Foros ›
Autor
Mensaxe
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 02 Out 2008, 12:42
Asunto: Carrera de Brión

Solo avisar a los que no os hayais enterado de que este próximo domingo es la carrera poular de Santa Minia... en Brion, la salida es a las 11.00 am y su distancia, 7 kms, es durilla y bastante bonita.
En fin, para más información, la página del ayuntamiento de Brión

Saludos y hasta la próxima
CARNOCHO

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/11/07
0 Carreiras
106 Mensaxes
SOBRADO DOS MONXES
Respostar citando Envío Xov, 02 Out 2008, 14:55
Asunto: Re: Carrera de Brión

¿durilla?¿puedes describir un poco el perfil?nos vemos el domingo.1saludo
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 02 Out 2008, 15:07
Asunto: Re: Carrera de Brión

Hace al menos un par de años que no la corro... pero, si no mal recuerdo, al poco de salir una cuesta, bastante curiosa y durilla, después pequeños sue y baja... una gran recta y otras cuestas para final de carrera...
La verdad es que me acuerdo de que tiene su dureza... pero no en que puntos tiene los niveles mayores de esfuerzo...
javierp

Novo foreiro
Novo foreiro
19/08/06
0 Carreiras
6 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Xov, 02 Out 2008, 18:21
Asunto: Re: Carrera de Brión

Si es durilla. Como dice Pedro, nada más salir, te encuentras con una subida importante, posteriormente, durante casi toda la carrera, varios sube y baja, una recta bastante larga, para terminar con una subida corta pero pronunciadilla, que desemboca en una robleda, donde se encuentra la meta. Al perfil sinuoso de la carrera, hay que sumarle, que como es una carrera corta de 7 Km. la gente sale a cañón, lo que convierte la prueba en agónica. El año pasado terminé la carrera en 29 minutos justos, y en la larga recta que hay antes de la llegada, yo ya no veía a nadie delante de mí. De 190 participantes, (aprox.), entré en el puesto 174, es decir, casi al final. Esto te da una idea del ritmo de carrea que la mayoría de la gente lleva.

Pero merece la pena, aunque tan sólo sea por verle la cara a las paisanas del lugar, que antes de entrar en misa, bajo el toldo del puesto de rosquillas, para protegerse de la lluvia, ven como 200 descerebrados, algunos con las piernas depiladas, calientan semidesnudos, y se embadurnan de baselina la entrepierna y los pezones.

Un saludo.
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1149 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Out 2008, 19:53
Asunto: Re: Carrera de Brión

7 kms en 40 minutos e ainda por riba con subidas e baixadas Rezar Rezar Rezar , nada ....que nos toca chegar fora de control Avergonzado Avergonzado Avergonzado .....aínda así irei para irlle perdendo o medo á Costa de Vite e que non me colla desprevenido este ano como o pasado......será un bo adestramento estas costas brionesas ainda que teñades que agardar por min para os premios e demais farandula Mr. Green Mr. Green . Por certo, onde se celebra exactamente a carreira.....vamos vindo en coche dende preto de Vigo como fago para chegar?? Gracias. Saúdos

Se eu puiden, ti tamén...
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 02 Out 2008, 20:04
Asunto: Re: Carrera de Brión

LLEGADA A BRIÓN:

AUTOPISTA: Salida del MILLADOIRO, y dirección NOIA, ahora hay una autovía y esta todo muy bien indicado... continúas en la autovía dirección Noia y la penúltima salida es Os Ánxeles, Brión... después, buscar la capilla y el concello... y allí nos veremos!!!, espero que con sol... para que las "paisanas" no nos vean semidesnudos... untados en baselina...jajajajajaja
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1149 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Out 2008, 20:21
Asunto: Re: Carrera de Brión

Gracias PedroNimo, ademáis de maquinón correndo como sempre disposto a aclarar calqueira dúbida. Agardo poder saudarte algun dia e tirarme unha foto contigo se non tes incoveniente, que para min estes pequenos detalles son moi importantes para seguir motivado para correr e baixar kgs....o unico obxetivo real agora mesmo aparte de pasalo ben e coñecer mais xente. Un saudo

Se eu puiden, ti tamén...
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 02 Out 2008, 20:56
Asunto: Re: Carrera de Brión

... Se fas unha foto conmigo... igual che rompo a cámara, que son feo de carallo!!! Ríndose . No que eu poida axudar... aquí estarei. De todas formas verás que así como hay algúns "energúmenos", a maioría da xente deste mundiño é xente humilde, agradeble e compañeira... moito ánimo na tua loita contra eses kgrs dos que falas... eu agora estou... ¡¡¡¡A dieta de engorde, que estou fraco de mais!!!,(mido 1.82 e peso 60.7kgs...).
CEA

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/11/06
0 Carreiras
78 Mensaxes
Vila de Cruces
Respostar citando Envío Ven, 03 Out 2008, 16:22
Asunto: Re: Carrera de Brión

PedroNimo escribió:
... Se fas unha foto conmigo... igual che rompo a cámara, que son feo de carallo!!! Ríndose . No que eu poida axudar... aquí estarei. De todas formas verás que así como hay algúns "energúmenos", a maioría da xente deste mundiño é xente humilde, agradeble e compañeira... moito ánimo na tua loita contra eses kgrs dos que falas... eu agora estou... ¡¡¡¡A dieta de engorde, que estou fraco de mais!!!,(mido 1.82 e peso 60.7kgs...).

SI que estas SI Pedro, vinte o mercores na pulperia en Santa Lucía e vinte xoma un fio, a verdade e q nin me enterei de q estabas ali, se non houbese pasado a saudarte, pero e q viñamos eu e un compañeiro de Ferrol di¡un curso de incendios e estabamos esfameados, espero q vos aproveitase o xantar, un saudo makina!
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 03 Out 2008, 19:19
Asunto: Re: Carrera de Brión

Si señor!!!, fomos comer alí o meu primeiro adestrador, Carlos Silva e un grandísimo amigo... e atleta, Alejandro Gómez... xa ves que o mundo e moi pequeno!!!. Pero momentos con xnte com ela fan que todo pague a pena, os amigos son o mellor do mundo.
CEA

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/11/06
0 Carreiras
78 Mensaxes
Vila de Cruces
Respostar citando Envío Sáb, 04 Out 2008, 10:38
Asunto: Re: Carrera de Brión

PedroNimo escribió:
Si señor!!!, fomos comer alí o meu primeiro adestrador, Carlos Silva e un grandísimo amigo... e atleta, Alejandro Gómez... xa ves que o mundo e moi pequeno!!!. Pero momentos con xnte com ela fan que todo pague a pena, os amigos son o mellor do mundo.

Ostras pois nin me dei conta de q era A.Gomez o q estaba con vos, a verdade e q viñamos tan esfameados de Ferrol que o unico q via nese momento era unha boa tallada de pulpo a feira, deume rabia non poder saudarte pero xa saias de cara a barra cando vos vin, o mundo e un pañuelo, veña Pedro, vemonos, saudos
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1149 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Out 2008, 10:36
Asunto: Re: Carrera de Brión

Jueeerrrr para a primeira costa de Brión, xa me deixou tocado para o resto da carreira Muerto Muerto Muerto ........como isto siga asi vaiseme volver atragantar a costa de Vite fixoooo. En fin.....na saída puntualidade británica e participación bastante numerosa e como digo para empezar "murito", intentei subilo todo correndo e conseguino pero a cambio un pinchazo no abductor esquerdo que me durou toda a carreira.....pero claro despois desta ainda houbo mais costas (unha delas e da chegada recoñezo que as fixen andando porque non daba para mais Avergonzado Avergonzado ) ainda que hai que recoñecer que tamén hai bastante tramo de baixada e a longa recta que che permiten recuperar, de feito foi neste tramo onde tiven as mellores sensacións de todo o ano e foi a primeira vez en que adiantei eu a alguén en vez de que me adiantasen a min (Por certo, gracias o rapaz da camiseta do Principado de Asturias e a sua acompañante polos animos e por axudarme a levar o ritmo en varios momentos) O malo é que cando empecei a notar cansancio e pensando que so faltaban metros para chegar a meta ocurriuseme preguntarlle a unha das voluntarias canto quedaba para meta e cando me dixo 2 kms vinme abaixo psicoloxicamente e rematei a proba arrastrado nun penoso tempo de 41'19" Avergoñado Avergoñado

Na chegada ben, bedida isotonica, auga e camiseta moi chula e o entorno moi bo noito, só que aquel cheiro a polbo, churrasco e as rosquillas faciante dubidar de que estiveses facendo o correcto saindo a correr en vez de quedarte alí de zampabolos.

Polo tanto para min carreira de altibaixos coas mellores e peores sensacións do ano na mesma carreira pero o ano que ven repitirei e como minimo baixarei dos 40 minutos e non pararei nas costas, iso seguro....Saúdos

Se eu puiden, ti tamén...
uri

Maratoniano
Maratoniano
16/03/07
0 Carreiras
432 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 06 Out 2008, 10:41
Asunto: Re: Carrera de Brión

Bonita carrera. Organización perfecta.
Animada, bastante participación.
Las cuestas son horribles. La primera se las trae pero estás saliendo.
La de llegada a meta es terrorifica.
La distancia real 6.2 km.
Enhorabuena a Pedro Nimo que ganó sin despeinarse.
liebre

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/01/70
0 Carreiras
516 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Out 2008, 11:15
Asunto: Re: Carrera de Brión

DONDE SE PUEDE VER LAS CLASIFICACIONES??

www.facebook.com/inter...ng/?ref=hl
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 06 Out 2008, 19:50
Asunto: Re: Carrera de Brión

Hacía tiempo que no corría en Brión y ya no me acordaba de sus "regalitos"... vaya cuestas!!!. En fin, una pena el día tan cerrado y desapacible. En cuanto a que no me despeiné... ¡¡¡Me hecho muuuucha gomina... así que engaño!!!, pero ganar siempre cuesta, entreno todo lo bien que puedo a lo largo de la semana... y os aseguro que me alegra la "llegada" de Bargiela al atletismo, creo que tiene muchas cualidades, además de ser "un tio encantador", si continúa disfrutando y entrenando... en fin, etará arriba, y es bueno que aparezcan nuevos talentos... aunque evidentemente, no sea un crío... ni mucho menos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos