Foros ›
1 de Enero en Ferrol: Subida a Chamorro
Forum Index / Carreiras Populares en Galicia
Reply to topic

Author

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2705 Carreiras
6620 Posts
Ferrol (Coruña)
Reply with quote Post Thu, 26 Dec 2024, 13:10
Post subject: 1 de Enero en Ferrol: Subida a Chamorro

Tengo en casa trofeos de cuando la carrera era competitiva y al llegar nos obsequiaban con chocolate calentito. No sé si se hará en 2025, en cuyo caso viajaré a Ourense para subir al Castro de Beiro. ¿Alguien tiene información?

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2705 Carreiras
6620 Posts
Ferrol (Coruña)
Reply with quote Post Mon, 30 Dec 2024, 17:23
Post subject: Re: 1 de Enero en Ferrol: Subida a Chamorro

Al no haber respuestas, deduzco que la subida a Chamorro no se hará este año y estoy considerando si hacer la subida al Castro de Beiro. Lo decido mañana.
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1156 Posts

Reply with quote Post Mon, 30 Dec 2024, 23:48

No Facebook do Club de Montaña Ferrol din isto:

(envioche o enlace directamente tamén por facebook, Jesús. Un saúdo)

O PRIMEIRO DE XANEIRO, FERROL CAMIÑA!
Un ano mais, o día 1 de xaneiro, estaremos ás 11.15h na Malata (FIMO) para iniciar esa subida a Chamorro, onde nos xuntaremos con corredores e corredoras, ciclistas e demais amantes de Ferrolterra que se xuntan alí para desexarse un bo ano. Nós seguiremos camiño por enriba de Vilasanche e Balón, pasaremos polo Bosque dos Nenos e remataremos a andaina en A Cabana onde, de novo e grazas á Asociación Veciñal e ao seu directivo, o compañeiro de camiños Fernando Coba, tomaremos unha tapa de callos ben quentiños, da man de “O CHOYO” (Rúa San Carlos)... estades convidad@s, agardámosvos para comezar o ano en Ferrol da forma máis festiva!
(ps: os callos son de balde, pero haberá un peto solidario, aínda estamos a matinar na iniciativa social á que destinaremos os cartos recadados como cada ano, seguiremos informando!)

Se eu puiden, ti tamén...
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1156 Posts

Reply with quote Post Tue, 31 Dec 2024, 0:12

E para quen estea interesado na outra proba, en ourense.gal din o seguinte:

Pola súa banda, A Subida á Costiña de Canedo chegará á súa edición número 31 o día 1 de xaneiro de 2025, con saída ás 12.30 horas, para dar inicio ao calendario deportivo do ano na cidade.

Todas as persoas que o desexen poden participar, sen necesidade de inscrición previa, e percorrer a pé ou en bici a ruta de 3,3 km que vai desde a boca do túnel até a igrexa de Castro de Beiro, onde haberá unha chocolatada final.

jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2705 Carreiras
6620 Posts
Ferrol (Coruña)
Reply with quote Post Tue, 31 Dec 2024, 0:33

Muchas gracias Tartarugo pero no hago andainas. Me refiero a la carrera a Chamorro con salida desde la Plaza del Inferniño en Ferrol.
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1156 Posts

Reply with quote Post Tue, 31 Dec 2024, 1:09

jesusb escribió:
Muchas gracias Tartarugo pero no hago andainas. Me refiero a la carrera a Chamorro con salida desde la Plaza del Inferniño en Ferrol.

Pois sinto non serche de mais axuda, pero como vin iso en Facebook, pensaba que era a mesma proba á que te referías. Un saúdo, e feliz ano.

jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2705 Carreiras
6620 Posts
Ferrol (Coruña)
Reply with quote Post Tue, 31 Dec 2024, 6:01

Muchas gracias Tartarugo. ¡¡¡ Feliz Año 2025 !!! Very Happy
micholox

Maratoniano
Maratoniano
9/11/14
5 Carreiras
177 Posts

Reply with quote Post Tue, 31 Dec 2024, 11:32

Boas eu acabo de atopar isto na Voz de Galicia:
Bajo el lema «Queimar o turrón», los caminantes del Club Montaña volverán a protagonizar la tradicional subida a Chamorro el 1 de enero (con salida, a las 11.15 desde A Malata). También irán corriendo un grupo de veteranos atletas desde O Inferniño y los ciclistas del Club BTT de Esmelle. Se reunirán en la ermita y luego bajarán a la A.VV. de A Cabana para dar cuenta de la tradicional tapa de callos.
Espero sirva de axuda e Feliz Ano!!!
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2705 Carreiras
6620 Posts
Ferrol (Coruña)
Reply with quote Post Tue, 31 Dec 2024, 12:42

micholox escribió:
Boas eu acabo de atopar isto na Voz de Galicia:
Bajo el lema «Queimar o turrón», los caminantes del Club Montaña volverán a protagonizar la tradicional subida a Chamorro el 1 de enero (con salida, a las 11.15 desde A Malata). También irán corriendo un grupo de veteranos atletas desde O Inferniño y los ciclistas del Club BTT de Esmelle. Se reunirán en la ermita y luego bajarán a la A.VV. de A Cabana para dar cuenta de la tradicional tapa de callos.
Espero sirva de axuda e Feliz Ano!!!
Muchas gracias por la información Micholox.

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum