Foros ›
Autor
Mensaxe
Isabel

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/07/05
0 Carreiras
325 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Ago 2009, 8:15
Asunto: Re: ANDAINAS 2009

Parece moi interesante isto das andainas. Nunca particpei en ninguna, creo que voy a tomar nota delo. Hay moito nivel?, quero decir se e moi competitiva, eu estou de andar polo monte.......supoño que non teran que ver coas carreras de montaña ¿non?. Graciñas
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Ago 2009, 21:47
Asunto: Re: ANDAINAS 2009

Isabel escribió:
Parece moi interesante isto das andainas. Nunca particpei en ninguna, creo que voy a tomar nota delo. Hay moito nivel?, quero decir se e moi competitiva, eu estou de andar polo monte.......supoño que non teran que ver coas carreras de montaña ¿non?. Graciñas
Non son competitivas, non se trata de carreiras. Hai xente de todos os niveis. É importante ter presente o tempo máximo ou os tempos de paso que marcan as organizacións, pero sempre están calculados para que non se necesite correr.

LINEA 900: Carreteras Mortales Parte 1, Parte 2, Parte 3
Isabel

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/07/05
0 Carreiras
325 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 18 Ago 2009, 21:35
Asunto: Re: ANDAINAS 2009

MOitas gracias pola información a terei en conta.
fifthelement

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/03/09
0 Carreiras
694 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 18 Ago 2009, 22:45
Asunto: Re: ANDAINAS 2009

Difiero mucho en eso U...lo siento!!

Hay de todo Isabel y te lo digo como participante...gente que va a toda pastilla porque la andaina puntua...y gente que se lo toma como una actividad ludica...estos ahora ya son los menos...desafortunadamente!!

Lo importante Isabel, es que te busques un grupito para participar que tenga tus mismas inquietudes , es decir, que si llega media hora mas tarde que otro no se estrese por ello.

Las andainas son para disfrutarlas, contemplar el paisaje y tener una bonita convivencia.
Al que invento el circuito de andainas puntuable habia que tirarle de los pelos que duelen... Enfadado Enfadado . Ya me entendeis!!
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 18 Ago 2009, 23:57
Asunto: Re: ANDAINAS 2009

fifthelement escribió:
Difiero mucho en eso U...lo siento!!

Hay de todo Isabel y te lo digo como participante...gente que va a toda pastilla porque la andaina puntua...y gente que se lo toma como una actividad ludica...estos ahora ya son los menos...desafortunadamente!!

Lo importante Isabel, es que te busques un grupito para participar que tenga tus mismas inquietudes , es decir, que si llega media hora mas tarde que otro no se estrese por ello.

Las andainas son para disfrutarlas, contemplar el paisaje y tener una bonita convivencia.
Al que invento el circuito de andainas puntuable habia que tirarle de los pelos que duelen... Enfadado Enfadado . Ya me entendeis!!

No tienes nada que sentir Guiño , pero creo que no difieres tanto. Yo dije que hay gente de todos los niveles, o sea, mas o menos lo mismo que tu. Hay gente que va a toda pastilla, gente que se lo toma de forma mas relajada y gente que adapta su caminar simplemente para no llegar fuera del límite de tiempo establecido.

Con lo del circuito de andainas puntuable supongo que te refieres a la copa galega de andainas, pero no creo que tenga la culpa de nada, ya que la mayoria de gente que va a toda pastilla, lo iría de todas maneras aunque la andaina no puntuara. De hecho la mayoría de las andainas no puntuan y alguna gente (no la mayoría) "compite" igual en ellas.

En cualquier caso, no es una carrera, y vayas rápido o despacio es fácil encontrar gente que camine al mismo ritmo.

LINEA 900: Carreteras Mortales Parte 1, Parte 2, Parte 3
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Mér, 19 Ago 2009, 10:12
Asunto: Re: ANDAINAS 2009

Eu creo que a filosofía da copa galega de andainas é rematar un número concreto de andainas, non de facelo no menor tempo posible. Outra cousa ben diferente é que a certa xente lle guste facelo o antes posible (sempre respetando os tempos establecidos pola organización) , xa sabedes que hai moita xente que disfruta dunha maneira moi rara Abraiado coma eses tolos que se dedican a fazer maratóns Ríndose
E falando de andainas, non vos esquezades que o vindeiro día 5 de setembro vaise celebrar a andaina de 50 kilómetros de Riveira, a andaina mais bonita, sen ningunha dúbida, de todo o circuito galego. Mais información na web
Saudiños.
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Ago 2009, 10:26
Asunto: Re: ANDAINAS 2009

Barbanzon escribió:
Eu creo que a filosofía da copa galega de andainas é rematar un número concreto de andainas, non de facelo no menor tempo posible.
Esa é a idea que tiña eu da copa, pero como non atopei as bases deste ano na web da federación non quixen decilo por se cambiara a cousa e metía a pata.

Cando acaba o prazo para apuntarse á de Riveira? Non o vin na web, e este ano que me vou perder o maratón de Manzaneda quería estrenarme na de Riveira, que nunca fun, pero ainda non sei se teño libre a data.

LINEA 900: Carreteras Mortales Parte 1, Parte 2, Parte 3
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Mér, 19 Ago 2009, 12:05
Asunto: Re: ANDAINAS 2009

O prazo para apuntarse á andaina de Riveira remata o xoves día 3 setembro, de todas maneiras non o deixedes para o derradeiro día, non vaia ser... porque a andaina merece moito a pena Satisfecho
Saudiños.
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Ago 2009, 16:25
Asunto: Re: ANDAINAS 2009

Hola:
A Copa galega de andainas promove a participación pero non a competividade. Certo que como en todas as actividades deportivas hai os "piques", e tal como dí fifhtelement parece que todos van a toda leche. Evidentemente, cando te apuntas a nunha proba de 50 km non vas para dar un paseo. Si vas con mentalidade de que vas dar un paseo, non rematas!!

A motivación ten que ser outra: poñer o corpo nunha situación que, aínda que non sexa "límite" tampouco é a habitual. A maior parte da xente fai 1 ou 2 andainas ó ano (eu o ano que máis fixen deberon ser 4). Pero unha vez que o feito de rematala non é suficiente "mérito interno", pasas a unha segunda fase: facela no menor tempo posible. E nesta situación é na que nos atopamos actualmente en Galicia: na de Ribeira, -por exemplo, 7ª edición-, moita xente xa a fixo 5,6 ou 7 veces. Sabe perfectamente os camiños, as subidas, as baixadas...; evidentemente, para moitos a motivación vai ser facela en menos tempo que o ano pasado!!

Unha aperta!!
fifthelement

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/03/09
0 Carreiras
694 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 19 Ago 2009, 22:03
Asunto: Re: ANDAINAS 2009

URKO escribió:
Hola:
A Copa galega de andainas promove a participación pero non a competividade. Certo que como en todas as actividades deportivas hai os "piques", e tal como dí fifhtelement parece que todos van a toda leche. Evidentemente, cando te apuntas a nunha proba de 50 km non vas para dar un paseo. Si vas con mentalidade de que vas dar un paseo, non rematas!!


Yo me referia a las andainas medias ...en torno a los 20-25 kilometros...no la matada de hacer 50 kilometros querido Urko ...eso ya son palabras mayores y no son pruebas aptas para los que estamos empezando.

Servidora el año pasado solo hizo dos, una parcial de 17 kms y otra de 25kms y desgraciadamente no pude participar en mas por motivos de trabajo y porque básicamente se estaba terminando el calendario de andaina.

Este año intentare superarme a mi misma y solo cuando este verdaderamente en buenas condiciones me atreveré con una de 50kms aunque solo sea por colgarme una medalla por una vez ...mi meta sera tan solo acabarla que no es poco.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3683 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Ago 2009, 17:26
Asunto: Re: ANDAINAS 2009

A verdade, e que ten boa pinta, esto das andainas, será que como agora estou lesionado, estou tratando de encher o oco de correr, ainda que opino coma vos, unha andaina de 50 Kms. xa ten que estar un preparado.
A que me ten boa pinta, e a de Negreira do vindeiro fin de semana,. Creedes que se poden facer 25 Kms, sen adestrar nada as camiñadas (algún paseo de 1h, a bo ritmo, e algo de bici estática)), e levando sen correr máis de 2 meses.
Solamen

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/04/08
0 Carreiras
56 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 23 Ago 2009, 19:16
Asunto: Re: ANDAINAS 2009

Hola compañeros, de la andaina de Ribeira, sabéis algo sobre el perfil, puntos de control y avituallamiento, dureza, etc, la información de la página web parece un poco escasa. Saludos.
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Ago 2009, 19:27
Asunto: Re: ANDAINAS 2009

Kurty escribió:
A que me ten boa pinta, e a de Negreira do vindeiro fin de semana,. Creedes que se poden facer 25 Kms, sen adestrar nada as camiñadas (algún paseo de 1h, a bo ritmo, e algo de bici estática)), e levando sen correr máis de 2 meses.
Eu penso que non terás problema. En Negreira dan 7 horas para rematala, así que se botas contas poder camiñar a algo máis de 16 minutos por kilómetro, o que da bastante tempo de marxe ainda que non se teña costume.

LINEA 900: Carreteras Mortales Parte 1, Parte 2, Parte 3
Solamen

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/04/08
0 Carreiras
56 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 23 Ago 2009, 19:29
Asunto: Re: ANDAINAS 2009

Estimado administrador, en el calendario aparece la andaina de Ribeira en el día 6 cuando lo correcto es el día 5.

Saludos
fifthelement

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/03/09
0 Carreiras
694 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 23 Ago 2009, 21:02
Asunto: Re: ANDAINAS 2009

Kurty escribió:
A verdade, e que ten boa pinta, esto das andainas, será que como agora estou lesionado, estou tratando de encher o oco de correr, ainda que opino coma vos, unha andaina de 50 Kms. xa ten que estar un preparado.
A que me ten boa pinta, e a de Negreira do vindeiro fin de semana,. Creedes que se poden facer 25 Kms, sen adestrar nada as camiñadas (algún paseo de 1h, a bo ritmo, e algo de bici estática)), e levando sen correr máis de 2 meses.

Hola Kurty decirte que si tienes una forma mas o menos, es decir , si practicas o has practicado deporte asiduamente una andaina de 25 es llevadera te lo digo porque mi primera andaina fue de 17 kms y no llevaba preparacion de ningun tipo...hacia muchos años que no practicaba deporte de modo continuo, salvo alguna caminata de fin de semana de no mas de 14 kms.
El resultado de mi primera andaina...llegue cansada , bastante cansada pero no muerta... Guiño Guiño

Eso si, es imprescindible que lleves un buen calzado, yo me he comprado unas salomon de trekking y unos buenos calcetines de correr para hacerla, lo pies lo agradecen muchisimos.
Una micromochila (las hay para correr y para andar)donde llevar algo de beber y alguna barrita energética tampoco vienen nada mal para resistir las inclemencias del camino.
Y por lo demas ...ponerle cariño y empezar a andar!! Razz Razz





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos