Foros ›
Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Xul 2009, 10:56
Asunto: Re: III Subida Rocas-Eirado

Quedades convidados todos os foreiros a tomar unhas "isotónicas" ó rematar a proba, todos ben limpiños,jeje, ben en Esgos ou ben en Ourense, coma decidades.

www.jeffxavi.blogspot.com
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 08 Xul 2009, 13:39
Asunto: Re: III Subida Rocas-Eirado

xavi e ti non vas facer a de esgos? no me lo puedo creer ,vemonos
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Xul 2009, 14:05
Asunto: Re: III Subida Rocas-Eirado

tara escribió:
xavi e ti non vas facer a de esgos? no me lo puedo creer ,vemonos

coma que non!!!...estou maiado, sabes que levo 26 carreiras iste ano, a case que unha por semán, pero antes das vaciós votarei os figados polas costinhas de Rocas.

Por certo, esperade cambio de look da minha parte,jeje

www.jeffxavi.blogspot.com
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1010 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 08 Xul 2009, 17:17
Asunto: Re: III Subida Rocas-Eirado

JEFFXAVI escribió:
tara escribió:
xavi e ti non vas facer a de esgos? no me lo puedo creer ,vemonos

coma que non!!!...estou maiado, sabes que levo 26 carreiras iste ano, a case que unha por semán, pero antes das vaciós votarei os figados polas costinhas de Rocas.

Por certo, esperade cambio de look da minha parte,jeje

Lo del cambio de look, no será que te has teñido el pelo de fosforito no... jaja, una pena que no participes, pero bueno, eres fiel a tus ideas y si hay que parar, paras. Muerto
Nos vemos este domingo en Esgos.
Requetesaludos. Guiño
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Xul 2009, 17:24
Asunto: Re: III Subida Rocas-Eirado

fonvigo escribió:
JEFFXAVI escribió:
tara escribió:
xavi e ti non vas facer a de esgos? no me lo puedo creer ,vemonos

coma que non!!!...estou maiado, sabes que levo 26 carreiras iste ano, a case que unha por semán, pero antes das vaciós votarei os figados polas costinhas de Rocas.

Por certo, esperade cambio de look da minha parte,jeje

Lo del cambio de look, no será que te has teñido el pelo de fosforito no... jaja, una pena que no participes, pero bueno, eres fiel a tus ideas y si hay que parar, paras. Muerto
Nos vemos este domingo en Esgos.
Requetesaludos. Guiño

joer, estais empenhados en que no corra!!!!jajaja, que si amigos, que participo!!!...pero por eso, al acabar la prueba quiero tener un detalle con vosotros e invitar a unas birras.olé!!!

chic@s, me voy del curro que son las 7, a entrenar!!!

www.jeffxavi.blogspot.com
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Xul 2009, 9:04
Asunto: Re: III Subida Rocas-Eirado

mirade este blogg:

viguetans.blogspot.com...sa-de.html

www.jeffxavi.blogspot.com
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Xov, 09 Xul 2009, 13:17
Asunto: Re: III Subida Rocas-Eirado

Bueno Jeffxavi,si no vienes no pasa nada,si los años son los años Demo sorrindo Ríndose es broma campeón!!si vaya palmarés que te gastas,ni BERNAL Mr. Green Guiño
Bueno,quería animaros a que subáis los diferentes ritmso a los que pensáis ir,porque creo que será mucho más llevadero para todos si no nos vemos solos en estas tremendas subidas Abraiado venga,no seáis sosos Guiño :
ritmo de 4´a 4:30:

ritmo de 4:30 a 5':

ritmo de 5' a 5:30:

ritmo de 5:30 a 6':
yonathan

ritmo de 6' a 6:30:

ritmo de 6:30 a 7':


ritmo de 7' a 7:30:

ritmo de de 7:30 a 8':

La verdad es que yo no sé si podré acercarme lo más posible a 5:30,pero está claro que lo intentaré,saliendo en progresivo de de 6' a 5:30, pero siendo mi primera carrera de monatña no es muy fiable mi teoría Disimulando Silbar
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1149 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Xul 2009, 14:06
Asunto: Re: III Subida Rocas-Eirado

ritmo de 4´a 4:30:

ritmo de 4:30 a 5':

ritmo de 5' a 5:30:

ritmo de 5:30 a 6':
yonathan

ritmo de 6' a 6:30:

ritmo de 6:30 a 7':


ritmo de 7' a 7:30:

ritmo de de 7:30 a 8':
Tartarugo (¿ quizais 9' Silbar Avergoñado ?)
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Xul 2009, 14:09
Asunto: Re: III Subida Rocas-Eirado

teño un serio problema:

Os email de confirmación de inscrición que recibín (joseluis@concelloesgos.com) veñen sen contido.E por elo que dubido se houbo algún problema co formulario da web do concello.Outros amigos confirmáronme que recibiran mail de resposta correctamente.

O problema radica en que ademais de a min mesmo inscribira a 3 amigos: os irmáns Folgoso e Mari Carmen.

Hoxe pola mañá volvín a cursar a inscrición ainda que fora de plazo e volvín recibir email de resposta sen contido.

O de menos xa é participar no campeonato pra federados, aló menos agardo non haxa problemas pra participar e figurar nas clasficaciós da carreira popular.

Afiador, coma sei que tes mán no asunto, poderías confirmarme que estamos no listado???

www.jeffxavi.blogspot.com
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1149 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Xul 2009, 21:07
Asunto: Re: III Subida Rocas-Eirado

Jeffxavi, gracias polo envio do perfil, amigo Guiño .....ainda que hai veces que é mellor vivir na ignorancia Abraiado , mi madriñaaa Abraiado Abraiado !!! Que vertixeee Muerto !!

Se eu puiden, ti tamén...
Pache

Maratoniano
Maratoniano
3/10/06
0 Carreiras
797 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Xul 2009, 21:22
Asunto: Re: III Subida Rocas-Eirado

JEFFXAVI escribió:
teño un serio problema:

Os email de confirmación de inscrición que recibín (joseluis@concelloesgos.com) veñen sen contido.E por elo que dubido se houbo algún problema co formulario da web do concello.Outros amigos confirmáronme que recibiran mail de resposta correctamente.

O problema radica en que ademais de a min mesmo inscribira a 3 amigos: os irmáns Folgoso e Mari Carmen.

Hoxe pola mañá volvín a cursar a inscrición ainda que fora de plazo e volvín recibir email de resposta sen contido.

O de menos xa é participar no campeonato pra federados, aló menos agardo non haxa problemas pra participar e figurar nas clasficaciós da carreira popular.

Afiador, coma sei que tes mán no asunto, poderías confirmarme que estamos no listado???

Yo no recibí siquiera email de confirmación... Pensando
Mañana llamaré por tlf a ver si estoy inscrito, no me gustaría hacer el viaje en balde.
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 09 Xul 2009, 21:30
Asunto: Re: III Subida Rocas-Eirado

ritmo de 4´a 4:30:

ritmo de 4:30 a 5':

ritmo de 5' a 5:30:

ritmo de 5:30 a 6':
yonathan

ritmo de 6' a 6:30:

ritmo de 6:30 a 7':


ritmo de 7' a 7:30:
tara
ritmo de de 7:30 a 8':
Tartarugo (¿ quizais 9'?)
Repanocha

Montañés
Montañés
2/11/07
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Xul 2009, 22:24
Asunto: Re: III Subida Rocas-Eirado

Hola, la verdad es que no tengo n.p.i. del tiempo que me va a llevar, sólo voy con la idea de terminar lo mejor posible, pero sobre todo de terminar.
Voy a poner un ritmo que es más un deseo que otra cosa.
Nos vemos el domingo.
Un saludo.


ritmo de 4´a 4:30:

ritmo de 4:30 a 5':

ritmo de 5' a 5:30:

ritmo de 5:30 a 6':
yonathan

ritmo de 6' a 6:30:

ritmo de 6:30 a 7':
repanocha

ritmo de 7' a 7:30:
tara
ritmo de de 7:30 a 8':
Tartarugo (¿ quizais 9'?)
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1149 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Xul 2009, 14:15
Asunto: Re: III Subida Rocas-Eirado

Tara, vexote forte Abraiado ....asi que me dedicarei a chupar roda e a intentar aguantar ese ritmo que pos...non sei se darei feito, ti xa tes experiencia nisto da montaña pero eu desvirgome o domingo Muerto (porque xa me dixeches que o de Boborás comparado con isto é un paseo Silbar Silbar ). Quen me mandara a min meterme nestas leas??? aiiii Avergonzado

Se eu puiden, ti tamén...
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Ven, 10 Xul 2009, 19:58
Asunto: Re: III Subida Rocas-Eirado

nadie se apunta a poner los tiempos,lo sabia Mr. Green que gente más sosa Razz al menos somos pocos,pero calidad,que carallo!! Molón nos vemos en la carrera tara y tartarugo,y claro que puedes acabarla en condiciones,empieza suave a 8' por ej. y segun sensacionse vete subiendo el ritmo,escucha a el cuerpo más que nunca e hidrataros bien la noche anterior y por la mañana antes de la carrera.Ya no falta nada,no serás el único que se estrena en montaña y por encima campeonato gallego Avergonzado para meter más presión Silbar nos vemos!!
PD.lleva una cantimplora y unos mueslys ardillaroja Ríndose y unas canicas para los perseguidores Silbar Molón





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos