desde enero de este año...no esta mal....

...nos vemos alli....saludos... Guiño
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 17 Xul 2009, 19:18
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

por cierto.....alguien me puede decir donde y hasta que hora se recogen los dorsales mañana ???

....muchas gracias !!
manger316

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/01/07
0 Carreiras
223 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Ven, 17 Xul 2009, 21:23
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

Se recogen al lado del museo del ferrocarril que es donde está la salida y la meta, hasta una hora antes del comienzo.

Saludos.
crono

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/12/07
0 Carreiras
128 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 18 Xul 2009, 23:49
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

Xa tedes as clasificacions colgadas en www.cronotec.org
Saudo
Crono
manger316

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/01/07
0 Carreiras
223 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 19 Xul 2009, 16:20
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

Alguien quedouse con información dunha carreira que estaba anunciada no cartel de inscritos onte??lembro que era para o día 14 de Agosto nesa zona pero non collín os datos.

Saúdos
rubmarc

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/04/08
0 Carreiras
121 Mensaxes
Vigo/El Barco de Valdeorras
Respostar citando Envío Dom, 19 Xul 2009, 18:55
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

Hola correlegas.Ayer noche corrì la nocturna de 10km en Ponferrada y me lo pasè fenomenal.Carrera muy bien organizada y el tiempo acompañò con una buena noche para correr sin calor excesivo y un recorrido casi llano.Yo llevaba 17 dìas sin correr nada de nada,porque estoy andando en bici de carretera y me lo tomè con mucha tranquilidad.Una vez avanzados los kms me vi encontrando bien y rodando a 4min10seg/km acabè en 43min y pico en el puesto 29 de la general y màs contento que nada.Esto sì que es disfrutar de las carreras populares y no cuendo voy sùper preparado a alguna(Para mi nivel claro)con objetivo de tal o cual marca.O sea que buena experiencia.
Respecto a la carrera que se anunciaba en los carteles en esa noche,creo que es el Cross de San Roque en Torre del Bierzo.Te pongo un enlace en el que ponen alguna informaciòn de esa carrera.Saludos y nos vemos en el asfalto.
www.runners.es/Calenda...sp?id=5155
Chupete Disimulando
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 20 Xul 2009, 11:14
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

....bonita carrera la de este sabado...la verdad es que no conocia Ponferrada y me encanto...y recorrerla corriendo un lujo.....personalmente me salio mas mal que bien por problemas estomacales..pero vaya....bonita media maraton que habra que repetir.....

...sabeis si hay fotos del evento ?


....gracias !!!
nopudoser

Montañés
Montañés
18/07/08
123 Carreiras
295 Mensaxes
walden-trez
Respostar citando Envío Lun, 20 Xul 2009, 15:17
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

Bueno, pois a min saliume a media da miña vida vida( por agora), tamén hai que decir que é a segunda Guiño .
Fun dende o km 7 adiantando corredores e cunhas sensacións moi boas durante todo o percorrido, quizá puiden forzar un pouco máis pero bueno se melloro moito a marca desposi vaime costar máis superala Satisfecho Satisfecho . O final 1h 42 e contento.
A resaltar o bo traballo da policia local controlando o tráfico e do público animando Aplauso Aplauso :=D). A mellorar; que non había onde ducharse o rematar, os que fumos de lonxe íamolo agradecer.
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Mér, 22 Xul 2009, 18:55
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

Dia 8 de agosto carreira en Losada

Non teño mais informacion espero que kandpalleiro teña mais

You´ll never run alone
rubmarc

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/04/08
0 Carreiras
121 Mensaxes
Vigo/El Barco de Valdeorras
Respostar citando Envío Ven, 24 Xul 2009, 8:03
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

Hola Fleky y a los demàs.Yo acabo de recibir esta informaciòn de la carrera de Losada.Espero que te ayude.Nos vemos. Chupete Disimulando

Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 04 Ago 2009, 21:34
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

Pois estiven fora, ainda que xa tiña a información da de Losada dende Xuño; pero como VSQN pois nin me decatei de poñela por esta banda...

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 25 Ago 2009, 20:45
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

O vindeiro 20 de Septembro celebrarase a carreira popular "Ponferrada sin mi coche" Na páxina do concello non hai información polo de agora mais si que está aberta a inscripción en Cronotec.

O 8 de Septembro as 19 h celebrarase a XXII edición da milla urbana de La Encina que, desta si, inclue proba popular. As inscripcions faranse na zona de saida ate media hora antes da mesma...




O día 6 de Septembro ás 10 da mañan celebrarase a VI proba de relevos cidudad de Ponferrada (10 correndo, 3 en piragua e 21 en bbt) inscripcions ate o 4 de Septembro no teléfono 987415950 pero mirade antes o regulamento(.PDF) para facer as equipas.

Bueno, a ver si con esto me disculpades non ter informado das probas do verán...incluido o Biatlon do naútico...

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Isabel

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/07/05
0 Carreiras
325 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 27 Ago 2009, 10:58
Asunto: Re: Carreras en el Bierzo

Moi interesante este post. gracias por toda la información.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos