Foros ›
Autor
Mensaxe
el_mejores

Novo foreiro
Novo foreiro
16/10/08
0 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Out 2008, 14:10
Asunto: Mediofonfo o Fondo

Son un corredor novato solo levo 2 anos entrenando e 7 meses con competición e a miña pregunta e a seguinte notase moito o paso dunha carreira de 10 km a unha milla. Podese preparar unha milla con largos trotes.
Podédesme aconsellar pra milla de Ordes
Un saudo
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 17 Out 2008, 20:53
Asunto: Re: Mediofonfo o Fondo

Hola EL_MEJORES, buenas noches;
La verdad es que los troteslargos no son la mejor manera de peparar una milla... no obstante, con trotes largos, tienes la garantía de terminar... ¡Y que no se te haga larga! Guiño .
En fin, para afinar un poco para una milla... aunque sea un poquito tarde es bueno hacer cambios de un minuto, alguna recta... pogresivos... en fin, algo rapidillo y que de "algo de vida" a tus patas que con los trotes largos se ponen lentorras y más pesadas...
Te animo a que corras la milla con la preparación que tengas, disfrutarás seguro y experimentarás unas sensaciones distintas... yo al menos, cuando las corro las tengo... voy "desbarillado", las piernas no dan para más y me lo paso pipa... me gana hasta "el tato", pero es lo de menos!!!.
Ánimo y suerte en esa milla, seguro que lo pasarás en grande y... recuerda, toda nueva experiencia es gratificante!!!
el_mejores

Novo foreiro
Novo foreiro
16/10/08
0 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Out 2008, 22:15
Asunto: Re: Mediofonfo o Fondo

Moitas grazas, vinte nunha carreira e corrias como un foguete.
Un saudo
el_mejores

Novo foreiro
Novo foreiro
16/10/08
0 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 22 Out 2008, 11:51
Asunto: Re: Mediofonfo o Fondo

Ola, outra pregunta vaise notar moito a diferenza en probas de 10 km a unha mila, eu normalmente preparo as probas de 10 km trotando 6 dias a semana a 1 hora a ritmo de 4 o km ou menos. O outro dia probei a facer un mil e saliume en 2:55, un dous mil 6:10 e un tres mil en 9:30, que tal estan estos tempos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos