Tue, 21 Mar 2023, 21:20
Post subject: Re: Diario de Mac-ray
Xoves: Un deses días que gracias a chamada dun amigo meto un entreno super chulo e sumo kms que doutro xeito non faría, as 11 da mañá foron
13.30km a media de
4'52" con 4 cambios de ritmo por monte chanciño de
4'30" a ritmo de 4'7km aprox + 30" a ritmo de 3'30".
19:30 con grupo un total de
6.15km media de
5'40 sen nada destacable en canto a ritmos ou series, simple acompañamento de grupo controlando ritmos + exercicios.
Venres: 7.61k a ritmo medio de
5'30" facendo distintos cambios de ritmo curtos.
Sábado:
4'14km a ritmo de
6'00/km probando con Julia Vaquero o circuito de campo a través de toro, o Domingo tiñamos o nacional Máster.
Domingo: 3'06 km moi suaves de quecemento pre Cross
6km en 20'04" a media de 3'21"
Saída super rápida para coller unha boa posición xa que neste tipo de probas o nivel é moi alto e adoitase sair máis fuerte do habitual, competía nunha categoría inferior a miña para poder formar equipo, así que a pelexar cos M35

primeiro km en 3'10" entre os 20 primeiros, pouco a pouco asentando ritmo e indo cara arriba, gañando postos, pero a falta de 1km un pinchazo raro no abdomen fíxome sufrir máis da conta, perdendo ritmo e un par de posicións, algo que non me pasara ata o de agora, incluso ao día seguinte unha dor contínua preto das costillas. Posto 18º finalmente e 7ºs por equipos.
A sensación ata o km 5 é de que estou nun momento de forma óptimo para facer unha boa marca nos 5k, mágoa que esta proba cadrase co campionato de Galicia desa distancia.
Pechamos a
semana con
65,56 km así que moi contento
www.youtube.com/channe...subscriber