Foros ›
Author

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/07/12
550 Carreiras
622 Posts
Lugo
Reply with quote Post Mon, 23 Jan 2023, 8:36
Post subject: Xacorun 2023

Buenas.
Estoy pensando en ir a esta carrera, aunque las fechas no son las mejores para mi, por la coincidencia con otras carreras ya previstas.
Hay alguien que nos pueda informar, recorrido de tierra o asfalto, perfil de la carrera, etc....
Muchas gracias.
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
287 Posts
Betanzos
Reply with quote Post Mon, 23 Jan 2023, 21:55
Post subject: Re: Xacorun 2023

Boas,
pois é camiño de Santiago, así que, tal e como comentan no regulamento, asfalto + terra moi pisada. Eu corrino o ano pasado e non me pareceu excesivamente duro (no perfil -se non trocou dende o ano pasado- vese como se sube ó principio e se baixa ó final). Eso si, o ano pasado fora pola tarde e apretaba algo o calor. Ó final da carreira, creo recordar que baixas un bo tramo, pero hai que reservarse para nos últimos metros subir as escaleiras e repeitos de Portomarín.... Por outra banda, todo moi acolledor e ben organizado (tema buses, avituallamento, etc). Tamén ten o seu aliciente ir adiantando peregrinos (ó ser pola mañá, seguro que hai máis que na primeira edición). Deixoume bo sabor de boca, como para repetir, ainda que por razóns externas á carreira, non sei se o farei este ano. Tamén vexo que hai premio para os tres primeiros, co cal é posible que suba o caché (éramos pouquiños e pouco "crack"), xa que non lembro que pagasen nada o ano pasado (non estou seguro...).
Espero que este mini-resumo che servise de orientación Smile
Nes

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/07/12
550 Carreiras
622 Posts
Lugo
Reply with quote Post Tue, 24 Jan 2023, 8:17

Pues claro que me sirvió. Veo que las zapas serán las de asfalto y que lo duro esta al principio (sacando el pueblo de Portomarin).
Muchisimas gracias por tu explicación.
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
287 Posts
Betanzos
Reply with quote Post Tue, 31 Jan 2023, 7:50

Pois ó final repito na de 23k e conseguín liar a -cando menos- un par de colegas para a de 10k Smile Eso si, a ver se se animan as inscripcións, estamos moi pouquiños por agora.
xavibass

Novo foreiro
Novo foreiro
27/01/19
0 Carreiras
40 Posts

Reply with quote Post Tue, 31 Jan 2023, 15:56

O tema de premios sí que había o ano pasado para os tres primeiros:

300€ , 150€ e 80€, a difrenza desta ocasión que serán de 150€ ,80€ e 50€.

E tampouco hai a carreira de parellas como se fixo o ano pasado.

A ver se anima a xente que e unha carreira moi bonita polo tramo que pasa o tratarse do Camiño de Santiago.

xpab escribió:
Boas,
pois é camiño de Santiago, así que, tal e como comentan no regulamento, asfalto + terra moi pisada. Eu corrino o ano pasado e non me pareceu excesivamente duro (no perfil -se non trocou dende o ano pasado- vese como se sube ó principio e se baixa ó final). Eso si, o ano pasado fora pola tarde e apretaba algo o calor. Ó final da carreira, creo recordar que baixas un bo tramo, pero hai que reservarse para nos últimos metros subir as escaleiras e repeitos de Portomarín.... Por outra banda, todo moi acolledor e ben organizado (tema buses, avituallamento, etc). Tamén ten o seu aliciente ir adiantando peregrinos (ó ser pola mañá, seguro que hai máis que na primeira edición). Deixoume bo sabor de boca, como para repetir, ainda que por razóns externas á carreira, non sei se o farei este ano. Tamén vexo que hai premio para os tres primeiros, co cal é posible que suba o caché (éramos pouquiños e pouco "crack"), xa que non lembro que pagasen nada o ano pasado (non estou seguro...).
Espero que este mini-resumo che servise de orientación Smile

xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
287 Posts
Betanzos
Reply with quote Post Wed, 01 Feb 2023, 10:34

Pois non lembraba eu o dos premios (supoño que é o que ten non aspirar a meterse a disputalos Smile ... quedando de 6º, vin moooi lonxe o podium), pero eso tamén explica que, aínda sendo pouquiños, algún "máquina" fose da partida.

Eu penso que era mellor o horario de sábado-tarde como o ano pasado. O deste ano obriga a madrugar bastante ou a pillar aloxamento na zona se vés de un pouquiño lonxe.

En canto ó de "bonita", pois as comparacións son odiosas e vaia por diante que nunca corrín a Palas-Melide, pero estimo que -en canto a traxecto- non debería ser moi diferente, por eso non entendo o aparente pouco tirón que ten esta proba. O dito, a ver se se animan as inscripcións para ter un bo ambiente -todavía queda moito- e, xa por pedir, que acompañe o tempo.
xavibass

Novo foreiro
Novo foreiro
27/01/19
0 Carreiras
40 Posts

Reply with quote Post Fri, 10 Feb 2023, 17:55

Opino coma ti, Eu prefería a data do ano pasado, que fora a finales de Marzo,pero bueno,a outros iralles mellor esta data.

xpab escribió:
Pois non lembraba eu o dos premios (supoño que é o que ten non aspirar a meterse a disputalos Smile ... quedando de 6º, vin moooi lonxe o podium), pero eso tamén explica que, aínda sendo pouquiños, algún "máquina" fose da partida.

Eu penso que era mellor o horario de sábado-tarde como o ano pasado. O deste ano obriga a madrugar bastante ou a pillar aloxamento na zona se vés de un pouquiño lonxe.

En canto ó de "bonita", pois as comparacións son odiosas e vaia por diante que nunca corrín a Palas-Melide, pero estimo que -en canto a traxecto- non debería ser moi diferente, por eso non entendo o aparente pouco tirón que ten esta proba. O dito, a ver se se animan as inscripcións para ter un bo ambiente -todavía queda moito- e, xa por pedir, que acompañe o tempo.

tecjmp05

Novo foreiro
Novo foreiro
18/03/13
0 Carreiras
6 Posts

Reply with quote Post Sat, 11 Feb 2023, 7:19

Yo estoy apuntado a esta carrera pero no voy a poder ir. Si alguien está interesado en el dorsal al precio de inscripción inicial, que me avise
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
287 Posts
Betanzos
Reply with quote Post Mon, 27 Feb 2023, 16:09

Nes escribió:
Pues claro que me sirvió. Veo que las zapas serán las de asfalto y que lo duro esta al principio (sacando el pueblo de Portomarin).
Muchisimas gracias por tu explicación.
Non sei se ó final levaches as zapas de asfalto. Eu fun con "voadoras" brancas e volveron tinxidas a partes iguais entre lama e bosta Very Happy Pero bueno, polo demais, corrín perfectamente con elas.
Espero que a disfrutases, eu paseino ben por segundo ano consecutivo. Espero que gañe afluencia cos anos. En xuño anoteime á de Palas-Melide de 6km, máis que nada por ver o ambiente da carreira "grande". Estou intrigado por ver a diferencia con esta Rolling Eyes
B1cho

Novo foreiro
Novo foreiro
16/05/19
10 Carreiras
35 Posts

Reply with quote Post Mon, 27 Feb 2023, 16:33

A organización da proba a verdade que moi moi ben. Así da gusto¡¡

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum