Foros ›
III Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Sáb, 04 Abr 2009, 19:50
Asunto: Re: III Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

linkinpark escribió:
...bueno Pipe que todo no puede ser...hay que respetar los galones...y el nº 1 va para el ganador del año anterior...como mandan los canones.....ademas llevar el nº 1 supone una gran responsabilidad y presion añadida.........

linkinpark escribió:
...todo el mundo sabe que que linkinpark empieza por la a .... .....asi que number one......

...ademas llevar el nº 1 supone una gran responsabilidad y presion añadida...
Pensando Pensando Pensando Pensando

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Dom, 05 Abr 2009, 19:59
Asunto: Re: III Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Como é ben sabido que a maioria non prestades atención o regulamento, vou facer un resumen do mesmo:
1º Inscripcións: O día da proba non se admiten inscripcións, o prazo para a mesma remata o xóves 16 de abril.
Tendes que comprobar que estades inscriptos na páxina da Cofradía da Dorna, non imos admitir reclamacións o día da proba.
2º Circuito: Coma sempre, voltamos a darlle unha nova configuración, desta vez o tramo máis duro; dende o meu punto de vista; vai dende o klm. 1,5 (area) ata o klm. 3, neste punto atravasamos a aldea de Espiñeirido que ten 300 mts con dous repeitos duros, duros. Dispois veñen 2 klms. fáciles, donde podedes recuperar. Dende o klm. 5 ata o final, a sufrir.
Imos tratar de delimitar, acotar, definir; como queirades decilo; o tramo de area, calquer atleta que non respecte a sinalización vai ser descalificado automáticamente.
3º Vestiarios: Para as mulleres temos uns vestiarios a 400 mts. de Teira, eso non é impedimento para que poidan usar os do polideportivo de Sirves. Nos dous casos tendes planos pinchando no apartado correspondente do regulamento.
4º Aparcamento: Dado que no lugar de Teira o aparcamento pode quedar escaso, donde se atopan os vestiarios das mulleres tendes sitio para deixar o coche. Mirade o plano de situación pinchando no regulamento.
5º Botellas: Dispois do avituallamento ides ter varios capachos donde deixar as botellas, os capachos están para iso, non son para botar as patacas, pedimos colaboración, non costa tanto.
6º Horario: A saída é as 11, calculamos que sobre as 12 cheguen os últimos, imos dar un tempo para que a xente se poida ir duchar e as 12.30 entregamos os trofeos.
As 13,00 h. iniciamos o banquete, si, leichedes ben, este ano rematamos ou escomenzamos (sejún se mire) a festa con unha comilona para tod@s @s participantes. O citado banquete ten como menú:
Entremeses: empanadas varias.
1ro prato: Peixe (sardiñada)
2do prato: Carne (churrasco)
Todo elo, regado con cervexa e viño, tamén imos ter auga por si aljen quer lavar as mans.
Esperamos contar con música en vivo y en directo, en caso de non poder ser, Urko prometeu traer un casette dos Pecos, sejún el, para poder bailar o ajarrado, ¡ten un perigo este home!, i o peor é que tanto lle da, fruta que verdura, el ajarra e non solta.
¡OLLO! o viño e o barril de cervexa, non se van inagurar ata as 13 horas, orden do Sr. Alcalde, que disque esta farto de que mentras el entreja os trofeos, os demais acaben co viño e a cervexa, polo tanto, xa sabedes, nada de formar tumultos o redor do barril, cada cousa o seu tempo.
En calquer caso, o tema do banquete queda supeditado o bó tempo, pregade para que non chova.
Mañana mas.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 05 Abr 2009, 20:09
Asunto: Re: III Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Pois si hai festa rachada Castiñeiras,alí estará Lestrove,que correr non correréi moito,pero pa comer e si é de balde.!! Non fallo !!
E si fai falta bailo eu con URKO e todo!! Que espero que non me pise !! Guiño

Todos pois O CORGO. Bailar
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 05 Abr 2009, 20:13
Asunto: Re: III Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Pipe escribió:
linkinpark escribió:
...bueno Pipe que todo no puede ser...hay que respetar los galones...y el nº 1 va para el ganador del año anterior...como mandan los canones.....ademas llevar el nº 1 supone una gran responsabilidad y presion añadida.........

linkinpark escribió:
...todo el mundo sabe que que linkinpark empieza por la a .... .....asi que number one......

...ademas llevar el nº 1 supone una gran responsabilidad y presion añadida...
Pensando Pensando Pensando Pensando



..es que yo llevo muy bien lo de la presion añadida.... Mr. Green Mr. Green
anxinho

Montañés
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Respostar citando Envío Lun, 06 Abr 2009, 9:10
Asunto: Re: III Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Á carreira non creo que poida ir, nin correr nin a axudarlle ós organizadores, pero penso que a eso da unha xa vou andar por Rianxo, así que non creo que che pareza mal, amigo sensei Castinheiras que me achegue ata o Corgo, máis ben pola cervexa e polo viño?
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Lun, 06 Abr 2009, 14:05
Asunto: Re: III Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Ya estoy inscrito y anotado por la organización.

Y amigos Castinheiras y/o Urko, correjirme si me equivoco, ¿este año no hay que pagar nada de inscripción?, porque no leía nada en las bases.

Si es así, es de agradecer que haya organizaciones que aún a sabiendas lo que les cuesta, nos deje la pasta para pagar un tercio de la autopista (los explotadores de la autopista si que podían hacer algo más por las carreras populares y sus organizadores)

Un abrazo y si no hay novedad disfrutaremos de una zona muy bonita para correr

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mar, 07 Abr 2009, 9:47
Asunto: Re: III Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Fema: pois grazas o esforzo do Concello de Ribeira e da R. e I. Cofradía da Dorna, así como da colaboración dos veciños de Teira e de varias empresas, esta edición é gratuita.
Anxinho: estas invitado a colaborar ca organización, a participar na carreira e si non queda outra, a comer unha sardiña.
Lestrove: pois si señor, todo de balde; en canto o baile con Urko, eu de ti, o que menos me preocuparia é o pisotón, ai cousas que poden doer máis.
O banquete vai ser na propia aldea de Teira e organizada polos veciños de Teira en colaboración ca Cofradía da Dorna.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 07 Abr 2009, 9:56
Asunto: Re: III Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Pois nada Castiñeiras,con pisotón ou non.......!!! Festa rachada !!! Bailar
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Sáb, 11 Abr 2009, 13:21
Asunto: Re: III Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Pues uno más que se punta Moi feliz el lunes vuelvo a rodar y o tengo muy malas sensaciones o sin duda estaré disfrutando de la belleza de estos parajes y de la gente de Correr en Galicia,que ya se echa de menos Mr. Green espero que no sea tan dura esta prueba de campo a traves como la de O monte do Gozo,pues a raíz de esta me lesioné Muro pero no creo Ríndose recomiendo mucha prudencia en campo a través para los más novatos e ir de menos a más que para apretar hay tiempo,nos vemos en O Corgo Satisfecho
billa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
27/05/07
0 Carreiras
746 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 11 Abr 2009, 14:58
Asunto: Re: III Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

YONATHAN, me alegro de que empieces a rodar :=D> , nos vemos en la carrera.
SLD Molón
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Sáb, 11 Abr 2009, 20:14
Asunto: Re: III Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

castiñeiras escribió:
Boeno, xa estamos casi todos, soamente me faltan 200 máis, entre eles o carsantiago que ainda non dou sinais de vida......cría corvos...
Bueno amigo castiñeiras, despois do bo trato que sempre nos destedes os de Riveira o Car Santiago, e a cerveza que prometedes, non creo que vaiamos fallar a esa carreira. Polo de pronto Lore e mais eu xa nos apuntamos, pero creo que do Car vai a ir bastante mais xente. Un saudo e vémonos nesa fermosa carreira. E unha pena que non teñades unha carreiriña para os mais cativos, estiven tentado a apuntalo na grande, pero igual se lle fai grande, para o ano seguro que xa se atreverá. Un saudo.
Yonathan, ya sabes, despacito y con buena letra, buen regreso a los ruedos campeón.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.

Última edición por gallego o Sáb, 11 Abr 2009, 20:33; editado 1 vez
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 11 Abr 2009, 20:20
Asunto: Re: III Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

yonathan escribió:
Pues uno más que se punta Moi feliz el lunes vuelvo a rodar y o tengo muy malas sensaciones o sin duda estaré disfrutando de la belleza de estos parajes y de la gente de Correr en Galicia,que ya se echa de menos Mr. Green espero que no sea tan dura esta prueba de campo a traves como la de O monte do Gozo,pues a raíz de esta me lesioné Muro pero no creo Ríndose recomiendo mucha prudencia en campo a través para los más novatos e ir de menos a más que para apretar hay tiempo,nos vemos en O Corgo Satisfecho

Me alegro campeon , mucho animo y con paciencia amigo.
Saludos.
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Dom, 12 Abr 2009, 18:43
Asunto: Re: III Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Eu tamén tiña pensado ir...pero se hai que bailar con Urko teño que pensalo ( o mellor veu as fotos da subida o Iroite e Silbar Silbar Silbar ). De tódolos xeitos, se Lestrove vai de parella de baile... eu estarei alí para escarallarme Satisfecho Satisfecho Satisfecho .
Xa sabedes, que fora ese detalle, podedes contar conmijo para o que sexa, (sobre todo se "o que se sexa" é cervexa Ríndose Ríndose Ríndose .)
Vémonos
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 12 Abr 2009, 19:04
Asunto: Re: III Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

castiñeiras escribió:
As 13,00 h. iniciamos o banquete, si, leichedes ben, este ano rematamos ou escomenzamos (sejún se mire) a festa con unha comilona para tod@s @s participantes. O citado banquete ten como menú:
Entremeses: empanadas varias.
1ro prato: Peixe (sardiñada)
2do prato: Carne (churrasco)
Todo elo, regado con cervexa e viño, tamén imos ter auga por si aljen quer lavar as mans.
Esperamos contar con música en vivo y en directo, en caso de non poder ser, Urko prometeu traer un casette dos Pecos, sejún el, para poder bailar o ajarrado, ¡ten un perigo este home!, i o peor é que tanto lle da, fruta que verdura, el ajarra e non solta.
¡OLLO! o viño e o barril de cervexa, non se van inagurar ata as 13 horas, orden do Sr. Alcalde, que disque esta farto de que mentras el entreja os trofeos, os demais acaben co viño e a cervexa, polo tanto, xa sabedes, nada de formar tumultos o redor do barril, cada cousa o seu tempo.
En calquer caso, o tema do banquete queda supeditado o bó tempo, pregade para que non chova.
Mañana mas.

Estou intentando convencer á muller para que vaia coas nenas. Poden sumarse ao banquete? Aínda que haxa que pagar?
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 12 Abr 2009, 19:21
Asunto: Re: III Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

lentoperosejuro escribió:
Eu tamén tiña pensado ir...pero se hai que bailar con Urko teño que pensalo ( o mellor veu as fotos da subida o Iroite e Silbar Silbar Silbar ). De tódolos xeitos, se Lestrove vai de parella de baile... eu estarei alí para escarallarme Satisfecho Satisfecho Satisfecho .

Xa nos estamos celando Lentoperosejuro. Disimulando Xa sei que che fai ilusión bailar o ajarrado con Urko...........pois descoida que eu bailolle un suelto e listo. Moi feliz





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos