Foros ›
XIV CARREIRA DA POBRA DO CARAMIÑAL
Forum Index / Carreiras Populares en Galicia
Reply to topic

Author

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
461 Carreiras
3628 Posts

Reply with quote Post Wed, 23 Aug 2023, 17:50
Post subject: XIV CARREIRA DA POBRA DO CARAMIÑAL

O vindeiro Domingo celébrase esta carreira, a cal me queda bastante cerca da casa.
Imaxino que será o mesmo percorrido, un circuito de 2 voltas de 4 Kms. para facer os 8, moi chanciño por certo. O peor, podría ser o horario da mesma, as 11:30, pero como vexo que para o domingo dan unha temperatura suave, xa me apuntei (o ano pasado, ata facía fresquiño cando chegaramos a Pobra).
Inscripción en emesports e forma parte do VI Circuito Barbanza Arousa (A Pobra, Ribeira, Rianxo e Boiro), podéndose inscribir o circuito ou individualmente a cada carreira, cousa que fixen eu.
Habendo un gran número de isncritos nestes momentos entre o circuito e a carreira andamos polos 240. Rematando o prazo mañán.

eventos.emesports.es/i...ion_datos/
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
461 Carreiras
3628 Posts

Reply with quote Post Wed, 30 Aug 2023, 17:38
Post subject: Re: XIV CARREIRA DA POBRA DO CARAMIÑAL

Preciosa localidade, a que lle teño cariño, xa que teño lazos familiares aquí.
Mañán calurosa para correr, as 11:30 non é a ideal para facer actividade física, menos mal que por veces cubreuse algo o sol.
Saida dende atrás de todo despois dun pequeno quecemento, para ir collendo ritmo, o máis lento locicamente foi ese 1º Km. a 4'35, despois xa foron todos algo por debaixo de 4'30", adiantando corredores pouco a pouco, facendo a 2ª volta máis rápida ca 1ª. Para un ritmo por meu crono de 4'27", non quedando nin da metada para adiante dos 278 que rematamos a carreira.
Despois avituallamento a base de auga e sandía fresquiña que boa falta facía, tamén había rosca e non sei se algo máis.
Duchiñas cerquiña da meta, nas instalacións do clube de remo e a tomar algo nunha terraza antes de marchar para casa.

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum