Foros ›
Autor
Mensaxe
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Dom, 15 Feb 2009, 20:57
Asunto: III Subida Rocas-Eirado (2009)

Hola boas, o vindeiro día sete de xuño celebrarase a terceira edición desta carreira-andaina pola cara oeste do monte Meda, na ladeira do concello de Esgos ¿quen se anima?...........
faraon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/06
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 15 Feb 2009, 21:19
Asunto: Re: III Subida Rocas-Eirado

Pois EU. Ademais alégrome moito de que non coincida nas datas (como o ano pasado) co Descenso do Miño; xa que este ano tería mais complicado escoller unha das dúas. (...as piraguas cada día me "privan" mais a pesar de que sempre tentan chimparme a auga...o peor e que ás veces conségueno).
Por certo ¿Non será Campionato Galego como o pasado ano?. Sexa cal sexa a resposta trátase dunha carreira preciosa e organizada con cariño e solvencia ...moi, moi recomendable.
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Dom, 15 Feb 2009, 22:09
Asunto: Re: III Subida Rocas-Eirado

Yo tengo ganas de acudir a una carrera de montaña y debutar,aunque sé que son durísimas y hay que prepararlas Disimulando pero si pudieras decir la distancia aproximada y si es muy dura serviría de gran ayuda Afiador,un saludo
Esguellao

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
385 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Feb 2009, 10:01
Asunto: Re: III Subida Rocas-Eirado

Non sei si podrei ir, xa que o día anterior é a Ultra Trail Geira Nova en Portugal, e a intención é acudir a ela, e non creo eu que ó día seguinte estén as pernas pra moito. De todolos xeitos, esta carreira é, na miña opinión, das millor organizadas (facedes un gran traballo) e das que teñen un dos recorridos máis fermosos e unha distancia adecuada: nin moi curta, é unha carreira polo monte, nin moi longa pra desanimar a moitos populares.
Sorte pra ese día e que contedes cunha gran participación.
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Lun, 16 Feb 2009, 14:50
Asunto: Re: III Subida Rocas-Eirado

Eo corrinna o ano pasado, sendo a miña segunda carreira e costoume,polas subidas, que en algún momento tiven que ir andando,pero sobre todo porque escomenzou a chover na metade do percorrido, podese decir que foi o meo bautismo, lle este ano penso volver, o ano pasado foron 14km.
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Lun, 16 Feb 2009, 15:15
Asunto: Re: III Subida Rocas-Eirado

pues por como la ponéis Faraón,Esguellao y Germanmd habrá que estar allí siempre que no pase de 18km Muerto que en montaña tanta distancia no creo que esté preparado,alllí nos vemos,aun queda mucho para prepararla un poco y esperemos que no coincida con otra gran carrera, un saludo


Última edición por yonathan o Lun, 16 Feb 2009, 23:20; editado 3 veces
aficionado

Montañés
Montañés
6/11/07
0 Carreiras
501 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Feb 2009, 19:22
Asunto: Re: III Subida Rocas-Eirado

¡Qué mala suerte!, a mi me pasa como a Esguellao que también quería hacer la Ultra Tail Via Nova Romana, y no creo que el cuerpo aguante el sábado por la tarde, 45 Km y al día siguiente por la mañana subir al monte Meda. Aparece pues un mar de dudas.

El año pasado participé en ella y tenía pensado repetir, pues me gustó tanto el recorrido como el ambiente que en ella hubo. Tendremos que decidir que hacer salvo que fuese posible atrasarla una semana.

Suerte Afiador con esa organización.
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Lun, 16 Feb 2009, 22:17
Asunto: Re: III Subida Rocas-Eirado

Boas, Afiador:

Meus parabens polo que lein no foro da proba do ano pasado,na que a xente quedou moi contenta.

Nas carreiras, se hai canicross, me apunto co meu Todd, e se non , eu só.

Xa percibín no foro do pasado ano a posibilidade do problema ca calor e os cans, e dado que a proba é en xuño e a distancia supera os 11 kmts, temos complicado o do canicross.

De optar por un percorrido apto para os nosos amigos, os de Acade poderíamos acudir a Esgos.

Moita sorte ca organización.
rst

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/04/06
0 Carreiras
255 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 17 Feb 2009, 10:48
Asunto: Re: III Subida Rocas-Eirado

Seguramente esté en Esgos ya que me gusta la zona y el recorrido es bonito pero lo del Canicross, como sabes, no debe haberlo porque:
.Según laFEDI:
- por debajo de 16º, 12kms ó excepcionalmente más.
- a partir de 16º, 12km max.
- a partir de 20º, 3kms max.
- a partir de 22º, prohibido competir.
.Según la L.N.:
- hasta 20º, 12km max.
- por encima de 20º, recorrido mínimo.
- a paartir de 25º, prohibido competir.
Saludos y nos vemos en Esgos sin perro.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Feb 2009, 11:31
Asunto: Re: III Subida Rocas-Eirado

Yo si coincide con Sober no iré

www.jeffxavi.blogspot.com
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Mar, 17 Feb 2009, 11:42
Asunto: Re: III Subida Rocas-Eirado

O sábado día 6 de xuño tamén se celebra a Travesía Integral dos montes Aquilianos en Ponferrada.
Saudiños.
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Mar, 17 Feb 2009, 20:55
Asunto: Re: III Subida Rocas-Eirado

aficionado escribió:
¡Qué mala suerte!, a mi me pasa como a Esguellao que también quería hacer la Ultra Tail Via Nova Romana, y no creo que el cuerpo aguante el sábado por la tarde, 45 Km y al día siguiente por la mañana subir al monte Meda. Aparece pues un mar de dudas.

El año pasado participé en ella y tenía pensado repetir, pues me gustó tanto el recorrido como el ambiente que en ella hubo. Tendremos que decidir que hacer salvo que fuese posible atrasarla una semana.

Suerte Afiador con esa organización.

Habrá que organizarse como sea.

Yo el año pasado no fui, me la perdí, pero participé en la primera edición y es una carrera que merece mucho la pena, por todooooooooo.

A los que vayan a la Geria, habrá que pensar que el domingo habrá que estirar las piernas después de la paliza del sábado y que mejor lugar que en los alrededores de Esgos. En vez de hacer la carrera se puede participar en la andaina, que seguro que los acompañantes del sábado a Lobios estarán encantad@s de participar en una caminata por el Paraíso en la tierra y encima con los familiares y amigos que siempre los ven pero que nunca comparten. Loli hizo la andaina, y quedó encantada con todo todo. Además de Lobios a Esgos no debe ser más de una hora en coche.

Yonatan, una recomendación, no participes en este tipo de carreras porque te enamorarás tanto de las carreras por el monte, que no querrás saber nada de las de asfalto.
Además las de monte, no son duras en si mismas, las hacemos duras los corredores que nos empeñamos en correr donde no se puede y a veces no respetamos las distintas dificultades y se rebelan. Ten una cosa clara en el monte, no manda el crono, así que así se disfruta del doble.

Saludos a Afiador, el mejor gallego por el monte. Y a mi amigo Aficionado, tan buen corredor como persona.

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Mar, 17 Feb 2009, 21:30
Asunto: Re: III Subida Rocas-Eirado

Saudos para todos, sinto non ter contestado antes Yonathan pero non teño tempo de miralo foro a diario pero bueno xa sabes que son uns 14kms, aproximadamente xa que este ano imos variar un pouco a parte final para facela carreira mirando ao atletismo de montaña que non as carreiras por montaña, tan pronto poda fago o percorrido e pasovos mapa e distancias como nas edicións anteriores . O tema do campionato galego xa o pediron desde o concello pero non sabemos nada , cousa que non é de estrañar visto a maneira de facelas cousas por parte da federación como seguro recordas do ano pasado Faraon. E polo tema de fechas sentimolo pero e imposible evitar coincidencias así pois cada quen ten que decidir por si mesmo que e o que quere e tamén o que pode facer ,en todas partes se organizan as provas cada vez mellor e calquera que se escolla para ir vai a ser atinada xa que imos a facer o que nos gusta , e ademais esto vai por Aficionado e Fema e tamén calquer outro que non poda vir ese día podemos quedar outra data para subir ao Eirado que vos fago de guía ...........
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 18 Feb 2009, 16:03
Asunto: Re: III Subida Rocas-Eirado

Pues a mí me gustaría participar, si consigo salir del bache deportivo que llevo desde hace mucho tiempo. Si lo logro me gustaría ser de la partida.
Saludos.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Feb 2009, 21:00
Asunto: Re: III Subida Rocas-Eirado

supermorais escribió:
Pues a mí me gustaría participar, si consigo salir del bache deportivo que llevo desde hace mucho tiempo. Si lo logro me gustaría ser de la partida.
Saludos.

ei mister!!! si te animas me apunto!!!

www.jeffxavi.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos