Foros ›
Author

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/06/12
1 Carreiras
91 Posts

Reply with quote Post Tue, 05 Dec 2023, 11:41
Post subject: Re: Maratón en Pontevedra?

Hombre de cara a 2024 no creo que la organicen porque la fecha de la media maratón y del 10K ya están anunciadas para el 20/10. Y supongo que la maratón la organizarían con el mismo interés así que no creo que la anunciasen sin tanta antelación.
Djoko

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/07/11
0 Carreiras
122 Posts

Reply with quote Post Fri, 08 Dec 2023, 12:36

La media son dos vueltas . Una maratón a cuatro vueltas? Yo no lo veo. No me parece tan ideal. Pero ojalá la hagan igualmente.
RubénB.

Maratoniano
Maratoniano
13/12/15
20 Carreiras
147 Posts

Reply with quote Post Fri, 08 Dec 2023, 15:06

Entiendo que se puede alargar y variar el recorrido de la media...si no a mí me parece una tortura de circuito...
PATATA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/11/06
0 Carreiras
184 Posts

Reply with quote Post Fri, 08 Dec 2023, 16:21

Partamos de que no tenemos ninguna...así que quien apoye esa iniciativa hay que estar a muerte
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
273 Posts
Betanzos
Reply with quote Post Fri, 08 Dec 2023, 19:28

Djoko escribió:
La media son dos vueltas . Una maratón a cuatro vueltas? Yo no lo veo. No me parece tan ideal. Pero ojalá la hagan igualmente.

Quizáis pódase alongar algo o circuíto actual de 10 ata chegar ós 14k (creo que alguén xa o comentou). Serían 3 voltas, pero nada que non vivíramos xa en Coruña.

O problema que vexo tamén a medio prazo é que a xente está empezando a planificar o calendario para o ano que vén, e dentro dunhas semanas para algúns (dentro dos que me inclúo) sería complicado encaixar unha maratón (cando menos para competila... a facer bulto iría sempre, claro Very Happy ). Como xa se falou nalgún momento, se se quere facer ben seguramente haxa que poñer a mira en 2025.

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum