Foros ›
Autor
Mensaxe
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 23 Feb 2008, 10:31
Asunto: Contractura vasto interno

Levo dende o mes de decembro con este problema. Díxome a fisio que fun fai un mes que era unha contractura no vasto interno, eu desto non sei nada (o muslo esquerdo era antes da fisio).
Parei 15 días e parecía que ía todo ben, pero a partir deste mércores pasados voltan as molestias (non doe moito realmente, pero teño medo a escarallarme de todo) e xa non sei que facer.
A fisio dixo que si non era tras un esforzo grande podía ser un problema de pisada... A onde vou? a un podólogo? Quen che fai un estudio da pisada? Tratamento con xeo despois de correr vai ben? Onte púxenlle xeo e parece que vai mellor. Ao Traumel métolle bastante...
Tamén vou as Termas que temos en Ourense en Outariz a facer baños de contraste frío quente...
Qué opinades...
Graciñasss
jumadiga

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/01/07
0 Carreiras
121 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 23 Feb 2008, 19:30
Asunto: estudio de pisada

Existen muchos lugares donde hacer un estudio de pisada.Uno bastante serio y que soluciona la mayoria de problemas de lesiones que provoca una mala pisada o una zapatilla incorrecta es:
centro de ergodinámica
Gran Vía 18 2º derecha, Vigo
telef 986220020
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Xov, 28 Feb 2008, 22:48
Asunto:

Gracias jumadiga, fun hoxe e son algo rarito, cunha perna algo máis larga (non me extendo máis que sería algo rollo)..., e esas rarezas provocan forzar certa musculatura e sobrecargala, espero que as plantillas solucionen as sobrecargas...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos