Foros ›
Quen se anima na Pontenova o primeiro de Maio?
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xoel17

Novo foreiro
Novo foreiro
12/12/06
0 Carreiras
24 Mensaxes
San Miguel de Reinante
Respostar citando Envío Mér, 30 Abr 2008, 14:37
Asunto: Quen se anima na Pontenova o primeiro de Maio?

Levo varios días lendo no foro e ninguén fala da carreira a disputarse maña na pontenva co gaio da festa da troita.
Para min vai ser a primeira popular dende hai case dous anos e faime moita ilusión..... participar, porque é para o único que estou, participar e facer numero, e porque non dicilo, para entrenar con dorsal.
Espero ver moita xente maña pola Pontenova na saída que na chegada igual non hai ninguen cando eu remate, espero que so sexa unha broma dun principiante, tanto nas carreiras como no foro.
Saúde e boas zancadas.

O ultimo nunha carreira gañoulle a todos aqueles que non tiveron o valor de participar.
CEA

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/11/06
0 Carreiras
78 Mensaxes
Vila de Cruces
Respostar citando Envío Mér, 30 Abr 2008, 17:27
Asunto: Re: Quen se anima na Pontenova o primeiro de Maio?

Eu tamen me achegaba de bo grado, teño bos amigos pretiño da Pontenova, pero por motivos laborais non vai poder ser asi que desexovos q o pasedes ben e a ver se para o ano me podo achegar por ali
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Mai 2008, 13:33
Asunto: Re: Quen se anima na Pontenova o primeiro de Maio?

Esta carreira foi das primeiras carreiras nas que participei, e tódolos anos é fixa no calendario, xunto coa que se adica a Tito Margaride.
Pero este éme realmente imposible, e de verdade que me da moitísima pena,porque o cariño co que Lastra e o resto da organización a fai, e o cariño que transmite a tódolos atletas cada día é impresionante.

Seguro que o pasas estupendamente, xoel17, xa nos contarás.

Moita sorte a tod@s os que hoxe ides á Pontenova, e un biquiño a todos os de, de unha ou outra maneira, van estar alí.

Si quieres triunfar, no te quedes mirando la escalera. Empieza a subir, escalón por escalón, hasta que llegues arriba.
vittori

Novo foreiro
Novo foreiro
13/01/08
0 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Mai 2008, 21:28
Asunto: Re: Quen se anima na Pontenova o primeiro de Maio?

Pois este ano o vencedor foi o gran atleta lucense Carlos Penas García!!!
xoel17

Novo foreiro
Novo foreiro
12/12/06
0 Carreiras
24 Mensaxes
San Miguel de Reinante
Respostar citando Envío Ven, 02 Mai 2008, 14:36
Asunto: Re: Quen se anima na Pontenova o primeiro de Maio?

Pois moi boa a sensacion despois de tanto tempo sen participar nunha popular, o tempo............. moi malo pero o gusanillo de correr cada vez máis grande. A ver cal é a seguinte á que me animo.
Saude e boas zancadas

O ultimo nunha carreira gañoulle a todos aqueles que non tiveron o valor de participar.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos