Foros ›
MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO 2009
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Xan 2009, 20:49
Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO 2009

Moussambani moi boa marca tendo en conta o do vento en contra, na Vig bay xa nos vas a poner a todos a andar
fonteiña

Maratoniano
Maratoniano
3/01/09
0 Carreiras
146 Mensaxes
ponteareas
Respostar citando Envío Dom, 25 Xan 2009, 20:49
Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO 2009

Unome as felicitacions os organizadores de mmviana con manuela o frente,empezando ca participacion de miembros do deu club en probas de galicia e invitando a xente a participar na sua proba,e rematando coa excelente organizacion e atencion o participante.Esperando que se vos manteña a ilusion,como minimo para o vindeiro ano,Graciñas.
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1490 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 25 Xan 2009, 21:05
Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO

Brasillas escribió:
Moussambani moi boa marca tendo en conta o do vento en contra, na Vig bay xa nos vas a poner a todos a andar

Moitas gracias Brasillas, aínda que o nivel dos portugueses nas medio maratóns e altísimo...

a Vig Bay xa está máis preto, un abrazo a todos

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Govi

Maratoniano
Maratoniano
13/01/09
0 Carreiras
902 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 25 Xan 2009, 21:06
Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO 2009

Felicidades para la organización, todo perfecto. Desde la llegada todo fueron ayudas. Recogida de dorsales organizada y rapida. El recorrido bien señalizado y todo genial, el único "pero", como dice Moussambani, el viento de cara y la "rampita" del tunel. Era mi primera experiencia en Viana y muy contento por todo. Mi tiempo final 1 h 24´36´´, muy contento a pesar del viento en contra varios kms. Despues ducha en un pabellón de deportes y a comer un buen bacalhao y listo para otra.
Saludos Moussambani y hablamos para Porriño 15/02/2009.
Saludos para todos.
JoShItO

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/01/07
0 Carreiras
1912 Mensaxes
Entre Pontedeume y Coruña
Respostar citando Envío Dom, 25 Xan 2009, 21:15
Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO 2009

Hola a todos y todas:

Estupenda experiencia en Viana do Castelo. Yo dentro de mi objetivo, aunque un poco frustrado (sólo un poco) por haber hecho una mucho mejor primera parte de carrera que segunda. Al final, con todo, 1:34:17.

La organización fantástica. Me sumo a todos vuestros elogios. Manuela Machado y los demás compañeros de Portugal cuidaron todos los detalles. Muchas gracias !!!

Me dio un poco de pena no haber coincidido más con las personas del Foro, y no habernos organizado quizá para una foto, un café o comer juntos... A ver si para la próxima...

Saludos a todos los compañeros y compañeras que vi, y con los que estuvimos charlando, y también a los que, a pesar de haber ido todos, quedamos sin vernos esta vez ahí.

Jose

JoShItO = Joseluisquintelajulian
Equipo: Los Perros del anuncio (en la foto sale Pepita, una boxer adorable que ya no está... )
Seguimos corriendo Guiño
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Xan 2009, 21:20
Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO

42195 escribió:
Moi o meu pesar eu non vou. Tal coma está a cousa agora será unha irresponsabilidade ir a correr hoxe. O máis lóxico sería unha suspensión polo perigo que pode haber. Saúdos e outro ano será. é unha mágoa pola calidade da proba (levo 5 anos sen faltar). Saúdos.


Boas tardes,

Eu non creo, nin moito menos, que fora unha "irresponsabilidade" nin un "perigo" correr hoxe en Viana. Está claro que o tempo non acompañou xa que fixo bastante vento pero tanto a organización coma os casi mil corredores non atoparon "ilóxico" celebra-la proba con normalidade.

Coido que a carreira estivo ben organizada, o trazado correcto, moito participante galego e as duchas ata tiñan auga quente! aleluia!:)

Vémonos en Porriño!
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 25 Xan 2009, 21:22
Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO

Bueno eu quedei tamén contento. Comezou a mañá coa viaxe acompañado por Mincha e Moussambani. Chegada con tempo, que as presas non son boas e confírmanse as previsións sobre o vento. Só faltaba por saber si chovería.
Antes e na saída coincidimos con foreiros: Linkinpark, Irdam, joseluisquintela, rafita, seguro que me esquezo dalgún...
En canto a carreira, Mincha e eu comezamos sobre 5'10 e despois fomos incrementando o ritmo ata 4'45 - 4'50 aproximadamente. Coma sempre o "traballo sucio" o levou o experimentado Mincha que regula pensando no vento de cara na segunda parte da carreira. Sobre o 15 pasamos a Linkinpark que vai con molestias (mellórate meu) e únese Irdam. Nos últimos Qm. Mincha paga un pouco o esforzo e tócame a min tirar e animalo. Faltando medio Qm. incremento o ritmo para intentar batir a marca da miña 1ª media que fora a do Baixo Miño. Ao final 1h 43' 05'' e obxectivo acadado.
En canto o percorrido gustoume, mágoa do vento. Polo que respecta a organización e os agasallos moi ben. Ademais, tralas experiencias recentes de Xinzo e Boborás ¡AUGA QUENTE! :=D> :=D> :=D> (emoticono aplauso)

Antes de regresar para casa con Mincha vou xantar en compaña dos colegas de Ponteareas. Moussambani, igual que na carreira, marcha depresa e deixa unha bolsiña no coche esquecida Parar Parar Parar e é que as veces non é bo ir tan rápido Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Saúdos e boa semana
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5648 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Xan 2009, 21:24
Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO

Bueno, pues carrera para sufrir un poco, y como dice algún forero el viento en contra fue una auténtica losa en los últimos kms, a pesar de que bueno, hay que reconocer, como también dice Moussambani, que la inclinación del terreno fue la mejor posible, es decir, hacia arriba al principio con viento a favor y hacia abajo con viento en contra. Pero bueno, en términos generales creo que perjudicó las marcas (y el frío!!). Yo hice 1,24,27´´, poniendo también la excusa de problemas de salud típicos de estas fechas, casi 2 minutos peor que hace 2 años, pero el puesto en la general fue parecido.
De la organización todo elogios, además nos tratan muy bien a los gallegos.
Espero q la hayais disfrutado igual que yo. Ah, a unos 30 km de llegar, cayó una que si nos coge antes nos lo pensamos dar vuelta, pero al final dimos el callo Satisfecho
saludos
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Xan 2009, 21:47
Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO

JOER....enhorabuena a todos los que finalizasteis la prueba!!! :=D>
ivanno, yo la próxima semana comenzaré un plan de 8 semanas para la VigBay, conjuntamente con etuxia. Te animas?

www.jeffxavi.blogspot.com
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Dom, 25 Xan 2009, 22:01
Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO

primeiramente,dar a ehoraboa os organizadores da media maratona.doulle un 15.chegada o sabado por a tarde despois de pasar a maña en porto.cando recollin o dorsal cruzome con manuela machado en non me podo resistir a falar con ela,si como atleta foi impresionante como persoa moito mellor.hoxe levantome as 7 da maña e desayuno suave,paseo de rigor e empezo a ver a gran marea galega q chegava a viana,xa ayer habia bastantes.quencemento con carlos gilito e pra saida.despistome un pouco e doume de conta q estou bastante atras,dase a saida e os primeiros 100m teño q ir andando.cando podo empezar a correr algo coincido con lentoperosejuro,creo q andariamos cerca do km1.tiro para adiante e conecto con nacho e kurty,vou uns 200m con eles e xa collo un ritmo aceptable.paso o km 10 cun tempo de 37,45 ia por debaixo de 1h20 q era o q buscaba.pouco a pouco fun subindo postos,pero a partir do km12 o vento era insoportable,tocaba sufrir ata meta.chegada a meta cun tempo de 1h19m42 seg,perfecto co dia q tivemos.media de pulsacions 159pm,maximo de pulsacions 169pm e minimo 133.todo o traballo q estou realizando de cara a vig bay vai por bo camiño,este ano estou facendo todo a rajatabla(gracias,joaquin por todo)espero chegar a vigo nun bon momento de forma.dar a enhoraboa a martin por a sua progresion(estas q te sales amigo)enhoraboa a todos os q viaxachedes a viana.E UNHA GRANDE APERTA OS ORGANIZADORES DA MEDIA DE VIANA POR ESE TRATO ESPECIAL COS GALEGOS.vemonos en viana si deus quere no2010
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Dom, 25 Xan 2009, 22:07
Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO

Ben, como xa contaron os compañeiros, a de hoxe foi unha carreira perfecta de organización, ambente, recorrido cun só pero: o vento Muro , pero como era sabido de antemán e eu xa tiña experiencia de non conseguir obxectivos pola sua culpa, tentei correr cá maior regularidade posible e fun marcando un ritmo de 4´50´´por km para min e a miña "parella de feito" (espero que non se mosquee moito a súa muller) Beauvais. E a verdade e que salvo un par de km de subida fun cumplindo o plan ata o 18, onde empecei a notar o esforzo. Muro Afortunadamente Beauvais colleu o relevo e non me deixou tirado levándome ata o 20 e de alí ó final co que quedaba, para facer un tempo de 1h 43m 30s.

Xa empezo a notar a recuperación do catarro e... a dieta.
Satisfecho
Saúdos para os muitos compañeiros que coincidimos na prova: Rafita, Joseluisqui...., Irdam, linkinpark, Moussambani...

P.D. Mr. Dixie: Notouse a túa falta. Até a próxima. Mr. Green
dabos

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/12/08
0 Carreiras
96 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 25 Xan 2009, 22:12
Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO

Coincido con vos, a segunda parte da carreira foi terrible polo vento que facía, e a subida esa do tunel e a parte do adoquinado final podían eliminala, que suplicio!! :-SS
Eu estou contento, rematei cun tempo de 1:39, moito mellor do que pensaba, ainda que agora estou a pagar as consecuencias do esforzo xa que teño as pernas que non podo con elas, mañan espero levantarme un pouco mellor. Moi feliz
Para a organización un 10 enorme, espero estar na proxima edicion por ali de novo.
gacela2

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/07/07
40 Carreiras
115 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 25 Xan 2009, 23:38
Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO

Uno más que se une a la felicitaciones a la organización. Hasta tuvieron el detalle de molestarse en buscarme una camiseta de mi tamaño. El día fantástico, nos despalzamos 20 runners orensanos y tras algún pequeño problema conseguimos comer casi a las 3 de la tarde.
Respecto a mi tiempo mejoré 4 minutos mi marca personal así que no me quejo, ni siquiera del viento (hace 3 años en la Vig Bay fue peor).
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2009, 0:13
Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO

gacela2 escribió:
Uno más que se une a la felicitaciones a la organización. Hasta tuvieron el detalle de molestarse en buscarme una camiseta de mi tamaño. El día fantástico, nos despalzamos 20 runners orensanos y tras algún pequeño problema conseguimos comer casi a las 3 de la tarde.
Respecto a mi tiempo mejoré 4 minutos mi marca personal así que no me quejo, ni siquiera del viento (hace 3 años en la Vig Bay fue peor).

Ya estuve viendo la clasificación: los del Val de Rábeda haciendo piña, gente del Vet.Pabellón, ....

Que marca hiciste???

Me sorprende un poco la marca de Manuel Quintairos (1h28), siendo un tío que anda como un fuego en el 10k

Veo que en la VigBay como no entrene todos me vais a pasar por encima.Yo no estoy ni de coñas para correr en 1h26 como en Tui

www.jeffxavi.blogspot.com
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2009, 8:42
Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO

Poco que añadir respecto a la organización. Una pasada.
La carrera en sí me la tomé como un test para ver cómo estaba, o sea que di durante 13 kms bastante el callo, para a partir de ahí bajar el ritmo (no doy para más) y llegar a la meta en 1:31. Bastante flojo, pero normal a estas alturas, que sólo llevo un par de semanas entrenando.
No he podido ver a casi foreros, es lo que tiene calentar en el parking de debajo de la salida. Moi feliz





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos