Foros ›
Hay una especie de triatlón "popular" en Bayona?
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 09 Feb 2008, 0:58
Asunto:

Buenas. He participado en muchas travesias a nado y en todas ellas siempre hubo cobertura en forma de barcas, lanchas o piraguas. Incluso pendientes la guardia civil del mar (o como se denomine). Por lo tanto no entiendo como en un triatlon no hay esa asistencia, ya que en algunos de por esta zona no hay tal asistencia. Todos podemos correr y andar en bici. No creo que alguien que vaya a participar en un triatlon se meta sin tener un minimo de natacion para poder participar.

Tambien creo que se limitan la participacion en forma de numero maximo de triatletas o federados para poder el organizador tener controlado a los participantes y darles la cobertura necesaria. Ya que ultimamente estaba subiendo mucho la participacion de atletas.

Sigo pensando que para meterse en triatlon hace falta una inversion minima bastante fuerte, entre la bici (sin irse nada especial), el neopreno, el transporte de dicha bici, federarse, pagar inscripcion...... todo esto sin echar cuentas de los gastos de gasolina, comida, vicios, hoteles y demas gastos extras.

Es mi punto de vista sobre este tema. Saludos y a seguir entrenando.

Saludos a tod@s.
furabolos

Novo foreiro
Novo foreiro
23/01/07
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Feb 2008, 22:53
Asunto:

eu teño participado tamén en moitas travesías, e en todas elas estaba perfectamente controlado cada nadador por un destacamento de socorrisas, piragüistas, buzos, fragadas da armada española, destacamentos dos marines dos estados unidos, o mesmísimo portamisís maverick así como un seguimento persoalizado por satélite gps...
furabolos

Novo foreiro
Novo foreiro
23/01/07
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Feb 2008, 23:08
Asunto:

agora pásaseme pola cabeza organizar un tríatlon e claro, o tema da auga vouno ter máis ou menos cuberto cun par de trasatlánticos unhas boias - balizas de sinalización de rescate e co propio helimer galicia, para o tema de boxes xa falei cos que montan o gran premio de montmeló, o ciclismo téñoo máis difícil porque aínda que xa tiña un exército de tanques para ter cubertos todos e cada un dos cruces do circuíto o cabo palomeque da guardia civil non me da permiso para cortar durante hora e media a estrada nacional de turno en pleno mes de verán, e iso que xa tiña falado cos bois escauts galicia e ca protección civil de catro concellos para controlar a carreira a pé a cambio de un bocadillo de nocilla de dous colores, o médico da proba é o meu primo pepiño que ainda que é auxiliar veterinario malo será que se note e para as ambulancias xa estaba tuneando a furgoneta do clube coas bombillas do campo da festa....
ademáis premios en metálico, camisetas, avituallamentos e unha masaxista mulata para cada perna dos participantes....
e todo isto sen cobrar un duro que para algo os medios de comunicación as casas deportivas e as institucións oficiais están volcadas co tríatlon e todo son esponsors e subvencións para encherme o peto e facerme rico organizando un tríatlon....
Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado
NAMOR

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/07/06
0 Carreiras
94 Mensaxes
CANGAS (SOL DE GALICIA)
Respostar citando Envío Xov, 21 Feb 2008, 14:55
Asunto:

A min apuntame xa...que se lle mango o Triciclo o meu pequerrecho e o flotador, vou a dar espetaculo a raudales.
Angel





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos