30/05/11
0 Carreiras
1311 Posts
Santiago de Compostela
Wed, 28 Feb 2024, 10:34 Post subject: 10k e 5k Xinzo de Limia
Pois o día 10 será o campionato de galicia de 10k ademáis das probas populares en ambas distancias.
Debe de ser as poucas galegas 10k homologadas que non coñezo, algunhas referencias ?
Wed, 28 Feb 2024, 11:03 Post subject: Re: 10k e 5k Xinzo de Limia
Si alguén que sepa cal é o recorrido, si é unha volta a un circuito, si son duas, si é llano ou ten costas, por favor que faga unha breve descripción. Grazas.
santifalcon
Maratoniano
13/07/15
100 Carreiras
34 Posts
Wed, 28 Feb 2024, 11:07 Post subject: Re: 10k e 5k Xinzo de Limia
santifalcon escribió:
Si alguén que sepa cal é o recorrido, si é unha volta a un circuito, si son duas, si é llano ou ten costas, por favor que faga unha breve descripción. Grazas.
Acabo de ver o recorrido, xa vexo que son duas voltas, jeje.
micholox
Maratoniano
9/11/14
5 Carreiras
172 Posts
Wed, 28 Feb 2024, 12:32 Post subject: Re: 10k e 5k Xinzo de Limia
Boas, eu participei no ano 2019 que tamén era Cto Galego e como decides son duas voltas de 5k. O recorrido e practicamente plano e o unico que pode perxudicar e que normalmente sopla aire... Se a climatoloxía acompaña e un circuito propicio para facer marca. Vemonos o dia 10 en Xinzo.
orion764
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
830 Posts
Santiago Compostela
Mon, 11 Mar 2024, 15:42 Post subject: Re: 10k e 5k Xinzo de Limia
Pues no estuvo la carrera tan fría como se intuía el día anterior, a mi hasta me sobró la térmica.
Contento por haber ido, me salio en el tiempo esperado. Buen ambiente y buena participación; y sin aglomeración en la ducha (al menos cuando fui yo).
El circuito el de los últimos años, rápido y súper llano. Si uno está en forma y la lluvia y viento escasos es ideal para hacer marca.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum