Foros ›
28 de DICIEMBRE San Silvestre internacional de Porto
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 14 Nov 2008, 22:17
Asunto: 28 de DICIEMBRE San Silvestre internacional de Porto

Quiero comentaros que el próximo 28 de Diciembre se disputa la San Silvestre Internacional de O Porto... yo corrí el pasado año y aluciné, MILE Y MILES de personas animando sin parar, son dos vueltas de 5 kms cada una y ni hay más de 20 metros sin gente animando, es nocturna y las calles de Porto se visten de gala para el paso de los atletas, los gritos de FOOORÇA se suceden y animan sin parar seas de donde seas...
Os aseguro que es la San Silvestre más espectacular que os podeis encontrar, y, además, a un paso de casa!!!!. El pasado año yo quedé cuarto, peleándome hasta el finl con Rui Silva, Pedro Rui Silva... atletas rusos, africanos y sobre todo, los bravos atletas lusos!!!. Espero que mi mánager "se entienda" con Jorge Teixeira y pueda volver a estar en esta carrera pues me pareció preciosa.
Aquí me teneis para intentar rsolver todas las dudas que podais tener del circuito, kms... yo os animo a que vayais, os aseguro que NO os pesará, todo lo contrario, la marcareis para siempre como FIJA. Guiño
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Nov 2008, 23:32
Asunto: Re: 28 de DICIEMBRE San Silvestre internacional de Porto

Totalmente dacordo con P.Nimo. Carreira moi recomendable q penso repetir se todo segue segundo o previsto. Q ambientazo!!. O ano pasado estaba tamen por alí Yesenia Centeno creo recordar, á árbore de Nadal + grande de europa, e tamén me acordo de algún portugués me preguntou xla Vig-Bay. Moi feliz

Repetimos logo Pedro??
arzuán

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/06/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Cheeseland
Respostar citando Envío Ven, 14 Nov 2008, 23:50
Asunto: Re: 28 de DICIEMBRE San Silvestre internacional de Porto

Ola Pedro! A verdade é que polo ambiente pinta moi ben. A única duda que teño (polo de agora) é se a participación é aberta ou piden unha marca mínima, porque se é así...xa me vexo fora Sorriso . De todas formas, tampouco sei se poderei ir porque o que leva o coche, meu pai, non o vexo pola labor jeje, e o meu non sei se chegaría vivo a Porto Muerto . Un saúdo!
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Nov 2008, 9:40
Asunto: Re: 28 de DICIEMBRE San Silvestre internacional de Porto

Qué va Arzuán!!, non hai marca. ésta e unha festa na q ten cabida todo o mundo. Aqui tes a clasificacion do ano pasado www.runporto.com/resul.../Geral.pdf para q a tomes como referencia.
E logo pensas q despois da papatoria de Noiteboa está un pa facer marcas Muro Moi feliz .
Indicarche q eu son pasteleiro (posto 186) na clasificacion.

Un saludo amigo
pataruco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/04/07
0 Carreiras
412 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Sáb, 15 Nov 2008, 11:28
Asunto: Re: 28 de DICIEMBRE San Silvestre internacional de Porto

Muchas Gracias Pedro Nimo por la informacion, he revisado mi calendario de Guardias y estoy libre para esos dias, asi que cuenten con PATARUCO para ese dia en tierras lusas, saludos y a ver si nos vemos mañana en la San Martiño

"CORRER ES VIVIR"
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 15 Nov 2008, 13:46
Asunto: Re: 28 de DICIEMBRE San Silvestre internacional de Porto

Mañana nos verems en Ourense seguro!!!!...
Por otro lado os aseguro que en Porto tienen cabida tod@s, independientemente de su nivel, es una carrera magnífica para cerrar el año, es ... en fin, hay que correrla, vivirla!... yo espero ir, me encantó y a pesar de ser durilla, puedo garantizaros que vale la pena.
Un saludiño, Pedro
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Sáb, 15 Nov 2008, 14:53
Asunto: Re: 28 de DICIEMBRE San Silvestre internacional de Porto

Bailar Bailar pues si está tan bien como dices,allí estaré,eso de que te lleve el público en volandas debe ser...... Bailar Moi feliz yo voy seguro,a no ser que tenga una lesion o algo que no pueda controlar Guiño y es llana de todo o?
arzuán

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/06/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Cheeseland
Respostar citando Envío Sáb, 15 Nov 2008, 16:54
Asunto: Re: 28 de DICIEMBRE San Silvestre internacional de Porto

Moitas gracias nacho_1600 e Pedro pola resposta. Agora só queda intentar ir, que a verdade, non o vexo moi fácil a estas alturas o de baixar ata Porto, pero bueno...que aínda nos queda un tempiño e xa se verá.A ver se consigo acompañarvos na saída aos foreiros que vaiades (na saída só, que despois eu quedo moi atrás Silbar .) Un saúdo e ata mañá en Ourense os que vaiades!
42195

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/12/05
0 Carreiras
288 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2008, 20:52
Asunto: Re: 28 de DICIEMBRE San Silvestre internacional de Porto

Boas: Vendo os tempos do ano anterior e que corren 1500 persoas, qué tal é a saída? Hai algún problema para sair máis ou menos diante ou é desas carreiras onde se estropean as marcas polo promeiro km de atascos? Agradecería respostas para decidir si baixar a Porto. Obrigado!
igor

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/02/05
0 Carreiras
1405 Mensaxes
Monçao
Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2008, 22:15
Asunto: Re: 28 de DICIEMBRE San Silvestre internacional de Porto

Sem duvida a S. Silvestre do Porto é uma corrida onde se faz sentir bastante o animo das pessoas e o percurso apesar de "lixado" é do meu agrado, não fosse eu nascido lá... Já agora recomendo vivamente a todos dia 8 de Dezembro a Volta a Paranhos no Porto...espectacular e muito concorrida.

Saludos
Pedro gonçalves (IGOR)
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 17 Nov 2008, 1:52
Asunto: Re: 28 de DICIEMBRE San Silvestre internacional de Porto

Se sale bastante dignamente, las marcas... Buf, con ese circuito olvídate de marcas espectaculares, y me explico:
Son dos vueltas de 5 kms cada una, y cada vuelta tiene 2.5 kms de subida bastante durilla... y 2.5 kms de bajada "curiosa"... osea, que no hay tregua!!!... la segunda subida se hace bastante larga y parece no terminar nunca, y los últimos 2.5 kms son nuevamente en bajada. No podemos olvidar que s edisputa en el centro de Porto... y en esta ciudad las cuestas abundan!.
Pero repito, vale la pena!!!, el circuito es duro pero muy bonito y la gente anima a tope
pilotincommand

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/10/08
0 Carreiras
62 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 18 Nov 2008, 0:51
Asunto: Re: 28 de DICIEMBRE San Silvestre internacional de Porto

Pois ali nos veremos Razz ademais eu carreira a que vou carreira na que fago marca, so levo 3 carreiras e uns meses correndo asi que ainda estou en mellora Moi feliz saudos de Roipic Bailar

roipic www.alassolidarias.org
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 20 Nov 2008, 10:23
Asunto: Re: 28 de DICIEMBRE San Silvestre internacional de Porto

... Pues nada, que ya estoy confirmado!. La verdad es que era fácil llegar a un acuerdo entre "las partes", yo tenía ganas de correr la carrera... Y Jorge de que así fuese, así que, ¡Trato hecho!...
Por lo que me han comentado seremos varios los españoles y fomentarán el "pique" entre nosotros y los portugueses... será divertido!!!.
Pues nada, ahora solo queda que vosotros os animeis a venir a esta carrera, una vez más os aseguro qe vale la pena, tanto por el circuito, la carrera que es nocturna, el increible ambiente, la buena organización, la bolsa del corredor... y un largo etc
¡¿Nos vemos on Porto!?
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Xov, 20 Nov 2008, 13:35
Asunto: Re: 28 de DICIEMBRE San Silvestre internacional de Porto

Eu levarei a camisola do Celta... Bailar


Última edición por Cheetos o Xov, 20 Nov 2008, 15:10; editado 1 vez
caracol

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
25/04/07
0 Carreiras
740 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Xov, 20 Nov 2008, 14:01
Asunto: Re: 28 de DICIEMBRE San Silvestre internacional de Porto

Donde se puede ver mas información de esta carrera, horarios inscripciones y demas. Es que me está entrando el gusanillo

Amodiño e sin mancarse





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos