Foros ›
XXII Medio Maratón Gran Bahía VIG-BAY. 26 de marzo de 2023.
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 02 Abr 2023, 22:23
Asunto: Re: XXII Medio Maratón Gran Bahía VIG-BAY. 26 de marzo de

Kurty escribió:
Imos ca crónica da miña edición especial da Vig-Bay, xa que como comentei hai días, onte corrín a miña 150 media maratón e a organización ademáis de facilitarme o dorsal 150, como lle solicitara, agasalloume cun trofeo conmemorativo (moi bonito por certo) por este feito.
Como quedara cedo cos reporteiros do programa da TVG, Latexos da cidade, tocou durmir poucas horas, xa que teño 1h20' ata Samil. Eu pensei que me ían facer unha pequena entrevista, pero dentro da reportaxe sobre a Vig Bay a min fixeronme un seguimento en diversas fases da mañán, (chegada, recollida de dorsal, no meu caixón de saida e xusto o chegar a meta).
Por ese motivo, decidín facela carreira en plan reservón, non fora a ser que chegara dando lástima a meta, Moi feliz Moi feliz .
Esta media deseaba disfrutala pola conmemoración en sí e por que dende o 2017 non puidera participar, sempre por lesión ou coma todos o covid. Así que saida relaxada en Samil e avanzando pouco a pouco, para tenta coller un ritmo uniforme durante toda a carreira e asi foi, primeiro en 4'37" e o segundo e terceiro a 4'30", ritmo obxetivo, agora tocaba o tramo continuo de subida, ahí sorprendinme despois da carreira, xa que marquei os 3 a 4'41". os seguintes que son favorables ata o 11 entre 4'27 e 4'31", vou moi relaxado, disfrutando cada momento e xa levo máis da metade da media, agora toca restar Kms. ata o final. Encantábame visualizar na miña mente os tramos que ian vir cun pouco de antelación, pese os 6 anos que levaba sen correr recordabame de case todo o percorrido o detalle.
Tramo de transición ata chegar a monte Lourido, outro punto difícil da proba, 15 e 16 a 4'40, pero costoume un pouco o derradeiro tramo de subida, toca baixar onde están os gaiteiros coma todos os anos, e só queda ese tramo pequeno de dura subida e encarar outra vez a estrada ata Baiona, ata o 18 fun cómodo nos tempos prefixados, pero a partir de ahí empecei a notar un pouco de baixón , así que toca regular, saindo entre 4'35 e 4'37", sen exprimirme demasiado no derradeiro xa que estaban gravando os da TVG a miña chegada e quería levar boa cara ou eso espero, 1h37'31" oficial.
Darlle as grazas a organización e a todos os que colaboraron na mesma, polo gran despliegue de medios humanos e materiais que fan falla para que saia adiante.

Parabéns a ti tamén pola túa 150 media maratón. Ten mérito acabar con ese crono aínda "reservando". E grazas polo comentario no diario Sorriso
RUNCANGAS

Novo foreiro
Novo foreiro
11/03/14
2 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Abr 2023, 21:35
Asunto: Re: XXII Medio Maratón Gran Bahía VIG-BAY. 26 de marzo de 2023.

Unha pregunta, si tiverades que escoller outra media en Galicia "bonita" para correr despois da VigBay cal sería? Que tal a 21km do camino? Perfil mais doado ou mais duro ca VigBay? Co poso xa no corpo da miña primera media xa me entra o gusanillo de preparar outra..
Saludos ????
micholox

Maratoniano
Maratoniano
9/11/14
5 Carreiras
133 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Abr 2023, 9:22
Asunto: Re: XXII Medio Maratón Gran Bahía VIG-BAY. 26 de marzo de 2023.

RUNCANGAS escribió:
Unha pregunta, si tiverades que escoller outra media en Galicia "bonita" para correr despois da VigBay cal sería? Que tal a 21km do camino? Perfil mais doado ou mais duro ca VigBay? Co poso xa no corpo da miña primera media xa me entra o gusanillo de preparar outra..
Saludos ????

Boas, os 21 do Camiño e mais dura...sobre +/- 400m de desnivel acumulado e moita pista.. E unha media para disfrutar e olvidarse do reloj.. Recomendable 100% de feito este ano repito.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4694 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Mér, 12 Abr 2023, 12:59
Asunto: Re: XXII Medio Maratón Gran Bahía VIG-BAY. 26 de marzo de 2023.

Para Os 21 ya no hay plazas,por bonita te recomiendo la de As Catedrais en Ribadeo.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
470 Carreiras
3675 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Abr 2023, 16:46
Asunto: Re: XXII Medio Maratón Gran Bahía VIG-BAY. 26 de marzo de

Opino coma Litho, a das Catedrais, 17 Setembro, das medias que quedan en Galicia é a máis fermosa, tamén é dura sae do centro de Ribadeo e despois duns Kms. tira toda pola costa (moito sendero de terra) ata a famosa praia das Catedrais.
O 5 de Novembro está a media de Vigo, saes da praia do Vao das unha volta pola zona e no Km 6 pasas outra vez pola saida, (esta parte non ten nada de especial) e despois xa tiras cara Vigo, unha parte do percorrido é coincidente ca Vig Bay, pero en sentido inverso, despois chegas a Vigo e vas polos tuneles de Beiramar un ida e volta e rematas cerca da piscina do clube nautico de vigo.
RUNCANGAS

Novo foreiro
Novo foreiro
11/03/14
2 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Abr 2023, 16:52
Asunto: Re: XXII Medio Maratón Gran Bahía VIG-BAY. 26 de marzo de 2023.

A das Cátedras o 17/9 non a vexo no calendario, sería boa opción,con tempo dabondo para preparar, o único pero o viaxe hata Ribadeo..., De perfil que tal e?
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4694 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Mér, 12 Abr 2023, 18:38
Asunto: Re: XXII Medio Maratón Gran Bahía VIG-BAY. 26 de marzo de 2023.

Rompepiernas,el calendario se va poniendo según se van confirmando las carreras
Djoko

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/07/11
0 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Abr 2023, 12:07
Asunto: Re: XXII Medio Maratón Gran Bahía VIG-BAY. 26 de marzo de

Kurty escribió:
Opino coma Litho, a das Catedrais, 17 Setembro, das medias que quedan en Galicia é a máis fermosa, tamén é dura sae do centro de Ribadeo e despois duns Kms. tira toda pola costa (moito sendero de terra) ata a famosa praia das Catedrais.
O 5 de Novembro está a media de Vigo, saes da praia do Vao das unha volta pola zona e no Km 6 pasas outra vez pola saida, (esta parte non ten nada de especial) e despois xa tiras cara Vigo, unha parte do percorrido é coincidente ca Vig Bay, pero en sentido inverso, despois chegas a Vigo e vas polos tuneles de Beiramar un ida e volta e rematas cerca da piscina do clube nautico de vigo.

durilla non? moita costa.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos