Foros ›
Autor
Mensaxe
nopudoser

Montañés
Montañés
18/07/08
123 Carreiras
295 Mensaxes
walden-trez
Respostar citando Envío Dom, 11 Xan 2009, 23:36
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Pois nada compañeiros non hai maneira de coñecervos...
Voulle por o nick a algunha camiseta senón vai ser imposible.
Se vistes por aí a un tipo alto, con barba e coleta que levaba camiseta azul longa ese era eu Satisfecho
Aínda que cheguei en 46 e pico quedeime na meta esperando ata os 55´asi que debín ver a chegada de rafita, pero claro como non lle poño cara...
Bueno, a ver que tal nos vai no circuito con estes puntiños.
rafita

Montañés
Montañés
13/10/08
0 Carreiras
774 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 12 Xan 2009, 10:40
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

nopudoser escribió:
Aínda que cheguei en 46 e pico quedeime na meta esperando ata os 55´asi que debín ver a chegada de rafita, pero claro como non lle poño cara...

llegue en 51' con una chica que iba de azul, ibamos juntos, yo llevaba camiseta blanca de manga larga

no pudo ser, sera la proxima
nopudoser

Montañés
Montañés
18/07/08
123 Carreiras
295 Mensaxes
walden-trez
Respostar citando Envío Lun, 12 Xan 2009, 11:48
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Estiven a ver as fotos que subiu sochas, e como saes en poucas...xa che poño cara je,je.
EU salgo chegando a meta, é a foto 132 ( dorsal 147)
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Xan 2009, 16:05
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

holas nopudoser,veo q te han dedicado una foto en exclusiva, bueno, pues ya te tengo fichao pa la próxima,yo salgo en la foto 8 (de sochas galery) con el 261, vémonos. Bailar Bailar Bailar
rafita

Montañés
Montañés
13/10/08
0 Carreiras
774 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 12 Xan 2009, 17:11
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

nopudoser escribió:
Estiven a ver as fotos que subiu sochas, e como saes en poucas...xa che poño cara je,je.
EU salgo chegando a meta, é a foto 132 ( dorsal 147)

joder meu, eres mais grande ca min, na proxima a ver si xa estou recuperado do talon e corremos xuntos
uzal

Novo foreiro
Novo foreiro
14/04/08
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Xan 2009, 22:05
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Hola equipo!! Xa vexo que fixestedes unha gran carreira o domingo en Xinzo, sobre todo con ese frio que tiña que facer, grandes marcas todos. Esta ben ter xente alta no equipo para que poida tirar do grupo, jejeje.
Espero coincidir con vos nalgunha carreira en breve. Saudos.
nopudoser

Montañés
Montañés
18/07/08
123 Carreiras
295 Mensaxes
walden-trez
Respostar citando Envío Mar, 13 Xan 2009, 1:05
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

rafita escribió:
nopudoser escribió:
Estiven a ver as fotos que subiu sochas, e como saes en poucas...xa che poño cara je,je.
EU salgo chegando a meta, é a foto 132 ( dorsal 147)

joder meu, eres mais grande ca min, na proxima a ver si xa estou recuperado do talon e corremos xuntos

Que va, é o zoom da cámara Guiño que eu son pequeniño!!
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Xan 2009, 12:31
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

buenas,esta si q hasido una carrera productiva, LOS NOVATOS nos subimos al octavo puesto, y rozamos con la yema de los dedos el septimo, y ademas moussambani y yo subimos 3 puestos en parejas hasta el septimo lugar, vamos q a este paso dominaremos el universo a mediados de marzo, toooomayá Moi feliz Moi feliz Moi feliz , saludos equipaso. Bailar Bailar Bailar
rafita

Montañés
Montañés
13/10/08
0 Carreiras
774 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 13 Xan 2009, 12:34
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Si, si, ahi estamos, yo una pena no poder estar mas adelante pero hice bien en no forzar.

Animo a los que vais a Lugo o Boborás, o los dos
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 13 Xan 2009, 12:40
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

hola rafita:
veña a recuperarse ben para a Vig-Bay, xa vin que estas anotado na PRE :=D> , menos mal porque co nivel que ai se gasta Mr. Green

sds
rafita

Montañés
Montañés
13/10/08
0 Carreiras
774 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 13 Xan 2009, 13:28
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

gracias xanciño xa vai millor, tou botando Voltaren a saco e moito descanso e semella que vai ben a cousa, xa che direi
arzuán

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/06/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Cheeseland
Respostar citando Envío Mér, 14 Xan 2009, 0:30
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Mimadriña equipo,como estamos! xa case en postos de intertoto Moi feliz . Aínda nos quedan moitas carreiras pero isto pinta ben,jeje. E cando se nos recupere uzal..temblade todos!! E este fin de semana,a coleccionar máis puntos. A ver como ando en Lugo, intentarei correr máis que na primeira corre con nós, que o do equipo motiva jeje. Un saúdo!
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Xan 2009, 20:19
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

uzal, estaremos encantados de volver a contar contigo en el equipo lo antes posible, y por lo menos en mi caso de conocerte en tres dimensiones y con sonido. rafita espero tambien tu pronta recuperacion, q tiene q ser una putada ir a una carrera y no darlo todo.

aí te quiero ver arzuán, q el sabado vamos a dar mucho power, vete preparao pa quemar rueda en la salida q son "solo" 4100 metros y habiendo 1000ypico personas cada segundo cuenta para rascar puntillos, vémonos. Guiño

haber si llevo mi nueva armadura, unos nike structure triax11, los estrene hoy, asi q aun estan en periodo de adaptacion, hice con ellos unos 13-14 km entre correr y 5 series de 1000, tambien me estrene en esto de las series, y q duras son las jodias, hice la primera a 3:12 (osea atotrapo) luego tuve q bajar a 3:55-4:05 las siguientes, e sentido q es un buen entrenamiento y aconsejable. Sorriso Sorriso
bueno despues de contaros mi vida me despido,nos vemos en lugo. Bailar Bailar
y ahora me voy a tomar unos vinitos con los colegas. Bailar Bailar Bailar
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mér, 14 Xan 2009, 22:33
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

buenas a todos!!correlega BEKELE,yo te aconsejaría que vayas en las series de menos a más,la última repetición de cada serie debe de ser la más fuerte,y 3:12 está genial tío Satisfecho pero cabeciña y despues de hacer las series tienes que soltar sobre 15' al acabar para eliminar el ácido láctico que se crea y con el que se juega a estos ritmos y es importantísimo tambien entre cad distancia de 1000 descansar el mismo tiempo,para que sea más eficaz,sobre 1'30" por ejemplo,toma nota pequeño saltamontes Mr. Green Mr. Green un saludo a todo el equipo y seguir con esass ganas y entraréis en la Intertoto por lo menos;) Satisfecho recupèrate pronto Rafita,que Viana está ahí Silbar
nopudoser

Montañés
Montañés
18/07/08
123 Carreiras
295 Mensaxes
walden-trez
Respostar citando Envío Xov, 15 Xan 2009, 0:26
Asunto: Re: Equipo dos "Novatos"

Asi que este findesemana seguimos puntuando :=D> :=D> Eu ía ir a Boborás, pero teño o fin de semana liado cun curso en Santiago e ía ser forzar moito Chorando
Joder Bekele, eu teño que ir costa abaixo para facer 1 km en 3:12 Bailar

Estaslle a facer méritos o teu nome!!! :=D> :=D> :=D>





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos