Foros ›
Autor
Mensaxe
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 07 Xuñ 2008, 8:55
Asunto: Re: Penedos do Lobo 3ª Edición

Gracias fema , espero que te animes y estes en la salida , aun te queda tiempo para convencer a tu chica Moi feliz ; no creo que sigua ningun plan especifico , en julio me voy para casa y estare casi dos meses de vacaciones , intentare meter rodajes por el monte y a avituar mis rodillas a las bajadas ; creo que este año va a ser el año del trail.
Saludos.
4x4

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/06/06
0 Carreiras
247 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Xuñ 2008, 6:13
Asunto: Re: Penedos do Lobo 3ª Edición

En la WEB de penedos do lobo 3ª Edición en la pestaña de FICHA TECNICA se ha habilitado una prevision del tiempo para manzaneda estacion a 7 días y con las condiciones actuales,que podreis utilizar siempre que querais.Espero sea del interes de todos
4x4

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/06/06
0 Carreiras
247 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Xuñ 2008, 17:12
Asunto: Re: Penedos do Lobo 3ª Edición

Ya se ha celebrado la primera prueba del circuito alpino,y se puede decir que con los mismos protagonistas que el año pasado y que tambien lo fueron en Penedos do lobo:Aurelio Olivar ,Chinoto , Gloria Serracina,Monica Aguilera...(salvo Pedro J Hernandez, que se haya de luna de miel) .Mas informacion en www.maratonalpino.com y en www.circuitoalpnio.com
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mar, 24 Xuñ 2008, 21:18
Asunto: Re: Penedos do Lobo 3ª Edición

Eu xa estou inscrito. Teño un excelente recordo do ano pasado, por todo: o entorno polo que se desenvolve, a beleza agreste dos cumios de Manzaneda, a variedade do percorrido: camiños forestais, cortalumes, sendeiros, monte baixo, pistas, corredoiras.
Dese a miña humilde opinión - escasa experiencia en carreiras de montaña: só participei en seis - permítome aconsellarvos varias cousiñas:

1º.- Dormir nos apartamentos da Estación é unha moi boa opción. Eu fíxeno o ano pasado e quedei contento: descansei ben, e a relación calidade prezo é moi xeitosa. O sábado estiven cos organizadores, trotei nos arredores, subín no telesilla ata o Alto de Manzaneda, e relaxeime á vontade.

2º.- O que máis duro me pareceu foi a baixada que hai entre o quilémetro 22 e 27 (aprox.). E pronunciada, técnica e tira bastante dos isquiotibiais e dos cuádriceps. Os que somos pesados coma mín temos que nos medir. No resto do percorrido a prova xa te pon no teu sitio: non hai que se preocupar do ritmo: agas nos 12 primeiros quilómetros, nos cales se se apreta máis da conta, pode pasar factura.

3º.- As condicións metereolóxicas - imprevisibeis nestas cotas- determinarán a hidratación. En todo caso sendo metódico cos avituallamentos e levando un "bidón reserva" é suficiente.

4º.- Neste foro no que abundan os "listos esixentes" dicir que a organización do ano pasado pareceume perfecta: sinalización, ubicación dos avituallamentos, consellos pre-carreira, elección do percorrido, atención ao corredor ao longo da prova.

5º.- O entrenamento que eu fago consiste en sair de unha a duas veces por semana polo monte en altitudes de entre 1.000 e 1.500 metros. E desde que falten 8 ata que falten 3 semanas meterlle unha tirada longa á semana (entre 2 h, e 2 h, 15 min.) eu non son partidario de máis.

E non digo nada mais, porque hai xente no foro con maior experiencia e coñecementos ca min. As miñas impresións son fruto da experiencia e da intensidade coa que vivín a carreira o ano pasado.

Xa contamos os días...
4x4

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/06/06
0 Carreiras
247 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Xuñ 2008, 12:45
Asunto: Re: Penedos do Lobo 3ª Edición

Resaltar ,en el pasado Maraton Alpino Madrileño ,el 9º puesto de la general de D.MANUEL PRIETO GIL el gran corredor de Esgos
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mér, 25 Xuñ 2008, 17:41
Asunto: Re: Penedos do Lobo 3ª Edición

Este tal de Egos é un fenómeno, está claro!!... Persoas coma él empuxan dia a día, prova a prova, nas carreiras, nos círculos de amigos o atletismo ourensán en particular e o galego en xeral.
Obelix

Montañés
Montañés
31/07/07
9999 Carreiras
391 Mensaxes
a o fondo a dereita
Respostar citando Envío Ven, 27 Xuñ 2008, 13:14
Asunto: Re: Penedos do Lobo 3ª Edición

Bubela escribió:
permítome aconsellarvos varias cousiñas:

.

5º.- O entrenamento que eu fago consiste en sair de unha a duas veces por semana polo monte en altitudes de entre 1.000 e 1.500 metros. E desde que falten 8 ata que falten 3 semanas meterlle unha tirada longa á semana (entre 2 h, e 2 h, 15 min.) eu non son partidario de máis.

E non digo nada mais, porque hai xente no foro con maior experiencia e coñecementos ca min. As miñas impresións son fruto da experiencia e da intensidade coa que vivín a carreira o ano pasado.

Xa contamos os días...

Supongo que a mayores entrenas más días aunque no sea específico para esta carrera¿no?. Yo aun no me apunté pero en breve lo haré, lo que no tengo muy claro es como hacer y repartir los entrenos
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Xuñ 2008, 14:14
Asunto: Re: Penedos do Lobo 3ª Edición

¿que tiempos teneis pensado hacer,mas o menos?Tomando como referencia los del año pasado.
Saludos.
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Ven, 27 Xuñ 2008, 15:23
Asunto: Re: Penedos do Lobo 3ª Edición

Obelix. Tes razón disculpa. Penso facer entre 4 e 5 días semanais. O que pasa é que me referín a entrenamento diferente - específico - para esta prova.

Killoke: a mín non me gusta facer previsión de tempo. Depende de moitas cousas: climatoloxía, hidratación, ritmo, estado de forma, descanso, enerxía, estratexia, estado do chan..
E moi osado, casi suicida facer previsións nun maratón de asfalto, cánto máis nun de montaña. Os tempos ata as medias (5.000., 10.000., son fiables, pero o corpiño a partir de 150 minutos jastando glucógeno e osíxeno, xa se rexe por unha sorte distinta e moi particular de impulsos.
Xa digo... este tipo de provas poñen a cada un no seu sitio.
Obelix

Montañés
Montañés
31/07/07
9999 Carreiras
391 Mensaxes
a o fondo a dereita
Respostar citando Envío Ven, 27 Xuñ 2008, 15:37
Asunto: Re: Penedos do Lobo 3ª Edición

¡Gracias Bubela¡, ya tengo yo bastantes dudas para organizarme los entrenos y cuando leí tu mensaje,... glup, y yo matándome para ver como entrenar.
Killoke, de tiempos por la poca experiencia que tengo en estas carreras no te puedo decir. Yo pretendo simplemente acabar en los tiempos marcados por la organización y disfrutar de la prueba
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Xuñ 2008, 8:34
Asunto: Re: Penedos do Lobo 3ª Edición

Nada que no os mojais , jejeje, Guiño .
Saludos.
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Xul 2008, 13:51
Asunto: Re: Penedos do Lobo 3ª Edición

He recibido un email de la organizacion para la confirmacion de mis datos y el dorsal , chusmando un poco en las listas de isnscritos he visto a un vecino mio de Fene , no andara por aqui , ¿verdad? .
Saludos.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 05 Xul 2008, 16:47
Asunto: Re: Penedos do Lobo 3ª Edición

Yo este año no sé si repitiré la maratón. Es que el año pasado me pasó tanta, tanta, tanta factura, que prácticamente perdí la actual temporada. Es tan bonita como lo es de dura.
WaSKeR

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/01/08
0 Carreiras
318 Mensaxes
GZ
Respostar citando Envío Sáb, 05 Xul 2008, 17:28
Asunto: Re: Penedos do Lobo 3ª Edición

supermorais escribió:
Yo este año no sé si repitiré la maratón. Es que el año pasado me pasó tanta, tanta, tanta factura, que prácticamente perdí la actual temporada. Es tan bonita como lo es de dura.

Eu creo que eso é a Idade é Mister ???? jajajajajaja non creo que sexa pola carreira dura, os 40 anos pasan factura.
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Xul 2008, 16:24
Asunto: Re: Penedos do Lobo 3ª Edición

supermorais escribió:
Yo este año no sé si repitiré la maratón. Es que el año pasado me pasó tanta, tanta, tanta factura, que prácticamente perdí la actual temporada. Es tan bonita como lo es de dura.

Una pena que este año no te animes ,dicen que la dureza de la prueba comienza a los 10 km ¿no?; ¿algun consejo para estos dos meses para los entrenamientos ? muchas gracias.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos